15-10-2002: RollercoasterTycoon2

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39

Xtremelead

powered by E-MU

Topicstarter
inde search nog niets gevonden, dus ga ik er vanuit dat dit het eerste topic hierover is
15 oktober wordt ie gereleased! _/-\o_
Eindelijk.....
zie http://www.rollercoastertycoon.com

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

beter, hier heb ik wel weer zin in :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
hmm ik zit zo naar die screenies te kijken, en ik zie niks dat niet gewoon in een add-on pack gestopt had kunnen worden :? 't ziet er nog precies hetzelfde uit, ik vraag me af of ik niet gewoon naar ouwe plaatjes aant kijken ben.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
DocB schreef op 13 augustus 2002 @ 09:11:
hmm ik zit zo naar die screenies te kijken, en ik zie niks dat niet gewoon in een add-on pack gestopt had kunnen worden :? 't ziet er nog precies hetzelfde uit, ik vraag me af of ik niet gewoon naar ouwe plaatjes aant kijken ben.
Screenshots provided are taken from RollerCoaster Tycoon® Gold which includes RollerCoaster Tycoon® and The Loopy Landscape™ Expansion 2 pack.

Maar ze zouden geloof ik dezelfde enigne + look gebruiken maar alleen iets tweaken (toch ?).
Ach ik vind het wel best, RCT2 hoord niet in 3D :r
Maar ik kijk er naar uit, RCT is bij mij één van de betere spellen ooit. :)

Trouwens topicstarter, er zijn wel draadjes over RCT2 geweest alleen de search werkt nog niet (goed).

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49
hopelijk wordt het weer net zo'n leuke game als de eerste
het heeft mij iig heel wat uurtjes vermaakt :)

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-01 18:47

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Maak daar maar dagen van....tering wat een cool spel ^^

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

M@NIC schreef op 13 augustus 2002 @ 09:26:
[...]

Screenshots provided are taken from RollerCoaster Tycoon® Gold which includes RollerCoaster Tycoon® and The Loopy Landscape™ Expansion 2 pack.

Maar ze zouden geloof ik dezelfde enigne + look gebruiken maar alleen iets tweaken (toch ?).
Ach ik vind het wel best, RCT2 hoord niet in 3D :r
Maar ik kijk er naar uit, RCT is bij mij één van de betere spellen ooit. :)

Trouwens topicstarter, er zijn wel draadjes over RCT2 geweest alleen de search werkt nog niet (goed).
Kan niet vinden waar jij dat ziet staan maar zal best wel.

Geloof niet dat er echt schokkende veranderingen komen in RCT2. Hooguit wat betere 2D grafix enzo maar verder vooral veel vernieuwingen aan het bouwen van de parken zelf.
Daarnaast ook nog (gelukkig) een officiele WinXP ondersteuning wat ik op zich het kopen al waard vindt want nu kan ik niet fatsoenlijk RCT spelen :(

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Brent
  • Laatst online: 20:46
komaki schreef op 13 augustus 2002 @ 11:00:
Daarnaast ook nog (gelukkig) een officiele WinXP ondersteuning wat ik op zich het kopen al waard vindt want nu kan ik niet fatsoenlijk RCT spelen :(
idd, als ik deze heb keil ik meteen me oude rct weg!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

De verbeteringen zijn:
verbeterde graphics en animaties, een hogere maximum hoogte voor je rollercoasters, een betere editor om zelf je rollercoasters en maps te maken, nieuwe soorten terrein en nieuwe winkels, nieuwe parkthema's enz...

En het is nog steeds 2D pmdat men het detail van RcT2 niet in een 3D engine kreeg, daarom wordt er nu een verbeterde versie van de RcT engine gebruikt.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

[...]

Geloof niet dat er echt schokkende veranderingen komen in RCT2. Hooguit wat betere 2D grafix enzo maar verder vooral veel vernieuwingen aan het bouwen van de parken zelf.
Vind ik helemaal niet erg :) deel 1 was goed en waarom riskeren om het helemaal in 3D te maken en de mist in te gaan.

Deed ie dat *** nou ook maar met Transport Tycoon :( :( :(

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hij is bezig aan nog een spel... het is alleen nog geheim welke.

Maar aangezien de halve wereldbevolking hem al tig jaar probeert te pushen om TT2 te gaan maken zou dat wel eens voor de hand kunnen liggen.

[ Voor 0% gewijzigd door Wouter op 13-08-2002 11:15 . Reden: typo ]

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

DocB schreef op 13 augustus 2002 @ 09:11:
Het is een verbeterde engine hebben ze gezegd, en in 3d kon niet (zeiden ze) :'(
(Het zal anders wel teveel geld hebben gekost ofzo)
Maar ik kijk er wel naar uit B)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 20:53
Hij was bezig met TT2 maar dat heeft ie toen ooit in de prullenbak geflikkert voor RCT :(

iig rct was wel een leuk spel maar had liever dat ie eerst een vervolg op TT had gemaakt ipv RCT

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21
Uh, hoezo geen vervolg op Transport Tycoon?:
Transport Tycoon
Transport Tycoon + World Editor
Transport Tycoon Deluxe.

Okee, die tweede is niet echt een vervolg maar wat is Deluxe dan? Een opgepoetste versie? Dat is RCT2 toch ook?

Ik kijk met spanning uit naar het spel aangezien RCT mij vele uren plezier heeft geboden.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21
Hehe, screenshots van RCT2:
http://www.chrissawyer.com/feature5.htm
Persoonlijk zie ik niet zoveel verschil qua graphics.

Vond dit trouwens op de site:
RollerCoaster Tycoon originally started as a sequel to Transport Tycoon back in 1996, but the sequel was abandoned and the code modified to handle roller coasters instead of transport vehicles

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

kan ik tenminste ook nog een game spelen op mijn pc :( }:O

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:05

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Is er ook iets bekend op een vervolg van transport tycoon? Dat spel heb ik dagen en dagen achter elkaar gespeeld (lekker met treintjes spelen) en ik hoop op een vervolg met hogere resolutie en mooiere graphics

Verwijderd

[quote][b][message=14742894,noline]
schreef op 13 augustus 2002 @ 13:52[/message]:[/b]
Is er ook iets bekend op een vervolg van transport tycoon? Dat spel heb ik dagen en dagen achter elkaar gespeeld (lekker met treintjes spelen) en ik hoop op een vervolg met hogere resolutie en mooiere graphics
http://www.chrissawyer.com/faq2.htm
Will Transport Tycoon be developed any further? Will there be a sequel?
The answer has to be "yes", but it could be many years further down the line before this happens.

Verwijderd

En voor wie van RCT en flipperen houdt... http://www.sternpinball.com/Rollercoaster.htm

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Lachen :D

btw hebben jullie de screenz al gezien???

toch wel vette nieuwe dingetjes die er in zitten

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Wokker
  • Laatst online: 23-01 19:09

Wokker

De avond wokkel

Hier nog een paar mooie filmpjes van rollercoaster tycoon 2 en hij wordt gaaf !!
http://www.tycoonplanet.c...?page=info&info=rct2media

Het oneindige X 0

Verwijderd

Ik kan bijna niet wachten, word weer een hartstikke tof spel 8)

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
[...]

Hier stond al een heel lang topic over RCT 2:
Rollercoaster Tycoon 2

:)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Verwijderd

dicht
zie post cj :)
daar staat al heel voor over rt2 :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.