Toon posts:

Extreme aanbieding bij gsmstunter.nl, betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oog viel net op een advertentie van www.gsmstunter.nl: http://www.gsmstunter.nl/O2_acties.html

Als ik de site moet geloven krijg je een zooi abonnementen die je helemaal niets kosten (die je dus gewoon kunt laten liggen en even onthouden dat je ze opzegt) en een zooi apparatuur waar je u tegen zegt.
Nou is mijn vraag, is dit betrouwbaar? Want het ziet er allemaal wel leuk uit.

Ik weet dat je een KVK nodig hebt en ik gok ook wel dat je een echte zaak moet hebben, want met een net opgericht VOF'je ofzo krijg je natuurlijk geen 9 abonnementen, maar hoe dan ook, die aanbieding is nogal erg groot. Niets betalen en een heleboel krijgen.

Mis ik een addertje onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Kijk hier ook eens: http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=585
Volgens mij hetzelfde, maar beter
Ik zit het wel sterk te overwegen, is zo over een heel jaar gekeken de helft goedkoper

Edit >

H'm ik zie nu dat ze de abonnementen het eerste jaar vergoeden.
Zou het dan echt helemaal niets kosten??? Lijkt me onmogelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door wicher|IA op 13-08-2002 12:07 . Reden: slecht gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Er is ergens hier een topic over gewone abbo's en telefoons bij gsmstunter, maar kan hem niet vinden. :P

Maar iig het ging er daar over dat een groot aantal mensen na een tijd bij gsmstunter hun telefoon nog niet hadden en ook dat ze na 2 maanden nogsteeds die korting niet overschreven hadden.

En:
Per saldo betaalt u dus niets voor de abonnementen voor het eerste jaar.
Volgens mij zijn O2 abbo's zonder verdere vermelding standaard 2 jaar, dus dan moet je het 2e jaar wel betalen voor de abbonnements kosten.

En de voorwaarden die je tekent zijn van jou met O2 zelf, dus je heb zelf geen overeenkomst met gsmstunter, waardoor je mochten ze niet uitbetalen geen poot heb om op te staan.

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 13-08-2002 12:08 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
http://www.gsmstunter.nl/O2zakelijk4.html
Uitleg O2 Zakelijk I.c.m. een een Nokia 6310 en de Compaq 3870 GRATIS:

U sluit 6 gratis abonnementen af voor de periode van een jaar en ontvangt een Nokia 6310 en de Compaq 3870 geheel GRATIS.

De abonnementskosten bedragen € 5,- excl. BTW per maand standaard.

Het standaardabonnement wordt door www.gsmstunter.nl vergoed. Per saldo betaalt u dus niets voor de 6 abonnementen voor het eerste jaar. ( opzegtermijn voor deze abonnementen is 1 maand )
Het staat er toch echt...
Enige punt is dus de betrouwbaarheid van Gsmstunter.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ik had nog gezocht op gsmstunter in de topiclist van een maand oud, maar ja, de search hè :X
Ik zal effe alle posts hier quoten in dat andere topic en dan verder gaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.