Hey ... maar dan heb je ook wat!
Koop een plextor en een Sanyo, breek ze open en kijk![/quote]WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, sommige mensne zijn niet zo rijk
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
FrankGuthrie, lees de topic nog een keer. Ik hoef dus ook geen simpele opmerkingen te zien. (Daar wordt de tread alleen maar onnodig langer van.)
HlpDsk, werk jij bij Plextor en/of Sanyo? Zo, ja: stuur mij een tastbaar bewijs. Zo nee: Zeker lid van het simplistisch verbond?
Hey Sneeuwbal, dit is geen bewijs en zelfs geen speculatie of simpele deductie. Dit is een vraag terug aan mij om zelf naar het bewijs te gaan zoeken.
FrankGuthrie, lees de topic nog een keer. Ik hoef dus ook geen simpele opmerkingen te zien. (Daar wordt de tread alleen maar onnodig langer van.)
HlpDsk, werk jij bij Plextor en/of Sanyo? Zo, ja: stuur mij een tastbaar bewijs. Zo nee: Zeker lid van het simplistisch verbond?[/quote]EEEHH, ja nadat er ge-edit is.
En wat bedoel je er eigenlijk mee?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Mr_Atheist doet Killomov in de ban
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Killemov; als het jou zo veel boeit dat je anderen hier gaat uitschelden, waarom zoek je het zelf dan niet uit? Je hebt mogelijkheden genoeg dacht ik, zonder daarbij mensen onnodig af te zeiken...
Mr_Atheist doet Killomov in de ban
Russian Blue Neji
Kate Bush
neem het nou maar van mij aan:)
Als ik het gewoon aan had genomen, zou ik dan dit topic gestart hebben? En als ik het gewoon aan zou nemen zou ik dan niet net zo'n blaatschaap zijn als jij?
Bewijzen moet ik hebben! Bewijzen!
BAN! Brok brutaal vreten! :([/quote]Kan me niet beter uitdrukken
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik heb alleen en bloedhekel aan napraterij. Ik vraag toch niet voor niets om harde bewijzen? Komt eenieder willekeurig persoon met: Neem het nou maar van mij aan?
Daar wordt niemand toch wijzen van?
Verwijderd
Als je naar de Plextor site gaat en kijkt voor burnproof. Het is van Sanyo.
BURN-Proof is a trademark of SANYO Electric Co.,Ltd
De drives komen ongeveer om de zelfde tijd uit. Met de zelfde spec.
Er zijn maar weining fabrikanten die hun spul allemaal zelf maken. Alleen ze kopen niet allemaal even goed in. Plextor dus wel, bij Sanyo.:)
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Dit is nog geen bewijs dat de loopwerken bij Sanyo vandaan komen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/47578
deze topic ben ik al een aardige tijd geleden (bijna 1 maand) begonnen. weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar het was een quote van een site.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
waarheid!
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
De mensen hier proberen je te helpen....
Neem eens wat aan
Stop being an asshole
Het linkje naar die site met die quote over Iomega, Lacie en Plextor (goeie!) liep uiteraard dood. Als ik op de Sanyo-site zelf kijk en click op iets wat maar naar 'CD' ruikt kom ik hier uit: http://www.sanyo.com/aboutsanyona/company_profiles/sales_supply.html
Wie kan het merkje op het plaatje ontcijferen?
Ook een kijkje op http://www.lacie.com en http://www.iomega.com levert niets op.
en ik zal mijn plexwriter 12*4*32SCSI es ff open slopen om te kijken of er in de binnekant wat staat
Verwijderd
Wat ook grappig is, kijk eens naar de creative 8x 4x 32x. Volgens mij is dat ook een plextor want het frontje ziet er op de sticker na exact hetzelfde uit als de plextor. Maar dat kan ik fout hebben.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik geloof toch dat er ergens anders nog een fuif is !
Loop niet zo zout te doen. Als je het antwoord niet weet ga dan niet meeroepen van 'het is zo'. Mailtje gestuurd aan plextor.
Antwoord : the mechanism is from plextor.
Aangenomen dat mijn Engels goed genoeg is betekent dat dat het mechanisme van plextor is.
Helaas toch een simpele deductie (ja sorry hoor): het is dus niet van Sanyo.
En nou ophouwen met dat gemekker allemaal.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
* Dualdude sez...ooops is al gezegd.....