Macro's?

Pagina: 1
Acties:

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46
Weet iemand hoe ik bijv. bij strategies games (met name WCIII) een macro op me muis of op me keyboard kan zetten, is daar een progje voor? gaat dat?

ik bedoel dus bijv. ik klik met met muis een Acolyte aan en dan doe ik een toetsencombo van B(uild) + C(rypt) kan ik dat dan ook automatiseren zeg maar?

This is the Way.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:33
denk et nie hoor

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik weet niet of je (bijv net als in CS) een configfile hebt. Maar dan nog zou je alle exacte commando's moeten weten. Die zou je dan vervolgens aan je Keyboard kunnen binden. Maar ik denk het eerlijk gezegd niet...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-01 10:34

Willybubba

Nut up or shut up.

Het is wel mogelijk, ik heb ergens een stukje gelezen van een gozer die dat had, alleen hij heeft het nooit vrijgegeven omdat men het ziet als cheaten... alleen dat is weer een ander verhaal. Bron ben ik helaas vergeten, wordt ook al een dagje ouder :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."