Hier op het werk gebruiken wij de Douwe Egberts Koffiemanager (Lame, ik weet het). Is dit progrje makkelijk te tweaken zodat ikzelf nooit hoef te halen?
Luie donder; man wat heb ik een hekel aan mensen die altijd maar zeggen "ja Lekker" en zelf altijd maar vastgeplakt op hun stoel blijven zitten
Did you ever stop to think . . . and forget to start again?
Dat ding is ervoor bedoeld dat iedereen eens een keer koffie haalt. Je moet gewoon zeggen dat je het te druk hebt om koffie te halen.
hele tooltje gewoon niet installeren
kwestie van manieren
jongens daar gaat het niet om, Het is natuurlijk ook niet vol te houden om niks te moeten halen. Gaat er gewoon om om even te focken met de collega's, feit dat het kan is al genoeg!
We hebben het hier ook draaien, ik _was_ beheerder... Zit nu op een andere plek, en beheersfunctie is weg.
Wat wij eigenlijk wilden is andere drankjes instellen enzo.
Wat wij eigenlijk wilden is andere drankjes instellen enzo.
Anoniem: 46490
Ik heb ff zitte kijke.... In de executable zelf zitten de drankjes. Deze zijn weer gekoppeld aan een nummer. Je zou dus elke executable moeten aanpassen. Je zou bv met een editor in de exe kunnen zoeken naar Suiker. En dan de string "Koffie met Suiker" kunnen vervangen voor .
"Bier.............."
"Bier.............."
Waarom gebruiken jullie die koffiemanager?
Wij doen het hierzo dat als iemand even tijd heeft. Dat die haalt.
Iedereen komt wel eens aan de eburt op een dag. Zelfs het hoofd van de afdeling die tot zijn oren in het werk zit.
En als ik de kopjes op haal om te gaan vullen vraag ik toch gewoon even wat ze willen. Is meestal toch hetzelfde.
Met een volle bak moet ik dan 12 bakkies halen. Naja dat is wel te onthouden hoor.
Is dan:
4x cappushino
1x zwart met veel suiker
2x choco deluxe
2x heet water
1x espresso met klein beetje suiker.
2x water.
Is toch niet zo moeilijk?
Hee mijn choco komt
Wij doen het hierzo dat als iemand even tijd heeft. Dat die haalt.
Iedereen komt wel eens aan de eburt op een dag. Zelfs het hoofd van de afdeling die tot zijn oren in het werk zit.
En als ik de kopjes op haal om te gaan vullen vraag ik toch gewoon even wat ze willen. Is meestal toch hetzelfde.
Met een volle bak moet ik dan 12 bakkies halen. Naja dat is wel te onthouden hoor.
Is dan:
4x cappushino
1x zwart met veel suiker
2x choco deluxe
2x heet water
1x espresso met klein beetje suiker.
2x water.
Is toch niet zo moeilijk?
Hee mijn choco komt
Ik heb er ook altijd een hekel aan om koffie te halen.
Briefje maken, naar het apparaat lopen, wachten omdat er meer mensen koffie moeten hebben, koffie pakken, teruglopen, knoeien, verder lopen, uitdelen.
Maarja, als ik het niet doe dan vinden mijn collega's mij niet lief meer.
Briefje maken, naar het apparaat lopen, wachten omdat er meer mensen koffie moeten hebben, koffie pakken, teruglopen, knoeien, verder lopen, uitdelen.
Maarja, als ik het niet doe dan vinden mijn collega's mij niet lief meer.
Ik zou zeggen: Ga eens met Hanglooz praten, die schijnt het proggie op de een of andere manier te kennen
[ Voor 0% gewijzigd door TheDjasp op 13-08-2002 09:49 . Reden: andere url ]
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Zorg er wel voor dat je bij aanpassen niet de lengte verandert, anders doet hij het niet meer. Gebruik een hexeditor waarbij je links de hexadecimale getallen hebt en rechts de tekst. Rechts kun je dan heel makkelijk de tekst aanpassen zonder dat de lengte verandert.
Aanpassen in de executable hebben wij ook gedaan. Want wie wil er nu kruidenthee met een zoetje en andere vage dingen. 
Daarbija, onze koffie automaat is helemaal niet compatible met dat programma, de helft zit er niet eens in.
Daarbija, onze koffie automaat is helemaal niet compatible met dat programma, de helft zit er niet eens in.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Als dat ding nou ook nog eens onze koffiekwaliteit kon verbeteren zou het helemaal perfect zijn
hmm... als ik het aanpas in de executable start ie niet meer
Anoniem: 26235
Koffietypes kun je heel gemakkelijk aanpassen en toevoegen met reshack maar dan moet je die exe volgens mij bij iedereen opnieuw heen kopiëren.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 13-08-2002 10:45 . Reden: Pic toegevoegd ]
heb ik al gedaan, da's ook leuk, nu kan iedereen ook een colaatje en een zakje chips bestellen, haha. En op ons werk staan alle pc's voor administratieve doeleinden geshared. Dus dat was niet zo moeilijk, haha.
Anoniem: 41322
Is dit programmatje ook aan te passen dat iedere keer dezelfde koffie moet halen? Wij hebben namelijk een vast persoon voor de koffie etc.
Op deze manier kunnen wij makkelijk doorgeven wat wij willen hebben.
net send ?Anoniem: 41322 schreef op 13 augustus 2002 @ 11:20:
Is dit programmatje ook aan te passen dat iedere keer dezelfde koffie moet halen? Wij hebben namelijk een vast persoon voor de koffie etc.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Meld en Tools zoekendeAnoniem: 18332 schreef op 13 augustus 2002 @ 10:27:
Waar zijn de hackers?!
Btw, hiervoor heb je geen hacker nodig, maar een cracker
* Osiris Delphi voor patch startende *
Btw, ik ken die hele Koffiemanager niet...
Is ie gewoon van de DE-site te downloaden????
nieuws: De digitale koffiemanagerOsiris schreef op 13 augustus 2002 @ 11:54:
Uit de FAQ van de.nl:
* Osiris firewall start doet *Wat gebeurt er als ik grafieken maak (privacy)?
De gegevens van de groep zoals namen van de leden, de groepsnaam en alle gedronken drankjes worden naar een server van www.DE.nl gestuurd. Er worden geen adres gegevens, e-mail adressen of andere zaken verstuurd. De statistieken zijn compleet anoniem en kunnen nooit terug gevoerd worden op een persoon.
Yep, link: http://www.de.nl/koffiemanager/Osiris schreef op 13 augustus 2002 @ 11:54:
[...]
edit: Hmm, de link was al gegeven door erkens... Oeps..
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Maar dat is als het goed is alleen het zoeken naar koffie-groepen oid, toch???
* Osiris verder research doet *
Ehm, ff zoeken @ voorwaarden...Anoniem: 56546 schreef op 13 augustus 2002 @ 12:16:
Is dit cracken wel legaal??
Is idd wel handig om te weten
schrijf je toch zelf zo'n programmaAnoniem: 56546 schreef op 13 augustus 2002 @ 12:16:
Anoniem: 56546 schreef op 13 augustus 2002 @ 12:16:
Dus als je een patch uitbrengt mag het wel:Uit de CHM:
Het is toegestaan de Koffiemanager te verspreiden onder de volgende voorwaarden:
Het programma mag niet aangepast of veranderd worden.
Er mogen geen onderdelen uit gehaald worden.
Er mag geen geld voor gevraagd worden.
Je mag nl alleen een aangepast en veranderd programma VERSPREIDEN... Het programma aanpassen en veranderen op zich MAG WEL!
Een patch mag dus ook, want dan verspreid je ook geen aangepaste versie van het programma
Anoniem: 35220
tuurlijk, het is voor educatieve doeleinden
ze leren ermee anderen laten lopen voor hun koffie
ze leren ermee anderen laten lopen voor hun koffie
Bij ons op het werk hebben we hem al omgedoopt tot "Peukie Manager", we kunnen elkaar nu makkelijk laten weten wanneer we weer zin hebben in een peukie en dan ook nog eens aangeven of we een Marlboro, Gauloise Blauw, Wiener shekkie met suiker, of een Peukie Verkeerd willen
heel eenvoudig op te lossen:
stuur je baas een mailtje met als inhoud:
Ten gevolge van cafeïne gebrek dreigt de hele afdeling in slaap te vallen.
Kom dus maar snel koffie brengen.
stuur je baas een mailtje met als inhoud:
Ten gevolge van cafeïne gebrek dreigt de hele afdeling in slaap te vallen.
Kom dus maar snel koffie brengen.
Lees dat stukkie ff
En ik zit ATM met een sniffer (baggerding, zoek nog een goeie!) een beetje het 'koffie-protocol' uit te dokteren
ik zette ook al eenOsiris schreef op 13 augustus 2002 @ 17:18:
[...]
Lees dat stukkie ffDaar staat dat je een aangepaste versie van de software niet mag verspreiden, maar het aanpassen zelf mag wel
Neej, okay, maar het mag dus wel!!!
Over enkele weken komt de Osiris Koffiemanager - Enhanced DE Koffiemanager versie 1.0.0.1 wel uit ofzow
[ Voor 0% gewijzigd door Osiris op 13-08-2002 17:27 . Reden: Ff [b]BOLD[/b] toegevoegd :P ]
Hmm.. met ResHacker schiet je niet veel op... Ik kan echt nergens iets vinden dat wijst op het kiezen van degene die koffie moet halen... Erg vermoeiend dus..

Kleinigheidjes blijf je houden.Anoniem: 56546 schreef op 13 augustus 2002 @ 12:16:
enne.. ik weet zeker dat het te kraken valt, gewoon weer even wat instructies eruit slopen .. KLAAR!
[ Voor 0% gewijzigd door Nibble op 13-08-2002 17:39 . Reden: blaat ]
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
moeten ze er maar voor zorgen dat je het makkelijk kan aanpassen
nu verander je tenslotte enkel de gegevens
voor eigen plezier mag je de zaak denk wel aanpassen, alleen mag je die getweakte versie niet uitbrengen.Osiris schreef op 13 augustus 2002 @ 17:27:
[...]
Over enkele weken komt de Osiris Koffiemanager - Enhanced DE Koffiemanager versie 1.0.0.1 wel uit ofzow
maar ik ben geen jurist dus de precieze details moet ik je besparen.
Voor meer info verwijs ik je naar DE of onze salesmanager
wtf is de koffiemanager?
edit:
hep het al gelezen op t.net
hep het al gelezen op t.net
een van de reden dat mensen RSI krijgen is dat ze altijd anderen koffie laten halen
Pcies, je mag het wel aanpassen, maar de AANGEPASTE MANAGER niet verspreidenHangloozz schreef op 13 augustus 2002 @ 17:50:
[...]
voor eigen plezier mag je de zaak denk wel aanpassen, alleen mag je die getweakte versie niet uitbrengen.
maar ik ben geen jurist dus de precieze details moet ik je besparen.
Voor meer info verwijs ik je naar DE of onze salesmanager
Maar een patch uitbrengen mag wel weer
Of een totaal zelf geschreven programma die met hetzelfde protocol werkt
wtf is dit programma, wat kun je ermee?
/edit, laat maar, link naar de frontpage te laat gezien
/edit, laat maar, link naar de frontpage te laat gezien

Anoniem: 22651
Anoniem: 22651 schreef op 13 augustus 2002 @ 19:05:
PcPirate... tis niet echt cracken maar meer gewoon wat minime aanpassingkjes maken
edit:
(damn kwoot en edit lijken op elkaar
)
hmmz ik had heel die 2e pagina niet gezien en dus is dit best wel een nutteloze reply
(damn kwoot en edit lijken op elkaar
hmmz ik had heel die 2e pagina niet gezien en dus is dit best wel een nutteloze reply
Anoniem: 26799
even een vraagje tussendoor is het mogelijk om dit programmatje zo te maken dat het via internet werkt in plaats van via het "normale" netwerk?
zou wel makkelijk zijn in verband met het bierhalen voor op dit moment de groep, dan krijgt degene die aan de beurt is gewoon zijn herrinnering, hoeft niet aldoor de zelfde naar de supermarkt.
zou wel makkelijk zijn in verband met het bierhalen voor op dit moment de groep, dan krijgt degene die aan de beurt is gewoon zijn herrinnering, hoeft niet aldoor de zelfde naar de supermarkt.
Hee die recource hacker van pagina 1, waar kan ik die downen en waar kan je die zoal voor gebruiken??
It's resource Hacker......try googlemikejarod schreef op 13 augustus 2002 @ 19:17:
Hee die recource hacker van pagina 1, waar kan ik die downen en waar kan je die zoal voor gebruiken??
Maar ik verveel me dus: http://www.users.on.net/johnson/resourcehacker/
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Pagina: 1