Nieuwe muis kopen maar wil mijn toetsenbordje houden....

Pagina: 1
Acties:

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:50

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Topicstarter
Hoi, ik wil een nieuwe muis kopen(owja ??? ja...) ;)
Nou een probleem is ik heb een Logitech Cordless Itouch Desktop(de oude versie volgens mij), en mijn muis doet ut niet goed meer mijn linkermuisknop weigert heeeel vaak dienst en dat is nogal super vervelend. Ik heb in Winblows mijn linkermuisknop omgewisselt met mijn middelste maar dat is ook niet alles.

Dus ik wil een nieuwe Cordless mouse kopen.
Maaar ik wil niet met 2 ontvangers gaan zitten dus ik zou het leuk vinden als mijn nieuwe muis op de zelfde oude ontvanger kan werken want daar werkt mijn toetsenbordje ook al op.
Ik dacht eraan om zo'n optical muisje te kopen maar had dan meteen een vraag is die "double optical" ook in cordless versie ???
Zo waren een hoop vragen volgens mij, maar hoop toch dat er een paar tweakers zijn die mij uit de brand kunnen helpen.

Verwijderd

van achteren naar voren :) :

Of de dual optical cordless te verkrijgen is... Ik dacht het wel maar check ff logitech.com en je weet het zeker :)
Of hij dan op je oude ontvanger werkt: Ik denk dat het officieel niet werkt, maar maybe is er hier iemand die het ff kan uitproberen. Maar waarom wil je niet gewoon 2 ontvangers ?. Als je ze zo zet dat ze elkaar niet in de weg staan (met straling natuurlijk) is daar toch niets op tegen?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:49

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

De dual optical heb je niet in cordless versie. Je hebt er wel 1, maar die heeft maar 1 sensor ipv 2. Of hij los te krijgen is weet ik niet, maar hij zat bij mijn toetsenbord. (Logitech Cordless Desktop Optical).

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
Okay thx alvast ;)

Ik ga ff naar de logitech site kijken dan maar ;)

Ennuh als er iemand is die nog kan uittesten of je een apparte muis op de ontvanger van je toetsenbord kan zetten graag :)

Owja is die double optical beter dan de normale ? Maarja anders moet ik maar nog ff leven met deze rot muis totdat er een double optical muisje is die cordless is.

Verwijderd

Priyantha Bleeker schreef op 13 augustus 2002 @ 21:57:
Okay thx alvast ;)

Ik ga ff naar de logitech site kijken dan maar ;)

Ennuh als er iemand is die nog kan uittesten of je een apparte muis op de ontvanger van je toetsenbord kan zetten graag :)

Owja is die double optical beter dan de normale ? Maarja anders moet ik maar nog ff leven met deze rot muis totdat er een double optical muisje is die cordless is.
mijn cordless muis ontvangertje heeft ook voor een keyboard ingebouwd alleen de chip ed mist, maar mijn oude cordless ( met nog een vierkant wit bakje ) werk prima op die van tegen woordig blauw/paarse dingen

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Priyantha Bleeker schreef op 13 augustus 2002 @ 21:57:
Gaat prima samen ... heb ook heel lang een logitech cordless optical mousman ipv mijn muis bij mijn cordless desktop itouch gehad.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
volgens mij is die muis nog gewoon in de garantie bij logitech. zit geloof ik vijf jaar op.. ik heb em zelf ook. als je de doos nog hebt en de aankoopbon is het bedrijf waar je hem gekocht hebt volgens mij verplicht om deze op te sturen. en anders kun je em zelf nog opsturen.

maar als je gewoon een andere muis wilt, dan heb ik nu niets gezegd :P

Verwijderd

Gewoon repareren die Muis !

Nieuwe switch zal maar 25 cent kosten...

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
Aha..okay;)
Naja de doos en verpakking heb ik niet meer na een jaar of misschien anderhalf...

Maar eh is het verstandig om gewoon de technische dienst van logitech morgen ff te bellen ? Want dat bespaard mij toch zo weer tig euro's.

Verwijderd

niet geprobeert is altijd mis geschoten he :)

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:12:
Gewoon repareren die Muis !

Nieuwe switch zal maar 25 cent kosten...
of je sloopt er een uit een oude muis

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
Priyantha Bleeker schreef op 13 augustus 2002 @ 22:15:
Aha..okay;)
Naja de doos en verpakking heb ik niet meer na een jaar of misschien anderhalf...

Maar eh is het verstandig om gewoon de technische dienst van logitech morgen ff te bellen ? Want dat bespaard mij toch zo weer tig euro's.
gewoon proberen :) beetje boos doen dat je niet verw8 had dat het nu al kapot zou gaan en zo.

maar moet het persee een draadloze zijn? ik merk vooral met gamen dat draad muizen veeel fijner zijn (zeker de dual optical). en als je het draadje een beetje mooi neerlegt heb je er echt geen last van...

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

koop gewoon een ieuw emuis , ik heb ook zo een cordless optical , zijn wel pricey maar zekers de moeite waard.

Ikj weet ff neit waarom jij zit te bitchen over ontvangers :? mijne ligt gewoon achter me pc en alles werkt perfecto hoor :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Mary Wana schreef op 13 augustus 2002 @ 22:22:
koop gewoon een ieuw emuis , ik heb ook zo een cordless optical , zijn wel pricey maar zekers de moeite waard.

Ikj weet ff neit waarom jij zit te bitchen over ontvangers :? mijne ligt gewoon achter me pc en alles werkt perfecto hoor :)
hoeland doe jij met een setke battarijen?(oplaaadbaar?)

en werken die muizen nou met radiogolfen of op infrarood?

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
weareborg schreef op 13 augustus 2002 @ 22:20:
[...]

gewoon proberen :) beetje boos doen dat je niet verw8 had dat het nu al kapot zou gaan en zo.

maar moet het persee een draadloze zijn? ik merk vooral met gamen dat draad muizen veeel fijner zijn (zeker de dual optical). en als je het draadje een beetje mooi neerlegt heb je er echt geen last van...
gewoon eerst vriendelijk zijn bereik je veel meer mee.. als jij gelijk gaat schelden of in ieder geval hun product afkraken, zullen zij zich precies aan de regels houden. wanneer jij gewoon vriendelijk bent en zegt hoe tevreden je wel niet bent aleen dit wel heel erg jammer vind... zullen ze veel sneller een uitzondering maken. maar dat zou je zelf denk ik ook doen ;)

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
Klopt ik zou het vriendelijk aanpakken ja:)

Ennuh waarom ik zit te vragen over die ontvangers ??? Nou ik dacht misschien kunnen ze elkaar gaan storen ofzo, en om nou 2 ontvangers te gebruiken terwijl het met 1tje zou kunnen :)

En die cordless optical die's dus wel een beetje goed ? :D

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 13:49

Sick Nick

Drop the top!

heb ook een itouch ramplank + cordless mouseman maar de cordless optical mouseman werkt hier ook gewoon op hetzelfde kastje dus zou gewoon moeten werken. Als je die optical koopt krijg je er in ieder geval een ontvanger bij dus als t niet werkt kan je die erbij gooien :)

Elkaar storen zullen ze niet, desnoods gooi je ze elk op een andere frequentie.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik heb hier 3 moddelen ontvangers en het werkt allemaal op elkaar

Iperf

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Waterlelie schreef op 13 augustus 2002 @ 22:46:
[...]

hoeland doe jij met een setke battarijen?(oplaaadbaar?)

en werken die muizen nou met radiogolfen of op infrarood?
radio en ik gebruik 2x GP 1800Nimh zijn duur maar ze doen het errug goed :) doe er zo een week of 4 mee :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

henkjansen schreef op 13 augustus 2002 @ 23:00:
[...]
gewoon eerst vriendelijk zijn bereik je veel meer mee..
"Ik ben al jaren tevreden gebruiker van Logitech muizen en nu heb ik 1 probleem: 1 knop doet het niet van mijn laatste tevreden aanwinst, het paradepaardje in huis...."

Ik durf te wedden dat ze OF het knopje/schakelaar, OF de print opsturen en anders een deal met je maken dat jij 1 muis opgestuurd krijgt en in dezelfde doos je huidige retour moet sturen - kosteloos... Had ik tenminste ook bij m'n Philips apparatuur...

En die schakelaartjes zitten ook in oude videorecorders, gamepads, muizen, joysticks etc.. dus als je er 1 bij de container ziet staan...

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Mary Wana schreef op 14 augustus 2002 @ 08:05:
[...]

radio en ik gebruik 2x GP 1800Nimh zijn duur maar ze doen het errug goed :) doe er zo een week of 4 mee :)
moet je die ontvangeer eens vlak voor je muis leggen, ...ik denk dat ie zon jaar langer meegaat dan..

• RiDo78
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Had toevallig laatst nog een mailtje naar Logitech gestuurd. Heb inmiddels antwoord terug:
Dear Sir

Thanks for having contacted Logitech

Yes, to all your questions. You can use the Cordless Mouseman Optical you
have with the receiver of the Cordless Desktop Pro and yes, the Cordless
Mouseman wheel which is with the Cordless Desktop Pro should also function
with the receiver of the Cordless Mouseman Optical.

Kind regards

Dominic Kinseher
Logitech Europe SA
Customer Service

Date: 08/11/02 13:32:55

Name: R. Dolstra
Email: rido_nobulk@hotmail.com
Category: Mouse & Keyboard Combinations
Product: Cordless Desktop™ Pro
Software: n/a
Part Number: 851173-000 / M-RM63
Computer Brand: Other
Operating System: winXP

Description of Problem: I wish to combine the comfort of an Ergonomic
Keyboard with an optical mouse and I wonder if it's possible to combine the
Cordless Mouseman Optical (that I already own) with the Cordless Desktop
Pro keyboard (I wish to buy).

And if that's possible, can I use the mouse that is shipped with the
keyboard together with the mouseman optical receiver on another PC?

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
* Priyantha Bleeker heeft gebeld ;)
En dit als oplossing gekregen
batterijen eruit halen
plus en min verbinden 5 sec met een paperclip
batterijen terug
ontvang kastje 15 sec connect indrukken, daarna nog een keer drukken
connect knop van de muis indrukken.
Dit zou moeten helpen, ik vond het broodje aap maar toch, toch geprobeerd helpt natuurlijk geen moer.
Als dit niet werkte zou ik het op een andere computer kunnen testen gedaan maar is natuurlijk niet het probleem.

Nu kan ik terug naar de winkel...en als die moeilijk doen ff logitech bellen :)

* Priyantha Bleeker hoopt dat het gauw over is dit gezeik met die rot knop :(
Pagina: 1