Toon posts:

MSN urls starten auto IE

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik bij msn op een url klik start ie auto in IE op en niet in mijn default browser zelfde geldt voor links in een IE popup, is er een manier om dit op te lossen ??

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 13:04:
als ik bij msn op een url klik start ie auto in IE op en niet in mijn default browser zelfde geldt voor links in een IE popup, is er een manier om dit op te lossen ??
Ik denk dat dat een 'feature' is van Microsoft. ;) :+ Kun je niet veranderen. :(

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik gebruik mozilla, en bij de installatie heb ik aangegeven dat dit de standaard browser moet zijn, en ook msn links worden in mozilla geopent.

• SiHiDa
Gaafy schreef op 13 augustus 2002 @ 13:25:
Ik gebruik mozilla, en bij de installatie heb ik aangegeven dat dit de standaard browser moet zijn, en ook msn links worden in mozilla geopent.
Hmm, misschien heeft de topicstarter toch IE als zijn default browser staan dan.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik dus crazybrowser maar ze worden gewoon in IE geopend en ik heb aangegeven dat CB de default is
IE heeft zelfs gevraagd of ie weer default mocht worden (ja ik heb nee geantwoord)

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 13:27:
ja ik dus crazybrowser maar ze worden gewoon in IE geopend en ik heb aangegeven dat CB de default is
IE heeft zelfs gevraagd of ie weer default mocht worden (ja ik heb nee geantwoord)
Probeer dan eens Mozilla je standaardbrowser te maken.

Verwijderd

Topicstarter
vanuit word start ie ook IE op... terwijl Crazybrowser echt als default staat (een snelkoppeling naar een URL start wel in CB op)
zal ff mozilla proberen

Verwijderd

Topicstarter
wtf nu stel ik mozilla in als default en nu starten msn urls op in crazybrowser ?? :S

[edit] en nu flikker ik mozilla eraf start ie msn urls weer op in IE :/

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 13:42:
wtf nu stel ik mozilla in als default en nu starten msn urls op in crazybrowser ?? :S

[edit] en nu flikker ik mozilla eraf start ie msn urls weer op in IE :/
Het wordt steeds vreemder? Het lijkt nu wel alsof hij de een-na-laatste keuze kiest?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat lijkt idd zo :S

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik gebruik ook crazybrowser en heb dus hetzelfde probleem.

Zwaar irritant.
Volgens mij is het gewoon een "feature" van crazybrowser

• Begbie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-01-2025
Mzz.. beetje late reactie misschien, maar ik zit hier ook mee te kijken

Maxthon is de default browser. Zelfs Ooutlook express snapt dat (dat ook gekoppeld is aan IE??), want links die daar in staan openen netjes in maxthon, net zoals alle andere links die ik aanklik. Natuurlijk muv de links die ik in msn krijg.

Ja maxthon is de default browser. Dat werkt dus niet. Toen heb ik Firefox als default ingesteld en getest, en dan (LOL) openen ALLE links ineens in Maxthon, ja, ook de links vanuit OE en outlook en andere dingen. Vaag dat die niet met Firefox openen, maar goed....

Toen maxthon weer als default ingesteld.... testen.. nee toch weer IE
Toen toch maar weer Firefox ingesteld als default, en de links openen weer vrolijk in maxthon.

Maxthon draait wel op de code van IE, misschien dat dat er mee te maken heeft, maar dit is wel echt vaag zeg.

Vraag me af hoe het na een reboot ermee is >:)

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Begbie, je meld niets anders dan dat SiHiDa in "MSN urls starten auto IE" al geconcludeerd had. Daarom doe ik dit topic op slot, je reactie voegt weinig toe aan het hele oude topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.