Ik zou het doen!
Lees die stukje eens van een LA topic.
En de reactie van Lunatic.
Kun je dus gewoon in SM posten en dan zie je het vanzelf.
Maar idd. zulke foto's zijn zeer irr.
Ik zou het doen!
Verwijderd
Mijn advies: gebruik ze niet, reageer der niet op(!) en er gebeurd niets met je account
LeonT: ja en nee. Lunatic is met vakantie geweest en de litemods mogen dat niet
IMHO mag er best wat harder opgetreden worden; het is gewoon sfeerverpestend.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
maar ik denk dat gewone users er ook al genoeg van hebben!Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 10:55:
Zodra de moderators er genoeg van krijgen gaan er OWs en Bans vallen
Mijn advies: gebruik ze niet, reageer der niet op(!) en er gebeurd niets met je account
LeonT: ja en nee. Lunatic is met vakantie geweest en de litemods mogen dat nietMaar He's Back ...
Ik zou het doen!
Oneindig vaak dezelfde plaatjes posten is natuurlijk not done.
Front HK voor ontspanning, niet voor onzin!
Who is John Galt?
Het is not done om zelfs een HK topic te verzieken door weer de zoveelste variant op dezelfde plaatje.justmental schreef op 13 augustus 2002 @ 11:01:
Oneindig vaak dezelfde plaatjes posten is natuurlijk not done.
Neem dan niet de ontspanning van een ander weg door bijna overal een nutteloze plaatje te posten die grotendeels van GoT-gebruikers irriteert.Front HK voor ontspanning, niet voor onzin!
Hou het dan in een topic getiteld 'irritante pics' en val niet de rest van GoT lastig.
Dan weet ik dat ik niet in die topic moet kijken, en zo mijn internet cache schoon hou van onzin pics.
Tis niet dat ik je persoonlijk aan wil vallen, maar ik heb genoeg van die pics.
Dan leren ze het wel af.
Overigens is het best lastig modereren, want waar leg je de grens. Soms is een zo'n plaatje best geinig, en als het daar bij blijft, en niemand zeikt erover, dan denk ik: laat maar. Maar stelselmatig daarmee een topic verpesten, is not done.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
en ik vermeld altijd in de draadjes als er een ban volgt.
Bovendien staat het ook allemaal heel netjes in die sticky, dus dat is hun eigen probleem.