[Screens] Midtown Madness III

Pagina: 1
Acties:

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:59
Dat ziet er toch niet verkeerd uit :)
Gamershell heeft een vijftal nieuwe screenshots van Midtown Madness 3 online gezet. Deze stedelijke racer, die zijn oorsprong op de PC heeft, zal met het derde deel zijn debuut maken op de Xbox. Grafisch is er natuurlijk het een en ander verbeterd. Het feit dat dit derde deel niet door Angel Studios maar door Digital Illusions wordt ontwikkeld zal ervoor zorgen dat er meer verschil tussen dit deel zit ten opzichte van de andere twee delen, dan tussen de eerste twee delen onderling.

Of Midtown Madness genoeg vernieuwing weet te bieden om ook nog enige PC gamers naar de Xbox te krijgen is maar de vraag, want zo'n grote aanhang hadden de eerste twee games nu ook niet. En of ze een oplossing hebben gevonden op de verveling die toesloeg vanwege de geringe variatie in de opdrachten is ook nog even afwachten. Je kan immers niet zoals in GTA3 uit je auto stappen en te voet voor de nodige madness zorgen.
Wel jammer dat de game z'n debuut maakt op de Ome Bill Doos :(

Pic:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/mid-1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/mid-2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/mid-3.gif

Meer screens vind je hier

//edit

Even een paar prachtige kruisjes verwijderd :+

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 20:16
hm ik zie alleen een wit verkeersbord met een rood kruisje :/

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 13 augustus 2002 @ 00:16:
hm ik zie alleen een wit verkeersbord met een rood kruisje :/
hear :{

Verwijderd

Pff, ik moet echt gewoon een Xbox hebben. Heb er nu wel één te leen, maar ja...

De grootste vooruitgang aan dit spel is dat MS nu alle licenties heeft voor de modellen, ik heb nog geen één auto gezien die ik niet herken. Toch handig dat MS geld heeft.

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
komt het er echt zo uit te zien? Lijkt wel fotorealistisch!
Gaat hij wel naar de pc komen of alleen Xbox?

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
draakhoofd schreef op 13 augustus 2002 @ 11:08:
komt het er echt zo uit te zien? Lijkt wel fotorealistisch!
GT3 zeker nooit gezien? :)

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
jawel, maar omdat Midtown Madness in een grote stad met alles erop en eraan speelt, en niet op een vast circuit, verwacht ik niet dat MM de details van GT3 zou kunnen halen :).

Maar ik heb even de rest van de pics gekeken, het valt op zich wel mee :)

Verwijderd

yeah die nieuwe gt3 heb ik gister gehaald (update) da bomby

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het ziet er leuk uit, maar het valt me op dat ze op de screens zo weinig schade aan de auto's laten zien. Die was in MM1 en 2 namelijk echt brak. Verder dan een paar krassen kwam het niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ddZ
Maar aan het eerste plaatje te zien kun je o.a. in Parijs rondscheuren...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:35
Het ziet er wel cool uit en aan Midtown Madness 1 heb ik altijd veel lol gehad, dus kom maar op! :P

The devil is in the details.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:30
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 11:37:
yeah die nieuwe gt3 heb ik gister gehaald (update) da bomby
Heb ik wat gemist? Of heb je Tokyo concept naar nederland gehaald?

Verder leuk van Midtown Madness III, maar zit er niet echt meer op te wachten na 2 delen. Meer van hetzelfde saaie spul (vond 1 en 2 gewoon gelijk op wat klein grut na), wel vet die Hummer H2 :9

Flickr | Lego collectie

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:56

Maxow

Hidden Sound System

ziet er leuk uit, alsie op pc uitkomt hoop ik dattie qua gameplay veel beter is dan 2, want 2 was egt gewoon zoo buggy als het maar kan

• Brent
  • Laatst online: 14:58
-]MaRc0[- schreef op 13 augustus 2002 @ 12:12:
Het ziet er wel cool uit en aan Midtown Madness 1 heb ik altijd veel lol gehad, dus kom maar op! :P
me 2! Ook aan 2 trouens (met al die mods). maar het realisme liet te wensen over (zowel grafisch als handling). Grafisch ziet deze 3 er iig prima uit. nu moetie alleen nog op de PC uitkomen. stomme iksdoos :(

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Ziet er echt goed uit!! En heb gekeken. Voor zover ik kan zien komt deze niet uit op de PC. Maar ja, je weet het maar nooit! :P

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 13 augustus 2002 @ 12:13:
[...]

Heb ik wat gemist? Of heb je Tokyo concept naar nederland gehaald?

Verder leuk van Midtown Madness III, maar zit er niet echt meer op te wachten na 2 delen. Meer van hetzelfde saaie spul (vond 1 en 2 gewoon gelijk op wat klein grut na), wel vet die Hummer H2 :9
zeker wel gewoon ff in shops kijken :P

Verwijderd

jah al die zogenaamde x-box only games komen toch no g op de pc of ps2 uit :)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Ziet er redelijk uit :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 12:59:
jah al die zogenaamde x-box only games komen toch no g op de pc of ps2 uit :)
Ik denk dat jij iets niet goed begrijpt!!! Er zijn een hoop xbox-only games. Een aantal zullen nooit op anderen console`s te zien zijn. Als dit wel het geval is mag dit pas na een jaar van de release datum van de xbox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snappie

• ddZ
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 12:55:
Ziet er echt goed uit!! En heb gekeken. Voor zover ik kan zien komt deze niet uit op de PC. Maar ja, je weet het maar nooit! :P
En waaraan kan jij dat zien :?

Kan me gewoon niet voorstellen dat deze game helemaal niet uitkomt voor de pc, zeker gezien het suc6 van deel I en II ....

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:30
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 12:58:
[...]

zeker wel gewoon ff in shops kijken :P
DAMN!!! wat doe ik hier nog!!!

* Speedy is richting stad!

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ongeveer de system specs die nodig zijn?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 14:55:
een x-box :?

/▌

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ddZ schreef op 13 augustus 2002 @ 14:05:
[...]

En waaraan kan jij dat zien :?

Kan me gewoon niet voorstellen dat deze game helemaal niet uitkomt voor de pc, zeker gezien het suc6 van deel I en II ....
MM3 wordt op de markt gebracht door ....

Xbox is een product van ....

Lijkt me dus logisch dat hij alleen voor de Xbox beschikbaar komt (misschien later pc, maar ik denk het niet)

/▌

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Marzman schreef op 13 augustus 2002 @ 15:13:
[...]

Lijkt me dus logisch dat hij alleen voor de Xbox beschikbaar komt (misschien later pc, maar ik denk het niet)
HIj komt ook uit voor op de pc weet ik zo.

• ddZ
[...]

Doh 8)7

Nogmaals, dat hoeft dus niet perse. Kijk maar naar Halo; die komt ook naar de pc (weliswaar veel te laat) terwijl het in de 1e instantie alleen voor de Ome Bill Doos uit zou komen...

Verwijderd

Reken maar dat tie op de PC komt. Bij MS gaat het om geld en die brengt em zekers op de pc uit. Maar kijk dit is wat ze bij M$ "exclusief" noemen. Een spel die een paar maanden alleen op de xbox is te verkrijgen.

Maar het ziet er wel lekker uit. Alhoewel ik MM1 en MM2 niet heb gespeeld (ik vermaakte me meer met driver :P ) dus ik vermaak me wel zonder MM3. Dan maar geen xbox. Dan maar CM3 en NFS II .

Verwijderd

[...]

windows is van..... 8)7

Verwijderd

Ik heb steeds minder vertrouwen in de PC. Mafia ziet er ook lelijk uit, het is eigenlijk alleen leuk voor FPS'je. GTA3 speelde ook 100x beter/sneller/mooier op de PS2.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 13:13:
[...]

Ik denk dat jij iets niet goed begrijpt!!! Er zijn een hoop xbox-only games. Een aantal zullen nooit op anderen console`s te zien zijn. Als dit wel het geval is mag dit pas na een jaar van de release datum van de xbox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snappie
een jaar?? Dan ben jij toch verkeerd geinformeerd door M$. Liegen ze dan ook nog tegen hun klanten?? :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 16:02:
Ik heb steeds minder vertrouwen in de PC. Mafia ziet er ook lelijk uit, het is eigenlijk alleen leuk voor FPS'je. GTA3 speelde ook 100x beter/sneller/mooier op de PS2.
idd daarom heb ik een pc/console combinatie :P .

• ddZ
Dat heeft geen fuck met de PC zelf te maken, maar met sommige prutsers die niet voor een fatsoenlijke port kunnen zorgen...

//edit

Lekker offtopic dit :{

Verwijderd

Nou ik vind alle (PC) games van 2002 tegenvallen hoor. Behalve Warcraft 3.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:57

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ach ik speel al een jaar MM2, CityBus cops n robbers op de zone en dat verveelt nog steeds niet...

Da's het enige spel van mm2 met een lange houdbaarheid. De rest verveelt snel.

Dit dus.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

FunkyTrip schreef op 13 augustus 2002 @ 16:21:
Ach ik speel al een jaar MM2, CityBus cops n robbers op de zone en dat verveelt nog steeds niet...

Da's het enige spel van mm2 met een lange houdbaarheid. De rest verveelt snel.
Ja dat is leuk, alleen zitten er allemaal van die jankerds die gaan roepen dat je vals speelt als ze niet kunnen winnen

[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 13-08-2002 16:37 . Reden: speelt is met een t natuurlijk ]

/▌

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Als ie op de PC uitkomt, vind ik hem cool.. ;)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ja hij komt op de PC uit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Brent
show me proof!
GTA3 speelde ook 100x beter/sneller/mooier op de PS2.
:O op me pc speelt het misschien niet sneller, maar zeker beter en mooier (resolutie kan omhoog e.d.).

Verwijderd

Ik heb beide versies van GTA3 hier legaal. En met een GF3 kan ik nou niet zeggen dat ik echt verschil zag in graphics. Het speelde iig zeker beter en lekkerder, maar het was leuk dat je kon modden/editten, daarom heb ik um ook gekocht.

• Brent
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 19:56:
Het speelde iig zeker beter en lekkerder, maar het was leuk dat je kon modden/editten, daarom heb ik um ook gekocht.
dat is idd ook iets wat je alleen met pc-games kan, dus pc ownz alle consoles!

[ontopic]

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
DJelte schreef op 13 augustus 2002 @ 14:55:

--------------------------------------------------------------------------------

een x-box?

Ik bedoel natuurlijk wat voor PC je nodig hebt voor de PC versie (duh)!

• ddZ
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:49:
quote:
DJelte schreef op 13 augustus 2002 @ 14:55:

een x-box?

Ik bedoel natuurlijk wat voor PC je nodig hebt voor de PC versie (duh)!
Bak vereisten zullen wel iets hoger dan GTA 3 komen te liggen (wilde gok), maar jah, MM1 & 2 waren voor hun tijd ook al relatief zwaar om te draaien....

Natte vingerwerk dus !

Verwijderd

Wel jammer dat de game z'n debuut maakt op de Ome Bill Doos
Maakt mij nix uit, Xbox roeleert :)
Hummer H2!! :9~ :9~

• ddZ
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 23:20:
[...]

Maakt mij nix uit, Xbox roeleert :)

[...]

Hummer H2!! :9~ :9~
PC roeleert meer. En idd. tof dat de H2 erin zit..

Verwijderd

er is toch niet zoveel verschil qwa graphics tussen mm mm3 of ben ik nou zo scheef. het ziet er idd wel toppie uit weer. maar om nou weer te gaan racen....mnnaee

Verwijderd

Ik wil nu wel eens een hele goede verklaring waarom sommige mensen hier denken dat ze deze game binnen een eeuwigeheid op de PC gaan zien. Je weet hoe MS het met Halo heeft aangepakt, en daar werden ze niet echt armer van... Dit gaat waarschijnlijk niet veel anders, want MS wil hun games gewoon op hun eigen console hebben, wat ook niet echt gek is natuurlijk.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Midtown Madness 1 en 2 spelen voor geen meter, dus Midtown Madness 3 zal ook wel dezelfde baggerphysics hebben... Ik ben geen expert maar ik weet je wel te melden dat een auto NIET zo hoort te rijden.

En als het ding op de X-Box komt, en dus gespeeld moet worden met een crappy controller, ga er dan maar vanuit dat de auto's weer rijden als hovercrafts op rails. :r

Daar kon ik vrede mee hebben, als het spel verder maar uitdagend is. En dan moet het niet van die stomme poepwedstrijdjes bevatten als MM 1 & 2. Beetje tegen hersenloze auto's scheuren door poortjes enzo. De careermode moet uitgebreider, ik wil er meer Driver elementen in.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Brent
Captain Pervert schreef op 14 augustus 2002 @ 02:29:
Midtown Madness 1 en 2 spelen voor geen meter, dus Midtown Madness 3 zal ook wel dezelfde baggerphysics hebben... Ik ben geen expert maar ik weet je wel te melden dat een auto NIET zo hoort te rijden.
zucht, waneer snap je nou dat dit spel ook niet bedoeld is om realistisch mee te rijden. dit is alleen voor vermaak, niet om echt auto te rijden.
Captain Pervert schreef op 14 augustus 2002 @ 02:29:Daar kon ik vrede mee hebben, als het spel verder maar uitdagend is. En dan moet het niet van die stomme poepwedstrijdjes bevatten als MM 1 & 2. Beetje tegen hersenloze auto's scheuren door poortjes enzo. De careermode moet uitgebreider, ik wil er meer Driver elementen in.
dat is ook niet het leuke deel van midtown madness, het leuke deel is stunten/multiplayer/mods enzo. ik heb schurft aan careermode, ik wil meteen alles kunnen. als je driver-elementen wil neem je toch lekker een ander spel.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:57

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Marzman schreef op 13 augustus 2002 @ 16:36:
[...]

Ja dat is leuk, alleen zitten er allemaal van die jankerds die gaan roepen dat je vals speelt als ze niet kunnen winnen
hehe, dat beschouw ik altijd als compliment... Als ik niet in de top 3 eindig dan heb ik slecht gespeeld ;)

Gelukkig wordt Bus Cnr steeds populairder

Dit dus.

• ddZ
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 02:26:
Ik wil nu wel eens een hele goede verklaring waarom sommige mensen hier denken dat ze deze game binnen een eeuwigeheid op de PC gaan zien. Je weet hoe MS het met Halo heeft aangepakt, en daar werden ze niet echt armer van... Dit gaat waarschijnlijk niet veel anders, want MS wil hun games gewoon op hun eigen console hebben, wat ook niet echt gek is natuurlijk.
Beter lezen de volgende keer. Halo gaat ook uitkomen voor de pc (weliswaar te laat, maar toch...), dus ik verwacht ook zo'n scenario ook voor MM3. Daar komt bij dat MM & MM2 een groot suc6 waren op de pc, dus zo gek is het niet dat sommige users (waaronder ondertekende).

Maar wat je zegt: ik zie Ome Bill ervoor aan alles alleen voor de Nix-Doos uit te brengen...

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Weet iemand eigenlijk waarom MM3 nu Washington heeft, ipv New York?

Verwijderd

wicher schreef op 18 augustus 2002 @ 23:43:
Weet iemand eigenlijk waarom MM3 nu Washington heeft, ipv New York?
Weet ik veel? Ze wisten niet wat ze moesten doen op de plek waar het WTC was 8)7 O-)

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 23:45:
[...]

Weet ik veel? Ze wisten niet wat ze moesten doen op de plek waar het WTC was 8)7 O-)
gewoon paar versies maken van die plek:
  • torens nog overeind
  • (evt 1 met torens in de fik, of net omlaag gekomen waardoor dikke mist)
  • hoop rotzooi, waar je dan lekker met je Hummer overheen kan crossen
  • leeg plein oid
  • paar nieuwe plannen
en dat je dan elke keer kan kiezen. :)

Of mooier nog: dat een keer tijdens het spel (in een missie ofzo) die vliegtuigen erin gaan :9~

Verwijderd

wicher schreef op 18 augustus 2002 @ 23:52:
[...]

• torens nog overeind
  • leeg plein oid
  • paar nieuwe plannen

Of mooier nog: dat een keer tijdens het spel (in een missie ofzo) die vliegtuigen erin gaan :9~
:o

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
wicher schreef op 18 augustus 2002 @ 23:52:
[...]

• torens nog overeind
  • leeg plein oid
  • paar nieuwe plannen

Sick bastard :o

Wat denk je, zal Microsoft dat doen? Ze hebben al genoeg rechtszaken aan hun aars

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• wicher|IA
Captain Pervert schreef op 19 augustus 2002 @ 00:29:
[...]

Sick bastard :o

Wat denk je, zal Microsoft dat doen? Ze hebben al genoeg rechtszaken aan hun aars
Reactie had ik al wel verwacht. :)

Maar waarom is dit zieker dan al die games en films over de Tweede Wereldoorlog?

En wat zou de aanklacht eigenlijk moeten worden dan, als ze een rechtzaak zouden krijgen?
Eerder zouden er mensen zijn die boycott-akties zouden opzetten denk ik, ook vervelend natuurlijk.

Leuke is dat als ze NY hadden uitgebracht, met plein o.i.d., dat een-of-andere creatieveling er dan wel torens in had kunnen modden, of een puinhoop.
Pagina: 1