Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mijn account te verwijderen uit de database?
Verwijderd
Kortste antwoord: Nee. Waarom zouden we?
Langer antwoord: het blokkeren van je account kun je doen door een ongeldig emailadres in te voeren maar verwijderen gebeurd -niet-.
Langer antwoord: het blokkeren van je account kun je doen door een ongeldig emailadres in te voeren maar verwijderen gebeurd -niet-.
Dit aangezien je vast wel posts op ons lieve forumpje hebt gemaakt, en als je account wordt verwijderd moet, om de database 'in een stuk' te houden, moeten deze ook getrashed worden. Conclusie: Loze topics, vreemde discussies, etc. Blokkeren van je login is denk ik genoeg 
[edit]
de reden dat ik aan bedrijven vraag om me geheel te verwijderen is omdat ik een rothekel heb aan spam, die nog wel eens van die bedrijven af wil komen. Als je je mailadres naar iets verandert dat niet geldig is, óf er voor zorgt dat je mailadres niet publiek zichtbaar is, zal je nooit spam krijgen omdat:
1) je emailadres niet publiek te zien is
2) Tweakers.net zelf ook een stronthekel heeft aan spam, en het lijkt me sterk dat uitgerekend zíj je gaan spammen
[edit]
de reden dat ik aan bedrijven vraag om me geheel te verwijderen is omdat ik een rothekel heb aan spam, die nog wel eens van die bedrijven af wil komen. Als je je mailadres naar iets verandert dat niet geldig is, óf er voor zorgt dat je mailadres niet publiek zichtbaar is, zal je nooit spam krijgen omdat:
1) je emailadres niet publiek te zien is
2) Tweakers.net zelf ook een stronthekel heeft aan spam, en het lijkt me sterk dat uitgerekend zíj je gaan spammen
Verwijderd
Hunter: 278 om precies te zijn.
En voor iemand die in 2000 registreede kom je er rijkelijk laat mee
Maak in notepad door blind te typen een paswoord. Ctrl-C
Verander dan je paswoord hier in het nieuwe. Ctrl-V
En niet stiekem kijken wat je in notepad ingetypt hebt!
Verander dan je paswoord hier in het nieuwe. Ctrl-V
En niet stiekem kijken wat je in notepad ingetypt hebt!

whoah, dan zou ie toch ook wel moeten weten dat dat niet kan, want die vraag zal heus wel eens langs gekomen zijnVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 09:13:
Hunter: 278 om precies te zijn.
misschien kan wel z'n nick naar Sherlock-IA veranderd worden (zodat ook bekend is dat ie er 'niet meer is') ?
T.net heeft de plicht om persoonsgegevens op verzoek te verwijderen uit hun database.
Dus inderdaad, een accountnaam en email enzo veranderen, dat zullen ze moeten doen als je er om vraagt. Echter alle posts verwijderen zijn ze niet toe verplicht. Dit is database technisch eigenlijk ook niet mogelijk.
Dus inderdaad, een accountnaam en email enzo veranderen, dat zullen ze moeten doen als je er om vraagt. Echter alle posts verwijderen zijn ze niet toe verplicht. Dit is database technisch eigenlijk ook niet mogelijk.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Wat volgens mij trouwens in theorie wel moet kunnen is al zijn posts van eigenaar veranderen, zodat ze bv. van BC3-victem zijn ipv van hem.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Volgens mij mag dat niet zomaar, dan moet je dus schriftelijke toestemming/opdracht hebben. Volgens mij mogen wij niet het intellectuele eigendom van eigenaar doen veranderen...
[ Voor 0% gewijzigd door Floor-is op 13-08-2002 10:21 . Reden: Duidelijker omschreven ]
Bericht hierboven
Een nickname is geen persoonsgegeven, en je emailadres kan je verwijderen uit je profiel mocht je dat willen. Deze discussie is overigens al vaker gevoerd.Diadem schreef op 13 augustus 2002 @ 09:26:
T.net heeft de plicht om persoonsgegevens op verzoek te verwijderen uit hun database. Dus inderdaad, een accountnaam en email enzo veranderen, dat zullen ze moeten doen als je er om vraagt.
Verwijderd
Wat doen jullie dan als jullie een post editten / verwijderen?Floris schreef op 13 augustus 2002 @ 10:20:
Volgens mij mag dat niet zomaar, dan moet je dus schriftelijke toestemming/opdracht hebben. Volgens mij mogen wij niet het intellectuele eigendom van eigenaar doen veranderen...
(overigens, hiermee ga je akkoord in de gebruikersvoorwaarden...)
Verwijderd
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 11:54:
[...]
Wat doen jullie dan als jullie een post editten / verwijderen?
(overigens, hiermee ga je akkoord in de gebruikersvoorwaarden...)
Wij hebben schriftelijke toestemming
Volgens mij mogen we dat wel doen, maar willen we dat nietFloris schreef op 13 augustus 2002 @ 10:20:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Vraagt niemand waarom ze het wil?
Je kent de persoon in kwestie?Pjotrik schreef op 13 augustus 2002 @ 15:20:
Vraagt niemand waarom ze het wil?
Tja, er zijn in het verleden redelijk wat verzoekjes geweest, zoals al duidelijk was. Waarom, dat is eigenlijk niet voor ons van belang.
Het profiel was niet leegCompubiter schreef op 13 augustus 2002 @ 15:22:
[...]Je kent de persoon in kwestie?
Tja, er zijn in het verleden redelijk wat verzoekjes geweest, zoals al duidelijk was. Waarom, dat is eigenlijk niet voor ons van belang.
Maar een profiel kan je zelf leegmaken. Het enige wat er dan nog van overblijft is het email adres waarmee de account oorspronkelijk is aangemaakt, maar dat kan tweakers alleen zien en zoals gezegd, ik betwijfel of ze het gaan gebruiken voor direct marketing doeleinden (mooi woord voor spam spam spam
)
|{ brrr }] |
En hoe zit het dan met het 1337 script van ACM waarin ook het registratie emailadres is opgeslagen (waarschijnlijk in de DB) ??? Dat kunnen wij niet veranderen, dat moeten jullie doen. Dus waarom kan dan niet gelijk een heel account worden verwijderd....
DoRRoN schreef op 14 augustus 2002 @ 13:32:
En hoe zit het dan met het 1337 script van ACM waarin ook het registratie emailadres is opgeslagen (waarschijnlijk in de DB) ??? Dat kunnen wij niet veranderen, dat moeten jullie doen. Dus waarom kan dan niet gelijk een heel account worden verwijderd....![]()
Dat registratieadres kan op aanvraag gereset worden, we kunnen niemand verwijderen omdat we dan met een corrupte database zitten (posts zijn gekoppelt aan een bepaalde user). Nu zouden we posts wel kunnen overzetten op een user genaamd 'Deleted_user' of iets dergelijks maar dan kloppen quotes en dergelijke niet meer. Aangezien een nickname dus geen persoonsgegeven is blijft in ieder geval de nickname bewaard.
inderdaad, als mensen het willen, MOETEN wij zelfs alle persoonsgegevens uit een acount halen (wet enzo). feit is alleen dat het acount dan niet meer geschikt is om mee te posten.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Ik vind het wel vreemd dat topicstarter, verder geen enkele reactie meer geeft.......
b.v. over het hoe en waarom hij z'n account wil schrappen.
Als ik wil stoppen met GoT, dan stop ik toch gewoon
Of er is meer aan de handVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 14:13:
Ik vind het wel vreemd dat topicstarter, verder geen enkele reactie meer geeft.......
Pjotrik schijnt sherlock wel te kennen
't Is trouwens een ze.
gezien de leegheid van het profiel gaat deze user denk ik niet meer reagerenVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 14:13:
It has happened as requested, zullen we maar zeggen
Pagina: 1