Toon posts:

Gigabyte GA7VRX of MSI KT3 Ultra 2?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen deze twee mobo's. Wie heeft ervaringen met de twee mobo's en kan me een advies geven?

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

gigabyte meer opties op het mobo

offtopic:
ooh kut ik moet meer zeggen anders krijg ik een ow van abbadon :P
(NOMFI)

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ikzelf heb de Gigabyte GA-7VRXP uitgekozen als de vervanger van mijn trouwe Abit KT7-RAID.
Duals-BIOS is al handig maar ook de vele andere onboard zaken.
Verder blijkt uit de vele reviews die erover zijn geschreven dat dit ook een lekker stabiel moederbord is. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
bazs2000 schreef op 13 augustus 2002 @ 11:42:
Ikzelf heb de Gigabyte GA-7VRXP uitgekozen als de vervanger van mijn trouwe Abit KT7-RAID.
Duals-BIOS is al handig maar ook de vele andere onboard zaken.
Verder blijkt uit de vele reviews die erover zijn geschreven dat dit ook een lekker stabiel moederbord is. :)
Maar ik hoef geen GA-7VRXP omdat ik al die extra's niet op m'n mobo hoef. Daarom zit ik tussen die twee borden te twijfelen. Ik heb ook slechte verhalen gelezen over dat Gigabyte bord en ik weet niet zeker welke rev het is.

Verwijderd

Ik kan je geen ervaringen over de Gigabyte vertellen, want ik heb zelf de MSI zoals je in m'n specs ziet en ik ben er dik tevreden over, fsb is nu 150 stabiel met mn volcano zonder de multiplier te unlocken dus kan je nagaan dat die kt3 ultra 2 helemaal beter is dus ik zou voor de msi gaan.

veel suc6 iig met je beslissing

Verwijderd

ik heb een GA-7VRXP rev. 2.0 en dat bevalt uitstekend, lekker stabiel bordje met een hoop extra's. Er is ook een versie zonder RAID mocht je dat niet nodig hebben. Verder is het Gigabyte bordje goedkoper dan MSI en het is blauw <+:)

en ja ik ben ff met smilies aan 't spelen :+

Verwijderd

MSI mooi rood :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 12:00:
ik heb een GA-7VRXP rev. 2.0 en dat bevalt uitstekend, lekker stabiel bordje met een hoop extra's. Er is ook een versie zonder RAID mocht je dat niet nodig hebben. Verder is het Gigabyte bordje goedkoper dan MSI en het is blauw <+:)

en ja ik ben ff met smilies aan 't spelen :+
Ik denk niet dat ik het van de kleur laat afhangen. Het verschil in geld is ook maar minimaal. Denk dat ik toch maar voor de MSI ga tenzij iemand anders nog interessante ervaringen heeft.

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Gigabyte is mooi blauw maar dat maakt niet uit. Gigabyte is een erg goed bord. Als je deze neemt zorg dan wel dat je zeker de revisie 2 krijgt anders word dat omruilen geblazen

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Verwijderd

neem gewoon de MSI, dan heb je geen last van al die revisie probs.Dan kan je tenminste met een gerust hart dat ding inbouwen en dat tie het iig voor 99% zeker stabiel zal draaien.

• Possstema
  • Laatst online: 10-03 22:48
ik zou msi nemen dat ga ik ook doen want het presteert ook beter dan de gigabyte en volgens sommige word de cpu warmer bij gigabyte

• bazs2000

bazs2000

Michali schreef op 13 augustus 2002 @ 12:37:
Gigabyte is mooi blauw maar dat maakt niet uit. Gigabyte is een erg goed bord. Als je deze neemt zorg dan wel dat je zeker de revisie 2 krijgt anders word dat omruilen geblazen
Even een vraagje, ik ben er nog niet uit of ik het bordje online ga kopen of in de winkel, staat er op de doos welke revisie het is?

• Michali
bazs2000 schreef op 13 augustus 2002 @ 13:23:
[...]
Even een vraagje, ik ben er nog niet uit of ik het bordje online ga kopen of in de winkel, staat er op de doos welke revisie het is?
oei dat weet ik niet. ik heb via internet besteld en heb een rev 1.1 ontvangen en ben bezig met omruilen. Je wilt de vrx toch? volgens mij is daar nog geen nieuwe rev van (ik krijg de vrxp rev 2). Als je via internet besteld zou ik even informeren of ze rev 2 leveren of niet, als het niet zo is niet bestellen. In de winkel is het simpel. gewoon op de doos kijken of anders op de mobo zelf. ergens in het midden staat het.

Je moet zelf maar even kijken. Als je geen gezeik wilt zou ik gewoon de MSI nemen want die is ook erg goed.

• Michali
Possstema schreef op 13 augustus 2002 @ 13:21:
ik zou msi nemen dat ga ik ook doen want het presteert ook beter dan de gigabyte en volgens sommige word de cpu warmer bij gigabyte
Bekend probleem ja. Maar dat is ook met de nieuwe revisie opgelost. Het was alleen dat de sensor niet goed werkten en de temp veel te hoog aan gaven. Wel to 10-12 graden. dus.

• bazs2000

bazs2000

Michali schreef op 13 augustus 2002 @ 13:29:
Je moet zelf maar even kijken. Als je geen gezeik wilt zou ik gewoon de MSI nemen want die is ook erg goed.
Bedankt, ik vraag het voordat ik het koop wel eerst bij zo'n winkel, IRL of online maakt dan niet uit. :)
Verder ben ik al heel lang (lees:iets meer dan een maand) bezig met het lezen van reviews.
Nu kan ik gewoon zeggen dat die GA-7VRXP het bord is dat voor mij is gemaakt.
Ik wijk daar niet vanaf. :P

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
met die gigabyte waren vette problemen met de gf4 series. ik had hem ook eerst in bestelling, maar toch order omgezet naar een msi kt3 utlra aru. ding draait echt perfect!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Lees de twee grote topics door; ervaringen en meningen te over. Dit wordt zo een herhaling van: GigaByte 7VRXP KT333 en -= Het Grote MSI KT3 Ultra Topic =- Je komt er zo vast wel uit :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.