Toon posts:

koetje versus seti.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als mijn koetje graast word mijn proc.veel warmer dan als ik seti draai..zeker een graad of 5
werkt het koetje zoveel intensiefer dan seti?
ze gebruiken toch allebei je idle-time?
zijn de instructies voor de proc. zoveel zwaarder dan? verlicht mij aub :)

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

een beetje hitte kan geen kwaad hoor.. en volgens mij snoept seti niet al je idle tijd af, zoals rc5 dit wel doet.. maar ik ben geen expert on this :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ahem ..

<font size="8"><center>KOETJE GOOD!
SETI BAD!</center>
</font>

Niet vloeken (Seti) op het DPC forum a.u.b. :P

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
blaat

Seti pakt geloof ik niet de volledige iddle time maar een vast gedeelte van de CPU (ooit eens in de C!T gelezen ofzo, 50% springs to mind). Daarom draait hij ook als screensaver en niet standaard als achtergrondproces. Bij RC5 wordt je CPU dan net ietsje warmer omdat de dnet client wel keurig alle iddle time pakt en de CPU dus 100% belast wordt. Sterker nog, als je de seti, gamaflux, folding@home etc etc met de distributed.net client vergelijkt, dan komt dnet er verreweg het beste uit :)

We spend our years as a tale that is told

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

Aub geen discussie over SETI vs koe. Dit is reeds besproken in:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/50082

en kost mij verder te veel energie.

Dank u.

Bloed, zweet & koffie

• DSmarty
  • Niet online
Plus het feit dat de dnet client veruit de beste client is van alle distributed computing projecten..

Verwijderd

Topicstarter
thx 4 the info dutchman...
en vilenin het was niet mijn bedoeling die discussie weer aan te zwengele....

nou ben ik dom heweest en heb bij het in scrijven voor dpc ipv mijn email mijn nick in gevuld +password.....kon ie dus niet vinden en ik kreeg en mooi error schermpie..nu wil ik het goed in voeren en nou komp dat login venstertje niet meer terug :( weet iemand hier een oplossing voor?
anders graas ik voor nop..en dat zou zonde zijn

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

HellaTweak, ik weet dat je de discussie niet probeerde aan te zwengelen, maar HlpDsk doet dat nogal expliciet wel... No offence HlpDsk.

Bloed, zweet & koffie

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Aan een discussie hoef je niet mee te doen hoor. Wat doet iedereen toch moeilijk hier zeg...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 13:41 schreef Mr_Atheist het volgende:
Aan een discussie hoef je niet mee te doen hoor. Wat doet iedereen toch moeilijk hier zeg...[/quote]Wel je hebt geen keus! Het zit allemaal in je hoofd! aaaaarrg!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

HellaTweak>

IE5 en zo?
tools|internet options|content tabblad
Autocomplete|Clear Passwords

Dan "vergeet" IE ook alle andere passwords die je in hebt gevoerd op andere sites, maar het is (voor zover ik weet) alles of nix.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Topicstarter
laatste probje is ook bestreden en is mijn aan melding gelukt

Graas on , Graas on, with hope in your hart
youll never Graas aloooooooooooooooooone :)

• DSmarty
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 13:30 schreef Vilenin het volgende:
HellaTweak, ik weet dat je de discussie niet probeerde aan te zwengelen, maar HlpDsk doet dat nogal expliciet wel... No offence HlpDsk.[/quote]En wat dan nog?
Dit is het DPC forum, DPC doet dnet projecten!
Pagina: 1