nog nooit een gezien (gelukkig)
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Verwijderd
Jah natuurlijk, heb je best goed kans aan, Flash leent zich uitstekend voor zoiets. Ik heb zelf eens zoiets gemaakt maar dan met één raket in een soort arena waar je in zero G ken rondvliegen.Mobie schreef op 13 augustus 2002 @ 11:42:
maar misschien een online (flash) versie ofzo. Zal eens wat gaan zoeken
Ben benieuwd of je het kunt vinden
Rocket jockeyVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 11:44:
[...]
Jah natuurlijk, heb je best goed kans aan, Flash leent zich uitstekend voor zoiets. Ik heb zelf eens zoiets gemaakt maar dan met één raket in een soort arena waar je in zero G ken rondvliegen.
Ben benieuwd of je het kunt vinden
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Nothing to see here
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon Windows 95 dusits_me schreef op 13 augustus 2002 @ 12:27:
Vreemd dat niemand t gezegt heeft, maar bij Windows 95 zat er een(of wes t nu Windows 95 plus
Verwijderd
argh wilde ik ook al zeggen....was ook nog zo een vliegspel erbij.Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 12:29:
Ik kan me nog herinneren dat ik op de Windows 95 CD-ROM een spelletje had gevonden genaamd Hover...'t is geen botsautospelletje, je moet alle vlaggen vinden, maar je kunt je tegenstander wel rammen
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Terminal VelocityVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 12:37:
[...]
argh wilde ik ook al zeggen....was ook nog zo een vliegspel erbij.
Hover
Actua Soccer
Bij deze rij je wel in een botsauto maar meer ook niet
Deze is van autodrop. Een racespelletje waarin je in een botsautodropje kan rijden.
Ze zullen er vast wel zijn alleen ik kan ze niet vinden
trouwens, het is hier kermis
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ja dat is zeker waar misschien kan je er wel een soort Deatmatch van maken. Elke keer dat je geraakt wordt een beetje van je health af totdat je helemaal blauw bent en dood (nouwja ook overdrevenH3llsing schreef op 13 augustus 2002 @ 14:31:
Denk ook dat het weinig aan zal zijn.. t gaat immers om dat je iemand bont en blauw rijdof dat je zelf in elkaar gereden word.. das toch wat minder te doen in een game..
Ja hoor, elk jaar op de kermis!
Kun je nog met vrienden doen ook, en je hebt er geen lan voor nodig
(Of zit iedereen hier dan ook voor zijn computer?)
Verwijderd
Of is er niet ieder dag Kermis, of of of ofnecrite schreef op 13 augustus 2002 @ 16:37:
Botsauto spel?
Ja hoor, elk jaar op de kermis!
Kun je nog met vrienden doen ook, en je hebt er geen lan voor nodig
(Of zit iedereen hier dan ook voor zijn computer?)
Ik maakte er altijd 1 groot bots festival van
zijn meerdere versies van
nr 2 is gewoon BRUUT
3 is beetje soft vind ik (trd 2000 heet i btw)
maarjah, je kan er botsen enzo, wat je wilt + mensen raggen
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
redelijk recent: Bumper Wars