Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ik vind het vrij normaal dat een troll of flame gewoon op -1 komt te staan en dat gaat nu dus ook gebeuren.
Helaas is de persoon "netwerk" niet zo heel erg slim door er iedere keer weer op in te gaan, ik vind het dan ook terecht als hij hier niet door het moderator account maar door een adje op wordt gewezen via mail ofzo. Het is volkomen onterecht dat hij zo gaat lopen flamen maar de uitwendige temperatuur van de cpu is dan wel -6 graden maar de inwendige zal wel een stuk hoger liggen.
Mijn suggestie is dan ook om deze user een mailtje te sturen en evt zijn posting te editten.
Helaas is de persoon "netwerk" niet zo heel erg slim door er iedere keer weer op in te gaan, ik vind het dan ook terecht als hij hier niet door het moderator account maar door een adje op wordt gewezen via mail ofzo. Het is volkomen onterecht dat hij zo gaat lopen flamen maar de uitwendige temperatuur van de cpu is dan wel -6 graden maar de inwendige zal wel een stuk hoger liggen.
Mijn suggestie is dan ook om deze user een mailtje te sturen en evt zijn posting te editten.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Modden op naam is niet netjes. Als Netwerk een fatsoenlijke reactie plaatst, hoort die ook als zodanig gemod te worden. Hij heeft nu alleen nog maar flames geplaatst, die ook als zodanig gemodereerd zijn. Met een karma van -24 lijkt het me nu niet direct een aanwinst voor de tweakers.
Modden op naam was ook niet de bedoeling zoals ik het las, het ging er meer om dat de betreffende reacties van netwerk laag werden gehouden omdat ze daar thuishoorden. Hierdoor blijft hij op de marge 0-1.polaris schreef op 13 augustus 2002 @ 12:11:
Modden op naam is niet netjes. Als Netwerk een fatsoenlijke reactie plaatst, hoort die ook als zodanig gemod te worden. Hij heeft nu alleen nog maar flames geplaatst, die ook als zodanig gemodereerd zijn. Met een karma van -24 lijkt het me nu niet direct een aanwinst voor de tweakers.
Mocht iemand bezwaar hebben moet je natuurlijk wel uitleggen waarom die hoger als 0 zou moeten staan
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
in een andere draad gaat hij/zij vrolijk verder, de laatste in een rijtje van drie http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=574325
in nieuws: Pentium 4 3GHz mogelijk incompatible met Socket 478?
<spice grijpt naar zijn spaarzame haren>
en trekt ze eruit
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=574334
in nieuws: Pentium 4 3GHz mogelijk incompatible met Socket 478?
<spice grijpt naar zijn spaarzame haren>
en trekt ze eruit
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=574334
[ Voor 0% gewijzigd door Spice op 13-08-2002 21:46 . Reden: nieuwe info ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
* Netman768 gaat er nog maar eens overheen....
*zucht*, sommige mensen.
*zucht*, sommige mensen.
edit:
en WEG isie!
en WEG isie!
inderdaad zie Nieuwe user terechtwijzen?en WEG isie!
Dit is nog eens snel en adequaat reageren woei!
Pagina: 1