Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS --------- Random WTF
Niemand een idee ? Helemaal niemand ??
Arcade joysticks
Ook nostalgisch 
Moet je alleen ergens zo'n convertertje zien te krijgen, wat ook niet makkelijk zal zijn, en een arcade joystick natuurlijk.
Een makkelijke manier zou ik niet weten, alle pc joysticks die ik ken zijn analoog en niet van die geswitchte zoals zoals de oude arcade joysticks waren
Moet je alleen ergens zo'n convertertje zien te krijgen, wat ook niet makkelijk zal zijn, en een arcade joystick natuurlijk.
Een makkelijke manier zou ik niet weten, alle pc joysticks die ik ken zijn analoog en niet van die geswitchte zoals zoals de oude arcade joysticks waren
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Sorry voor de laatste reactie, maareh is er ook zoiets in het klein te krijgen ??
Dit is net het Battleship Galactica
Het liefste heb ik gewoon een stick met 2 of 3 knoppen. Ik vind het alleen zonde om er een dure Sidewinder voor te kopen, die zo stuk is met dat soort spellen
Dit is net het Battleship Galactica
op de hccdagen verkochten ze voor 1 gulden typische arcade joysticks, 2 knoppen en een stikkie dat alleen schakelt, net als een joypad
heel veel joypads zijn trouwens met zo'n pookje te krijgen, volgens mij moet jij zoiets hebben
een gravis gamepad pro werkt hier prima voor
heel veel joypads zijn trouwens met zo'n pookje te krijgen, volgens mij moet jij zoiets hebben
een gravis gamepad pro werkt hier prima voor
Ik heb 3 gamepad pro's, maar ik vind het toch niet ideaal om hiermee te werken.
Pagina: 1