Ik heb net een nieuw ecs moederboard ECS K7S5A gekocht, en nu start mijn pc niet meer op, hij komt voorbij hdd en cd-rom vinden enzo, alleen als hij windows wil gaan opstarten, krijg ik een blauw scherm waarop gezegd wordt dat ik als dit de 1e keer is opnieuw op moet starten, en als het al eerder gebeurd is moet ik,
controleren op virussen, verwijderen vaset schijven, vaste schijven goed geconfigureerd. en ander CHKDSK /f draaien
***stop : 0x0000007n ( en nog een hele zooi kleine nummers en cijfers)
ik heb een quantum 20 gb fire ball harde schijf, als ik alleen de hdd op het moederboard aansluit en dan de cd-rom loskoppel krijg ik een foutmelding dat de prim slave niet atapi compatible is ofzo, F1 to resume en dan weer de blauwe foutmelding
controleren op virussen, verwijderen vaset schijven, vaste schijven goed geconfigureerd. en ander CHKDSK /f draaien
***stop : 0x0000007n ( en nog een hele zooi kleine nummers en cijfers)
ik heb een quantum 20 gb fire ball harde schijf, als ik alleen de hdd op het moederboard aansluit en dan de cd-rom loskoppel krijg ik een foutmelding dat de prim slave niet atapi compatible is ofzo, F1 to resume en dan weer de blauwe foutmelding