[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Is het of-of? oftewel doet ie het eerst wel en hangt ie dan, of hangt ie meteen al?
De enige keren dat WC hier vast loopt is inderdaad bij ftp. Net als IE trouwens
De enige keren dat WC hier vast loopt is inderdaad bij ftp. Net als IE trouwens
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
heb hetzelfde probleem als RAZORDUDE... ligt bij mij alleen niet aan WC maar aan @home... probleem komt namelijk ook voor met WS_FTP...
(zag je probleem en hoopte dat er al een oplossing in zou staan...)
(zag je probleem en hoopte dat er al een oplossing in zou staan...)
Heb je de de passieve modus aan staan? Zet dat anders aan voor de verbindingen waar het gebeurt. Waarschijnlijk doet 'ie het dan weer.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Probeer eens een andere FTP Client en kijk of het daar ook niet werkt. Als het daar ook niet werkt, kijk bijv. naar F_J_K.
fetcher schreef op 13 augustus 2002 @ 10:41:
re-install kan wel eens werken ...
RAZORDUDE schreef op 13 augustus 2002 @ 01:09:
Normaal werkt windows commander wel goed, maar nu ineens niet meer.
Als ik bijvoorbeeld een bestand ga uploaden naar een ftp server dan gaan sommige bestanden wel goed op de server maar er komt ook wel eens te staan in het transfer window STOR [naam bestand], en daar blijft hij hangen.
Ik heb het programma al weer opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet.
Het zijn ook geen grote bestanden.
ik heb ook heel vaak bij het oploaden (ook @home webspace) dat ie me ineens offline gooit
maar of dat nou aan Windows Commander ligt of aan @home weet ik niet. Deze upload fout krijg ik zowel thuis (via m'n @home verbinding) als op m'n werk (met een Introweb ISDN verbinding).
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
passive modus, wat houd dat in met windows commander?
Uit WC help:
Use passive mode for transfers (like a WWW browser) =>
Each file transfer (upload or download) needs an additional connection for the data stream. Normally (in active mode), the server establishes this connection. In passive mode, however, the client establishes the connection. This may be necessary through some firewalls, which do not allow connections from outside.
Maar dat is het niet. Als het probleem tenminste plotseling optreedt (wat je nog niet hebt verteld..)
Use passive mode for transfers (like a WWW browser) =>
Each file transfer (upload or download) needs an additional connection for the data stream. Normally (in active mode), the server establishes this connection. In passive mode, however, the client establishes the connection. This may be necessary through some firewalls, which do not allow connections from outside.
Maar dat is het niet. Als het probleem tenminste plotseling optreedt (wat je nog niet hebt verteld..)
Bij @home zijn ze een beetje te streng wat up-loaden betreft. 
Om te voorkomen dat je de kabel teveel belast hebben ze een soort timer ingebouwd die kijkt hoe druk het is op de kabel en iedereen bepaalde pakketgrootte geeft voor het uploaden.
Dit alles ter voorkoming dat de een niet de kabel teveel belast zodat een ander helemaal geen ruimte meer heeft.
M.a.w. op rustigere tijden heb je minder problemen met up-loaden.
Dit alles gaat onder de noemer: een tevreden klant eet uit onze hand.
Een oplossing is er wel voor, maar dan ben je illegaal bezig en kan het je account kosten als ze je traceren, vergeet het dus maar.
Om te voorkomen dat je de kabel teveel belast hebben ze een soort timer ingebouwd die kijkt hoe druk het is op de kabel en iedereen bepaalde pakketgrootte geeft voor het uploaden.
Dit alles ter voorkoming dat de een niet de kabel teveel belast zodat een ander helemaal geen ruimte meer heeft.
M.a.w. op rustigere tijden heb je minder problemen met up-loaden.
Dit alles gaat onder de noemer: een tevreden klant eet uit onze hand.
Een oplossing is er wel voor, maar dan ben je illegaal bezig en kan het je account kosten als ze je traceren, vergeet het dus maar.
Tonnes, kijk
:
RAZORDUDE schreef op 13 augustus 2002 @ 01:09:
Als ik bijvoorbeeld een bestand ga uploaden naar een ftp server dan gaan sommige bestanden wel goed op de server maar er komt ook wel eens te staan in het transfer window STOR [naam bestand], en daar blijft hij hangen.
Indeed. Sommige bestanden gaan dus wel goed, maar hij blijft ook hangen. Kan je misschien duidelijker omschrijven _wanneer_ hij gaat hangen, dus _tijdens_ het verzenden van 1 van de bestanden of bij het starten ervan? Da's niet duidelijk omschreven IMO..
zoiets gebeurd gewoon tijdens het verzenden, meestal net voorbij de 80%
typisch @home
typisch @home
- Ik upload niet bij @home.
- meestal gaan de eerste paar html bestanden goed (ongeveer zo'n 3) en dan plots komt er in het transfer window STOR [bestandsnaam] te staan en blijft hij hangen.
- meestal gaan de eerste paar html bestanden goed (ongeveer zo'n 3) en dan plots komt er in het transfer window STOR [bestandsnaam] te staan en blijft hij hangen.
*schopje*
Ik heb exact hetzelfde probleem, zowel bij Windows Commander als bij Cute Ftp
blijft ie gewoon hangen.
Alleen zit ik dus bij Demon, niet bij @home. Bovendien krijg ik in Cute Ftp ineens
de volgende melding :
425 Can't build data connection: Address already in use
ERROR:> File error
Ps. ik upload naar een aparte host waar mijn eigen site op draait. Niet dat dit
speciaal is, want of ik nu upload naar de ftp van Demon (homepages) of naar de
homepage ruimte bij Xs4all (ruimte te leen bij een kameraad) doet ie precies hetzelfde...
Wat is dit nu precies, en hoe hanteer je de genoemde 'passive mode' ??
En maakt het uit of je een router gebruikt in je pc configuratie ?
Ik heb exact hetzelfde probleem, zowel bij Windows Commander als bij Cute Ftp
blijft ie gewoon hangen.
Alleen zit ik dus bij Demon, niet bij @home. Bovendien krijg ik in Cute Ftp ineens
de volgende melding :
425 Can't build data connection: Address already in use
ERROR:> File error
Ps. ik upload naar een aparte host waar mijn eigen site op draait. Niet dat dit
speciaal is, want of ik nu upload naar de ftp van Demon (homepages) of naar de
homepage ruimte bij Xs4all (ruimte te leen bij een kameraad) doet ie precies hetzelfde...
Wat is dit nu precies, en hoe hanteer je de genoemde 'passive mode' ??
En maakt het uit of je een router gebruikt in je pc configuratie ?
[ Voor 7% gewijzigd door Snowwie op 16-01-2004 18:59 ]
Pagina: 1