Toon posts:

A7V-sensor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is hier al eerder een topic over geweest. Maar mijn vraag is waar kun je nu het best je sensor naar plukken onder je cpu.
Is dit vlak bij de core ??( ik heb een AMD Duron) of moet je hem tussen je koelrib mikken????????

Zonder gras kunnen onze koeien niet grazen }:O

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Probeer eens of tie dungenoeg is om onder de cooler en net naast/tegen je core past ?? dan hebbie een perfecte meting :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:46

4POX

Everybody is wired

Ik heb de sensor bijgeknipt en met een drupje warmte geleidende paste tegen de zijkant van de core gezet.. En met extra plakband vastgezet

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Als je moederbord rev 1.02 is dan is de cpu sensor geintegreerd in je moederbord. Er zit dan een speciaal papiertje bij de handleiding waar dat opstaat.

Verwijderd

Begrijp ik het nou goed? Jullie hebben een losse CPU sensor?

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 19:08 schreef Dominique het volgende:
Begrijp ik het nou goed? Jullie hebben een losse CPU sensor?[/quote]ja dat was gloof ik bij eerdere revisies van de a7v...

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• 4POX

4POX

Everybody is wired

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 19:08 schreef Dominique het volgende:
Begrijp ik het nou goed? Jullie hebben een losse CPU sensor?[/quote]Revisie 1.01, Schijnt nog steeds 1 van de betere te zijn

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees ff snel het handboekje van je mobo, en je ziet dat het heel gevaarlijk is om je sensor direct op je CPU te zetten. (het kan wel...maar met bescherming!!) Voor een goede temp. meting plak je je sensor op je koellichaam zo dicht mogelijk bij je processor!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-09 13:47
ff een beetje offtopic vraagje:
hebben jullie (degene met onboard temp sensor) ook een stuk hogere temp waardes als die van de mede tweakers met een losse sensor. (duron 700 met chrome orb standaard voltage liep al 50+) op 950,1.8v doet ie 56.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 14:26 schreef Odessey het volgende:
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees ff snel het handboekje van je mobo, en je ziet dat het heel gevaarlijk is om je sensor direct op je CPU te zetten. (het kan wel...maar met bescherming!!) Voor een goede temp. meting plak je je sensor op je koellichaam zo dicht mogelijk bij je processor![/quote]Lees; Tegen de zijkant van de core...

Draai nu al maanden 600@850.. Zal toch eens 900 proberen

AKA Rinkel weblog

• sharkzor
  • Laatst online: 04-09 08:23
ik had rev 1.02 en idle werd hij 53 graadjes. met m'n niewe abit kt7 word ie maar 33 graden idle. op allebij de borden zit de sensor onder de processor in het soket.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
maar het schijnt dus dat die a7v geen idle ondersteuning heeft, maw hij koelt het niet af, ik hoop wel dat ze het er weer indoen...

Verwijderd

Topicstarter
Thanx guy's

had mijn sensor eerst bij de core en dan liep de temp op tot 48 graden met coolermaster koeler.
Nu draai ik 30 graden met Spire orb. das een stuk beterzzzzzzzzzz
Pagina: 1