Macro's - tabbladen - en mappen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-09 19:59
Als je bij het bedrijf waar ik werk op het figuurtje macro klikt dat in de werkbalk in Word zit, verschijnt er een venster met verschillende tabbladen. Iedere afdeling heeft z'n eigen tabblad met daaronder macro's en documenten die binnen die afdeling vaak gebruikt worden.

Nu zijn er ook afdelingen die uit meerdere sub-afdelingen met hun eigen documenten bestaan en ik wil graag dat onder het tabblad van de afdeling mappen komen te staan per subafdeling.
Dit krijg ik echter niet voor elkaar.
(Iedere sub-afdeling z'n eigen tabblad geven kan niet, er worden niet genoeg tabbladen weergegeven waardoor een deel van de afdelingen onder het tabblad "Meer" verdwijnt, dit is een ongewenste situatie)

Als ik de verschillende mappen onder het tabblad zet wordt de inhoud van deze mappen onder het tabblad weergegeven zonder map. (In de verkenner zie je de mappen wel)
Dit heeft tot gevolg dat er een hele grote onoverzichtelijke brij met bestanden en macro's onder een tabblad komt te staan.

Dit is niet handig.

Wie weet hoe ik de mappenstructuur werkbaar krijg?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Word = Office = Software algemeen

Windows Operated Systems -> Software Algemeen

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

whats the point blackd? we zijn naar mijn mening ook in Software algemeen... of heb ik de verkeerde zonnebril op?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 11:59:
whats the point blackd? we zijn naar mijn mening ook in Software algemeen... of heb ik de verkeerde zonnebril op?
offtopic:
blackd heeft hem verplaatst.... :+ ;) Hij stond eerst in WOS.

offtopic:
Nee, het is niet mijn gezicht... Ik ben een man, overigens... ;) :+

[ Voor 0% gewijzigd door SiHiDa op 13-08-2002 12:03 . Reden: Mijn hoofd??? ]

Verwijderd

Zonnebril dus... (damn SiHiDa, Als da jou gezicht is ben ik Sinterklaas...)

Verwijderd

--offtopic--
Bij de naam van SiHiDa denk ik aan een vrouw. En bij T denk ik aan... T

En voordat je het gaat vragen, mijn picture is ook nie mijn gezicht...

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-09 19:59
Hmmm, jammer, ik dacht vijf reply's te hebben........

Verwijderd

begrijp ik dat jij de tabbladen heb veranderd? ik wil wel weten hoe je dat hebt gedaan. De bedoeling op mijn bedrijf is om algemeen weg te gooien en daar een eigen map voor te maken. maar wij kunnen niks vinden... help o help.
Office 2000 /win 2000 :o

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit topic liep niet echt eeuh lekker en het gaat hier om excel tabbladen (die je met format->hide->sheet kan verbergen: zie F1) en als ik naar dezelfde vraag van je collega (?) kijk, heb jij het over Word: Tabblad algemeen onder word sjablonen verwijderen

Je hebt heel goed gezocht, maar een topic per vraag is genoeg, dus ook deze doe ik op slot: vooral ook omdat het topic na de topicstart zo brak loopt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.