Toon posts:

Apollo P-2100U

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb reeds een printer aangeschaft, betreft een Apollo P-2100U Met Usb aansluiting.
Ik heb alle soorten drivers al gedownload, maar ik krijg deze printer niet geinstalleerd.
Ik draai Windows ME, ik kan de printer wel installeren als ik de normale printerpoort kies. Maar aangezien dit niet ondersteund wordt door deze printer heb ik er dus echt niks aan!
Kan 1 van jullie me helpen? Als je meer info nodig hebt, gewoon replyen dan plaats ik het wel hier.
Alvast hartstikke bedankt :)

Gtrz, Michael

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens de search functie hier al gebruikt, customer support geraadpleegd (welke na een maand nog steeds niet reageerde) en google afgezocht. Nergens dit probleem kunnen oplossen. Als jullie het probleem niet begrijpen: Ik probeer de printer te installeren (wat al moeilijk is door de lack aan support bij Apollo, drivers werken niet fatsoenlijk) en dan de USB poort te kiezen waar ik dus de printer op aangesloten heb. Het probleem is ik kan wel bij properties (na LTP poort installatie) USBMon ZIEN maar niet kiezen. Wat voor mij aanduid dat hij op deze poort niks vindt, of dat er geen drivers voor geinstalleerd zijn.
Snappen jullie het nog steeds niet, vraag het dan ff!

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand hier een antwoord op? Zonee mag de moderator deze topic dichtgooien!

Verwijderd

heb je de originele cd met drivers bij je printer ?

btw, staat er niet een grote groene ronde stikker op de doos die zegt "enkel voor win98" ??

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:43
Zou met elke windoos moeten werken. Ga naar de HP site en download daar drivers voor de Deskjet 610C, is nml hetzelfde binnenwerk, alleen de naam en de behuizing is anders.

Verwijderd

Topicstarter
thnx, ja er staat zo'n stikker en op nee geen originele cd met drivers en die werken trouwens ook niet! Ik zal dat van die deskjet 610c eens proberen!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm.... 610c geinstalleerd maar hij werkt niet via de USB!!! Ik kan wel bij ports de poort: USBmon zien maar als ik deze selecteer als poort en op ok wil drukken gebeurd er niks!!! Ik kan dus gewoon geen USB poort gebruiken? Of is hier een oplossing voor? Deze printer is namelijk USB Only dus wat kan ik eraan doen? (PS Heb beiden USB aansluitingen geprobeerd)
alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
En Windows 98 only moet toch betekenen dat het in ME ook werkt? aangezien deze eigenlijk bijna hetzelfde zijn? Of moet ik nou echt PERSE Win 98 hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Windows XP geinstalleerd en de printer werkt perfect! Met de drivers die met winXP meekomen. Dus voor iedereen die ME gebruikt als OS: Het werkt ECHT alleen op 98 en XP (Misschien ook 2000) Er staat dan wel op de doos 98 only maarjah XP dus ook. in ieder geval bedankt voor de antwoorden van de tweakers hier! Grtz, Michael

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:43
Ah, jij hebt de USB versie, dacht dat je de LPT versie had, das de HP 610C. Voor de USB kan je HP 640C drivers gebruiken, is de USB versie van de 610 :P

Verwijderd

Topicstarter
nahja ik heb em al aan het werk in XP Maarja misschien is het handig voor de ME gebruikers met deze k*t printer :)
Pagina: 1