Joystick killer spellen, welke joystick ??

Pagina: 1
Acties:

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Hallo daar,

Ik ben zo dom geweest om een paar msx roms te downloaden, omdat mijn vriendin dit uit nostaligie graag wilde.
(Ze is nu niet meer achter mijn pc weg te slaan )
Nu zitten hier ook van die "Track & Field" spellen bij (je kent ze wel Decathlon en zo.)
Omdat deze spellen nou niet echt geweldig spelen met een gamepad, omdat je zo snel mogelijk naar links en rechts moet drukken, wil ze graag een joystick hebben.
Het lijkt mij alleen niet verstandig om hier zo'n Microsoft SideWinder weet ik veel ding voor te gebruiken.
Weet iemand van jullie misschien of er ook nog een goeie stevige joystick te krijgen is voor de pc ?

Alvast bedankt

Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS --------- Random WTF

• Spasm
  • Nu online
Niemand een idee ? Helemaal niemand ??

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Arcade joysticks :) Ook nostalgisch :)
Moet je alleen ergens zo'n convertertje zien te krijgen, wat ook niet makkelijk zal zijn, en een arcade joystick natuurlijk.

Een makkelijke manier zou ik niet weten, alle pc joysticks die ik ken zijn analoog en niet van die geswitchte zoals zoals de oude arcade joysticks waren

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hanaho hotrod :) of de X-arcade, de hotrod is ook vanuit frankrijk leverbaar :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Spasm
  • Nu online
Sorry voor de laatste reactie, maareh is er ook zoiets in het klein te krijgen ??
Dit is net het Battleship Galactica :) Het liefste heb ik gewoon een stick met 2 of 3 knoppen. Ik vind het alleen zonde om er een dure Sidewinder voor te kopen, die zo stuk is met dat soort spellen :)

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 00:19
op de hccdagen verkochten ze voor 1 gulden typische arcade joysticks, 2 knoppen en een stikkie dat alleen schakelt, net als een joypad

heel veel joypads zijn trouwens met zo'n pookje te krijgen, volgens mij moet jij zoiets hebben

een gravis gamepad pro werkt hier prima voor

• Spasm
  • Nu online
Ik heb 3 gamepad pro's, maar ik vind het toch niet ideaal om hiermee te werken.

Pagina: 1