Gezelligheid troef

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=573621
is een van de reacties van Netwerk in deze nieuws: Asetek Vapochill en Pentium 4 overkloktest; draad.
Hij wordt door Sjah terecht gewezen, kan iemand de TMF-account gebruiken om Netwerk aan te geven wat hij/zij verkeerd doet en door verwijzen naar dit Forum?
Verder lijkt het me handig om alle scores op -1 te houden van deze user in deze draad.
edit: natuurlijk wordt er niet gemod op user!
Alleen in deze draad maakt Netwerk er een potje van, ik d8 dat ik wel duidelijk was, gelukkig begreep Wauske het wel gelijk goed :)

[ Voor 0% gewijzigd door Spice op 13-08-2002 13:30 . Reden: typo ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik vind het vrij normaal dat een troll of flame gewoon op -1 komt te staan en dat gaat nu dus ook gebeuren.

Helaas is de persoon "netwerk" niet zo heel erg slim door er iedere keer weer op in te gaan, ik vind het dan ook terecht als hij hier niet door het moderator account maar door een adje op wordt gewezen via mail ofzo. Het is volkomen onterecht dat hij zo gaat lopen flamen maar de uitwendige temperatuur van de cpu is dan wel -6 graden maar de inwendige zal wel een stuk hoger liggen.

Mijn suggestie is dan ook om deze user een mailtje te sturen en evt zijn posting te editten.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Modden op naam is niet netjes. Als Netwerk een fatsoenlijke reactie plaatst, hoort die ook als zodanig gemod te worden. Hij heeft nu alleen nog maar flames geplaatst, die ook als zodanig gemodereerd zijn. Met een karma van -24 lijkt het me nu niet direct een aanwinst voor de tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
polaris schreef op 13 augustus 2002 @ 12:11:
Modden op naam is niet netjes. Als Netwerk een fatsoenlijke reactie plaatst, hoort die ook als zodanig gemod te worden. Hij heeft nu alleen nog maar flames geplaatst, die ook als zodanig gemodereerd zijn. Met een karma van -24 lijkt het me nu niet direct een aanwinst voor de tweakers.
Modden op naam was ook niet de bedoeling zoals ik het las, het ging er meer om dat de betreffende reacties van netwerk laag werden gehouden omdat ze daar thuishoorden. Hierdoor blijft hij op de marge 0-1.

Mocht iemand bezwaar hebben moet je natuurlijk wel uitleggen waarom die hoger als 0 zou moeten staan ;)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
in een andere draad gaat hij/zij vrolijk verder, de laatste in een rijtje van drie http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=574325
in nieuws: Pentium 4 3GHz mogelijk incompatible met Socket 478?
<spice grijpt naar zijn spaarzame haren>

en trekt ze eruit :(
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=574334

[ Voor 0% gewijzigd door Spice op 13-08-2002 21:46 . Reden: nieuwe info ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[ME=29184]gooit een blik op de user :P Niet letterlijk :+[/ME]

Nu wel :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
* Netman768 gaat er nog maar eens overheen....

*zucht*, sommige mensen.

edit:
en WEG isie! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
User is banned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
en WEG isie!
inderdaad zie Nieuwe user terechtwijzen?
Dit is nog eens snel en adequaat reageren woei!

Pagina: 1