Toon posts:

Bij welke shop koop jij je hardware

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus een groot aantal nieuwe spullen gaan kopen om me computer te upgraden en een andere nieuwe bak te bouwen..

Nu vraag ik me af bij welke hardware boer kopen jullie of beter gezegt wat is volgens jullie de beste computer zaak / online shop om je spul te kopen?!

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 14:55
Mycom! Wat mij betreft: --- the best there is ---

...

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 22:59

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Informatique (www.informatique.nl).........zonder twijfel de beste computerzaak die ik ken.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Verwijderd

Heb onderstaand systeem bestelt bij Informatique... niet de goedkoopste, maar zover ik gehoord en gelezen heb wel een zeer goede service enzo...

Moet alleen nog 1,5 week wachten voordat hij geleverd wordt :(

• t2faag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-07 13:35
Centaur schreef op 13 augustus 2002 @ 13:27:
Informatique (www.informatique.nl).........zonder twijfel de beste computerzaak die ik ken.

Laten we leuk blijven tegen elkaar

Verwijderd

Ik heb al mn hardware bij verschillende shops gekocht. De enige die aan het kloten was, waren europc en spacepromotions (space was omdat ze op vakantie waren en ik 4 dagen vantevoren een bestelling had geplaatst. Pakketje was niet verzonden wat wel gebeurd moest zijn en zodoende gratis AS2 en fl40,- extra gehad.) M'n laatste aankoop bij funcomputer.de was ook erg goed verlopen. Gistron was erg netjes en breetcomputers ook.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
baexem schreef op 13 augustus 2002 @ 13:25:
Mycom! Wat mij betreft: --- the best there is ---
Jaja ...
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:57
Hier hebben we nou de shopsurvey voor :)

http://www.tweakers.net/shopsurvey.dsp

Daar staan alle winkels mooi beoordeeld.. Dus daar moet je wel wat wijzer van worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.