Ik heb een vervelend probleem, in sommige spellen (ut, mobile forces, the thing, 1 of andere rally demo) loopt alles gewoon in slowmotion. Bv in ut, dan start ik een game, en alles gaat in slowmotion, terwijl dat niet aan de gamespeed ligt want die staat dan gewoon. Dit heb ik ook bij the thing en meerdere spellen en begint behoorlijk frustrerend te worden. Ik heb voor alle hardware de nieuwste drivers en mijn systeem staat onderaan mun post. Als iemand hetzelfde probleem heeft of een oplossing heeft, PLZZZ ik erger me er kapot aan.
AMD Athlon XP 1800+ | 256MB SDRAM 133 | Club3d ATI Radeon8500 pro | Maxtor 7200 rpm 80 GB | case-modded big-tower 300W | Creative SoundBlaster live! 5.1 | DvD 12x 40x | LG 12x 8x 32x |
^^ daar kan het niet aan liggen... welk OS draai je ??
^^ daar kan het niet aan liggen... welk OS draai je ??
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Als je in UT met een server connect en online speelt, heb je 't probleem dan ook? Zo ja, dan zou ik wachten tot de drugs zijn uitgewerkt.
Ik gebruik winXP prof NL, en gebruik momenteel ff geen drug, maar tog gaat alles langzaam, ook als ik een server in ut join. ARGH, HELP
en dat slaat op ?Devil N schreef op 13 augustus 2002 @ 01:40:
Als je in UT met een server connect en online speelt, heb je 't probleem dan ook? Zo ja, dan zou ik wachten tot de drugs zijn uitgewerkt.
beetje nutteloos zeg liever niks...
want ik kan me goed begrijpe dat iemand zich ergert als alles SLOWMOTION gaat... dat kan/is erg frustreerend
Wat ik bedoel is dat als het online ook in slow-motion lijkt te gaan, dat 't dan aan hem ligt, en niet aan de games. Immers, de snelheid van een online game wordt bepaald door de server, en niet door je eigen computer.LaMaGRa schreef op 13 augustus 2002 @ 01:42:
[...]
en dat slaat op ?
beetje nutteloos zeg liever niks...
want ik kan me goed begrijpe dat iemand zich ergert als alles SLOWMOTION gaat... dat kan/is erg frustreerend
Jullie hebben ook geen gevoel voor humor hier zeg
zet die Firewall uitMaxOW schreef op 13 augustus 2002 @ 01:42:
Ik gebruik winXP prof NL, en gebruik momenteel ff geen drug, maar tog gaat alles langzaam, ook als ik een server in ut join. ARGH, HELP
start eigenschappen netwerkverbindingen dan je internet aanklikke (rechtermuisknop )
dan naar GEEVANCEERD en dan de bovenste uitvinke ( Firewall )
scheelde bij mij wel teminste hoop dat je er iets aan hebt
gta3 = opzich best KL*TE want die replay neemt constant op vandaar dat GTA3 vet zwaar loopt
[offtopic]
* ShockRaver gaat nu eff sirieus iemand kapot fragge met AOT
[offtopic]
ik kijk voorda ik ga slape wel of het heeft gewerkt... ( met die firewall enzo )
mocht het niet zo zijnj zal ik nog eff een iets poste als ik een andere oplossing weet
maar GTA3 liep nooit zoooooo traag, gewoon slowmotion met een framerate van 9832374 ofzo, da klopt tog nie
en Devil N, ik snap wat je bedoelt en wat heeft de firewall met single-player spellen te maken?¿?
Je moet toch maar eens kijken of 't morgen nog steeds zo is. Ik heb ook wel eens dat 's avonds bepaalde dingen (bijvoorbeeld muziek) een stuk langzamer lijken te gaan, en dat komt dan gewoon omdat m'n hersenen dan sneller werken. 's Ochtends lijken diezelfde dingen dan weer heel snel. 't Is de enige oorzaak die ik me kan bedenken.
hmm, maar dit probleem had ik vanmiddag ook al, ik zal morgenogtend wel ff kijken, maar ik vrees het ergste. In UT heb ik dat probleem al een poosje en zelf heb ik het gevoel dat het aan de drivers van mun geluidskaart ligt ofzo, maar die heb ik er vanmiddag al uitgesloopt en op onboard gezet maar het mocht niet baten
download rivatuner tweak je G-force ( zet er wel koeler op )MaxOW schreef op 13 augustus 2002 @ 02:05:
oja, de laatste paar dagen dat ik mun GeForce2 MX nog had, deed UT ook al alles in slowmo, snik snik
anders weet ik het ook niet kan zijn dat je videokaart kapot is
Ligt je koeler niet van je processor af?
Dat zorgde ooit bij een P200 van me dat mn pc heeeel traag werd. (gelukkig had ik een goed moederbord die mn processor op een lagere snelheid liet draaien ipv liet doorbranden)
Dat zorgde ooit bij een P200 van me dat mn pc heeeel traag werd. (gelukkig had ik een goed moederbord die mn processor op een lagere snelheid liet draaien ipv liet doorbranden)
aaah mijn il2-sturmovik heeft ook al last van vertraging dehele tijd............................
[This space is for rent]
Uhm, die GeForce heb ik ondertussen al niet meer en daar had ik al koelblokken op gegooit en overgekloktLaMaGRa schreef op 13 augustus 2002 @ 03:59:
[...]
download rivatuner tweak je G-force ( zet er wel koeler op )
anders weet ik het ook niet kan zijn dat je videokaart kapot is
hmm, ff gekeken en hij zit er nog aan hoorEdwinB schreef op 13 augustus 2002 @ 04:52:
Ligt je koeler niet van je processor af?
Daar ligt het niet aan, want ik heb er ook een firewall achter hangen en dat geeft geen problemenLaMaGRa schreef op 13 augustus 2002 @ 01:44:
[...]
zet die Firewall uit
start eigenschappen netwerkverbindingen dan je internet aanklikke (rechtermuisknop )
dan naar GEEVANCEERD en dan de bovenste uitvinke ( Firewall )
scheelde bij mij wel teminste hoop dat je er iets aan hebt
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Denk toch dat je windows gewoon brak is.
Installeer de pc HELEMAAL opnieuw, nieuwste drivers erop, doet ie het weer, heb je een groter probleem.
Installeer de pc HELEMAAL opnieuw, nieuwste drivers erop, doet ie het weer, heb je een groter probleem.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Nog geen week geleden heb ik hem al geformatteerd, en die week ervoor ook, en die week ervoor ook minstens 3x, dus ik ben bang dat het daar niet aan ligtDamian schreef op 13 augustus 2002 @ 11:28:
Denk toch dat je windows gewoon brak is.
probeer eens wat oudere drivers voor je videokaart, wil ook wel eens helpen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Kijk eens bij de DirectX control panel (configuratie scherm) en check of alles accelaratie op max staat.. of check dxdiag in programfiles\directx\
ook dat is het niet, alles staat ingeschakelt41.6C.6D.61.72 schreef op 13 augustus 2002 @ 11:37:
Kijk eens bij de DirectX control panel (configuratie scherm) en check of alles accelaratie op max staat.. of check dxdiag in programfiles\directx\
ook slowmotion zeg maar? Ik heb nl, ook ff il2 ergens vandaan gehaalt, en die loopt dus ook al in slowmotion, ARGH HELP.PoweRoy schreef op 13 augustus 2002 @ 08:21:
aaah mijn il2-sturmovik heeft ook al last van vertraging dehele tijd............................
Zou zeggen, HEB je iets veranderd qua hardware, software op je PC? Er moet altijd een oorzaak zijn. check anders ook de programma's onder CTRL-ALT-DEL en kijk of erniet iets is met high priority of die alle CPU cycles in neemt
als je al zovaak hebt geformateerd kan het bijna niet aan je software liggen.
heb je nog een pc? zoja probeer eens wat hardware te switchen.. t kan zijn dat je cpu vaag aan t doen is of je videokaart (maar dan zou die GFmx er geen last van moeten hebben gehad) meerdere geheugen bankjes? wissel die eens, haal er 1 uit.
oh sloop ook dingen als je NIC enzo eruit dan kan je kijken of t daar aan ligt (je weet nooit.. pc's blijven vage dingen)
heb je nog een pc? zoja probeer eens wat hardware te switchen.. t kan zijn dat je cpu vaag aan t doen is of je videokaart (maar dan zou die GFmx er geen last van moeten hebben gehad) meerdere geheugen bankjes? wissel die eens, haal er 1 uit.
oh sloop ook dingen als je NIC enzo eruit dan kan je kijken of t daar aan ligt (je weet nooit.. pc's blijven vage dingen)
Bier, Whiskey en Metal!!
hmm, maar hoe komt het dan dat sommige spellen wel gewoon als een trein lopen ?
En Max Payne, wat gebeurt er als je op de rechter muisknop drukt?
Nee ik denk toch dat er iets niet goed is met je windows. Maar wat ik heb geen id.
Nee ik denk toch dat er iets niet goed is met je windows. Maar wat ik heb geen id.
nou, dan gaatie ineens ook slowmotion, ik snap er egt helemaal nix vanapocrypha schreef op 13 augustus 2002 @ 13:49:
En Max Payne, wat gebeurt er als je op de rechter muisknop drukt?
ik denk het probleem te hebben gevonden: de drivers van mun geluidskaart en al die tierelantijnen die erbij zitten, kheb ze geuninstallt, en ff The Thing geprobeerd en die liep als een trein, dus kga ff de rest ook proberen en dan een boze brief sturen naar Creative ofzow
hmz, niet de juiste oplossing, het probleem blijft ongeveer bijna hetzelfde
Nieuwe oplossing
mun drivers voor de SBLive 5.1 eraf geknikkerd, munboard ingestelt SBLive 5.1 eruit gehaald en nu doet zoon beetje alles het weer goed. Maar nu heb ik geen EAX en surround gaming meer AAAAA. Is het btw mogelijk 2 geluidskaarten zonder conflicten tegelijk aan de gang te krijgen?¿?
Ten eerste:
...
Ten tweede, geen idee, zolang je wat vrije interrupts en dma's hebt misschien wel, anders niet denk ik... maar veel spellen geven je geen keuze van kaart (kunt vast wel een standaard instellen in de controlpanel oid..).
Misschien kun je wat vinden dmv. een zoekmachine op got, of op google.
Ten tweede, geen idee, zolang je wat vrije interrupts en dma's hebt misschien wel, anders niet denk ik... maar veel spellen geven je geen keuze van kaart (kunt vast wel een standaard instellen in de controlpanel oid..).
Misschien kun je wat vinden dmv. een zoekmachine op got, of op google.
hmm, kheb ze nu allebei erin en aan de praat, niewste drivers erop gegooit van mun SBlive 5.1 en tot nu toe werkt alles wel goed
, dus ik hoop dat het probleem is opgelost maar ik ben bang van niet
Dat was behoorlijk Fubar
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
[blind |:(]
Install win98 ff naast je xp en kijk of je dan last heb van de zelfde symptonen.
[/blind |:(]
Installeer zowiso nooit alle "troep" die creative bij de betreffende producten geeft. Er zit veel te veel onzin bij die je toch niet gebruikt.
Ik heb een of ander drivertje gienstalleerd en mijn 5.1 kaart werkt prima.
www.creative.com voor die driver of probeer die driver eens van je windowsupdate.
Install win98 ff naast je xp en kijk of je dan last heb van de zelfde symptonen.
[/blind |:(]
Installeer zowiso nooit alle "troep" die creative bij de betreffende producten geeft. Er zit veel te veel onzin bij die je toch niet gebruikt.
Ik heb een of ander drivertje gienstalleerd en mijn 5.1 kaart werkt prima.
www.creative.com voor die driver of probeer die driver eens van je windowsupdate.
[ Voor 0% gewijzigd door L0g0ff op 13-08-2002 19:58 . Reden: Eerst lezen dan roepen |:( ]
Kan win98 op dezelfde partitie als winXP, als WinXP daar al geinstalleerd is? nee toch?
Pagina: 1