Weet iemand waar ik de PC-versie van Final Fantasy VII zou kunnen kopen want ik ben al een paar maanden op zoek maar overal waar ik iets vind verkopen ze hem niet meer.
intertoys
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
probeer www.nedgame.nl of andere webshops. Verder zijn er nog altijd 2e hands websites of ruilwebsites. Op de pc is ie mischien makelijker te vinden( ik ga ervan uit dat je het voor de ps wilt.)
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
De GameShop in Dordrecht heeft ze nog als het goed is. PSX versie dan.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik heb net gekeken bij www.nedgame.nl en daar hebben ze m niet. Op alle 2e hands sites die ik heb gezien hebben ze m niet meer en wordt hij ook niet meer geleverd. Ik heb het over de PC-versie van FF7.
Mischien heeft eidos een webshop met het spel, kijk ook ff hier online game shops
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
ik heb het hier wel liggen laat ff je email adres horen of msn, dan bespreken we het daar wel
De PC versie van FF7 schijnt nogal prut te zijn. Wat op moment een betere oplossing is is de PSX versie kopen en 'm met een emulator als ePSXe spelen. Dan heb je 't spel zoals 't oorspronkelijk ontworpen is (geen slechte port dus), en je kunt 't grafisch detail ook aardig opkrikken. En bovendien is de PSX versie wel makkelijk te vinden
Hoezo slechte poort het blijft een fantastisch spel en ik heb er niets op aan te merken heb het zelf meer dan 15 keer opnieuw gespeel. Het enige wat ik heb gehoord dat aan de pc versie tegenvalt is het midi geluid, maar dat kun je makelijk veranderen.
De filmpjes schijnen ook van behoorlijke slechte kwaliteit te zijn in de PC versie. Lage resolutie enzo.stormblade32 schreef op 13 augustus 2002 @ 00:09:
Hoezo slechte poort het blijft een fantastisch spel en ik heb er niets op aan te merken heb het zelf meer dan 15 keer opnieuw gespeel. Het enige wat ik heb gehoord dat aan de pc versie tegenvalt is het midi geluid, maar dat kun je makelijk veranderen.
filmpjes kijk je toch maar 1 keer, maar je hebt wel gelijk dat kon veel beter. Maar het gaat om het spel zelf en de gameplay is goed een controller is mischien fijner.
sorry ram vergeten
sorry
goed zo
sorry
goed zo
This is the Way.
Heb FF7 voor de PC. De filmpjes zijn iets erb blocky, de achtergronden zijn dezelfde als op de PSX (dus niet scherp genoeg voor op een monitor), maar de 3d graphics zijn weer stukken beter dan op de PSX.
Ikzelf heb hem op allebei gespeeld, en moet zeggen dat de PC versie ff wennen is qua besturing (tenzij je zo'n PSX achtige pad koopt), maar als je er eenmaal aan gewent bent maakt het niet meer uit
Ikzelf heb hem op allebei gespeeld, en moet zeggen dat de PC versie ff wennen is qua besturing (tenzij je zo'n PSX achtige pad koopt), maar als je er eenmaal aan gewent bent maakt het niet meer uit
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Zo blocky zijn ze niet. Alleen op de pc is het verplicht 640x480 met PSX kwaliteit, maar dat doet geen afbreuk aan deze fantastische gameCreepy schreef op 13 augustus 2002 @ 08:30:
Heb FF7 voor de PC. De filmpjes zijn iets erb blocky, de achtergronden zijn dezelfde als op de PSX (dus niet scherp genoeg voor op een monitor), maar de 3d graphics zijn weer stukken beter dan op de PSX.
Let er wel op dat maar een aantal kaarten ondersteund worden, anders zit je vast aan software 3d, en dan heb je echt een psx copy eigenlijk
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
ik heb hem bestelt bij dvdboxoffice.com 2 weken geleden
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Zitten er bij www.dvdboxoffice.com helemaal geen verzendkosten of heb ik het verkeerd begrepen????
Ja dat klopt.Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 00:31:
Zitten er bij www.dvdboxoffice.com helemaal geen verzendkosten of heb ik het verkeerd begrepen????
Bij dvdboxoffice.com staat er als hij hem gevonden heeft boven dat het regio code 1 is. Maakt dit nog uit?
Bibliotheek huren en kopieren
Of SharkyOnline vragen
Of SharkyOnline vragen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
* Creepy heeft nog steeds een voodoo II in z'n systeem, speciaal voor FF7FastBunny schreef op 13 augustus 2002 @ 12:32:
[...]
Zo blocky zijn ze niet. Alleen op de pc is het verplicht 640x480 met PSX kwaliteit, maar dat doet geen afbreuk aan deze fantastische gameHeb hem zowel op de PC als de PSX zelf
![]()
Let er wel op dat maar een aantal kaarten ondersteund worden, anders zit je vast aan software 3d, en dan heb je echt een psx copy eigenlijk
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik wil FF7 wel bestellen maar dan moet ik zeker weten dattie het doet. Weet iemand wat het betekend als er regio code 1 boven staat en maakt het nog uit -naast de prijs- als je FF7 bij www.dvdboxoffice.com besteld in canada of in amerika???
FF7, voor de PSX??? Dan hoop ik dat je USA en JAP games op je PSX kan spelen (kan standaard niet, dus moet je je PSX opgebouwd hebben, en dat is tegenwoordig illegaal... maar ja)
Regio 1 is dus USA.. je hebt dan ook de NTSC versie... als je de PC versie koopt maakt dit allemaal niet uit natuurlijk
Regio 1 is dus USA.. je hebt dan ook de NTSC versie... als je de PC versie koopt maakt dit allemaal niet uit natuurlijk
Pagina: 1