Ik ben in het bezit van een Mitsumi 4x2x8 brander en de allerlaatste Nero versie. Zodra ik een CD wil branden, en in het dialoogvenster alleen "burn" aanvink, gaat de CD altijd fout. Ik krijg de meest vreemde fouten, van buffer underuns tot could not complete...
Zodra ik echter in het dialoogvenster "test and burn" aanvink, gaat de CD wel altijd goed, dit kost echter met de duizelingwekkende snelheid van mijn brander erg veel overbodige tijd.
Aan de configuratie qua hardware is mijn machine niets veranderd, deze problemen kwamen pas na een schone install van Windows XP. Wat kan het probleem zijn?
De rest van de configuratie is:
Moederbord: Epox 8k3a+
Processor: AMD XP2100+
Harde schijven: 2x IBM 120GXP 40GB in striping met 16k, elke schijf als master op een eigen kanaal
Geheugen: Samsung PC2700 512MB
De brander zit op IDE1 als secundair, en de CDrom speler zit als primair. Deze omwisselen maakte geen verschil.
IDE2 is dus vrij omdat de HD's op een raid controller zitten.
Zodra ik echter in het dialoogvenster "test and burn" aanvink, gaat de CD wel altijd goed, dit kost echter met de duizelingwekkende snelheid van mijn brander erg veel overbodige tijd.
Aan de configuratie qua hardware is mijn machine niets veranderd, deze problemen kwamen pas na een schone install van Windows XP. Wat kan het probleem zijn?
De rest van de configuratie is:
Moederbord: Epox 8k3a+
Processor: AMD XP2100+
Harde schijven: 2x IBM 120GXP 40GB in striping met 16k, elke schijf als master op een eigen kanaal
Geheugen: Samsung PC2700 512MB
De brander zit op IDE1 als secundair, en de CDrom speler zit als primair. Deze omwisselen maakte geen verschil.
IDE2 is dus vrij omdat de HD's op een raid controller zitten.