Ik loop al een paar degen rond met een idee voor een Custom Case gemaakt van hard plastic. Plexiglas en Aluminium blijken de geprefereerde materialen te zijn maar plastic lijk me toch veel beter omdat het licht en ook sterk is. Maar hoe valt een case uit plastic te maken? Je zou natuurlijk een massief blok plastic kunnen nemen en daaruit gan slijpen maar dat lijkt me nou niet echt de oplossing.
Smelten lijkt me een beter idee maar of dat wel in een huis/tuin/keuekn omgeveing kan? plus je moet dan eerst een mal maken.
Heeft iemand hier ervaring mee? ik wil graag weten of het überhaupt realiseerbaar is om zoiets te doen, met plastic kun je namelijk veel vormen aanemen waardoor ook de creatievere geest een vette case kan maken
Smelten lijkt me een beter idee maar of dat wel in een huis/tuin/keuekn omgeveing kan? plus je moet dan eerst een mal maken.
Heeft iemand hier ervaring mee? ik wil graag weten of het überhaupt realiseerbaar is om zoiets te doen, met plastic kun je namelijk veel vormen aanemen waardoor ook de creatievere geest een vette case kan maken