hk foto's als reactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:36

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hey ik weet niet hoe anderen hier over denken maar ik vind het een beetje flauw en irri worden dat mensen als reactie een plaatje posten... word er een beetje moe van

voorbeeld

Mijn foto's op TufTufClub

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is toch al een policy voor: Beleid tegenover bullshitreplies + BrEeZaH-topics het lijkt alleen of daar nog niet echt naar gemod wordt (nofi kan het ook verkeerd hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja inderdaad. Ben het met Rammes eens. Wordt nu wel weer vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

[rml]Vae Victis in "[ Mods] Lofzang (bah eigenlijk maar ja ,w"[/rml]
Lees die stukje eens van een LA topic. :P
En de reactie van Lunatic.

Kun je dus gewoon in SM posten en dan zie je het vanzelf.

Maar idd. zulke foto's zijn zeer irr. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ja die policy had ik ook al eens gelezen en had verwacht dat het nu wel zou ophouden.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra de moderators er genoeg van krijgen gaan er OWs en Bans vallen >:)
Mijn advies: gebruik ze niet, reageer der niet op(!) en er gebeurd niets met je account ;)

LeonT: ja en nee. Lunatic is met vakantie geweest en de litemods mogen dat niet ;) Maar He's Back ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 13:46

WOmBaT

Nyaaa!!!

Ik hoop dat er een keer iets aan gedaan zal worden. Eén keer is wel leuk; maar blijkbaar is het nu nodig dat vrijwel iedereen zo veel mogelijk van die plaatjes dumpt :/

IMHO mag er best wat harder opgetreden worden; het is gewoon sfeerverpestend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Tsja,.. iedereen denkt er anders over, ik vind ze wel leuk iig :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 10:55:
Zodra de moderators er genoeg van krijgen gaan er OWs en Bans vallen >:)
Mijn advies: gebruik ze niet, reageer der niet op(!) en er gebeurd niets met je account ;)

LeonT: ja en nee. Lunatic is met vakantie geweest en de litemods mogen dat niet ;) Maar He's Back ...
maar ik denk dat gewone users er ook al genoeg van hebben!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Meestal vind ik de plaatjes een stuk vermakelijker dan de gemiddelde HK-reply.
Oneindig vaak dezelfde plaatjes posten is natuurlijk not done.

Front HK voor ontspanning, niet voor onzin!

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

justmental schreef op 13 augustus 2002 @ 11:01:
Oneindig vaak dezelfde plaatjes posten is natuurlijk not done.
Het is not done om zelfs een HK topic te verzieken door weer de zoveelste variant op dezelfde plaatje.
Front HK voor ontspanning, niet voor onzin!
Neem dan niet de ontspanning van een ander weg door bijna overal een nutteloze plaatje te posten die grotendeels van GoT-gebruikers irriteert.

Hou het dan in een topic getiteld 'irritante pics' en val niet de rest van GoT lastig.
Dan weet ik dat ik niet in die topic moet kijken, en zo mijn internet cache schoon hou van onzin pics. :)

Tis niet dat ik je persoonlijk aan wil vallen, maar ik heb genoeg van die pics. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Ik vind die plaatjes altijd wel humor.. Zitten echt hele grappige tussen.. Maar teveel is ook niet meer leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

er wordt heus wel wat aan gedaan, als ik het zie, dan haal ik het wel weg. Gisteren ook 2 van die nutteloze bullshitreplies verwijderd, en in de notes gezet. Volgende keer dat iemand weer loopt te zieken, krijgt ie een 24 uurs ban van me, klaar.

Dan leren ze het wel af.

Overigens is het best lastig modereren, want waar leg je de grens. Soms is een zo'n plaatje best geinig, en als het daar bij blijft, en niemand zeikt erover, dan denk ik: laat maar. Maar stelselmatig daarmee een topic verpesten, is not done.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
die plaatejs gaan me keel uithangen..... 1x een originele is leuk maar verder

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

btw, F5 in je draadje ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lunatic: ter overweging: note en 2de keer een ban dan leert DIE user het af ;) De rest van de users merkt niks van die note en ban ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

jawel, ik zet het er toch in :P

en ik vermeld altijd in de draadjes als er een ban volgt.

Bovendien staat het ook allemaal heel netjes in die sticky, dus dat is hun eigen probleem.

Pagina: 1