Toon posts:

Projectie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou een video projectie willlen doen met 2 projectieschermen en dan heb ik ook nog 10 tv's.
De pc dat ik daar voor gebruik is een P III en ik ga der 1024 MB SDRAM insteken.
Maar ik heb dus nu een heel goeie videokaart nodig.
Waar ik te gelijker tijd kan laten afspelen op de schermen en bewerken.
Iemand enig idee hoe ik dat zou kunnen aanpakken???????

THX
Didi

Verwijderd

nee

ik bied hiermee mijn diepste excuses aan ... :X

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2002 14:15 . Reden: excuseer mensen ]

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Niet dat ik het antwoord weet, maar je komt niet lekker uit de hoek zo hoor.

Kun je ook wel zien aan je aantal posts; 24.

Maar dit soort posts heb je dus helemaal nix aan.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 01:09

DinX

Motormuis

Zeg dan niks.

On-topic nu.
Wil je op alle 10 beelden hetzelfde hebben, of moet het 1 groot beeld worden ?

Als er op alle 10 hetzelfde moet komen kan je zo'n splitter kopen. Wil je 1 groot beeld, dan moet je al duurdere apparatuur gaan kopen die moeilijk te krijgen is denk ik.

Als je met zo een splitter werkt kan je eigenlijk alles op die splitter aansluiten.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
nee het is de bedoeling op alle schermen het zelfde te zetten.

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 09:41

NaWA

Hai, I Copy desu!

Dan moet je gewoon een splitter kopen met genoeg uitgangen om al je monitors en projectieschermen aan te kunnen sturen...

Volgens mij is zo'n ding met 12 uitgangen ook niet zo'n goedkoop grapje...

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dat geeft nie
En welke videokaart zou daar voor geschikt zijn???

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

De projectie zou ik denk ik gewoon VGA aansturen en dan een goede vid kaart met een goede verdeler (zoek op VDA = video distribution amplifier) de 10 TV's aansturen. Mag ik je er vast op wijzen (praktijk ervaring) dat je alle apparaten bij voorkeur van de zelfde spanningsgroep afhaalt. Doe je dat niet kun je er bijna zeker van zijn dat elke tv gevuld gaat worden met een mooie brombalk.

Succes

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Misschien een beetje rommeloplossing, maar als je nou via TV-out naar Scart gaat, die scart plug je in een videorecorder en vanaf de videorecorder kun je dan met coax(antennekabel) verder en evt. signaalversterkers er tussen plaatsen. Relatief goedkope oplossing lijkt me en coax is redelijk vergevingsgezind... succes! En als je nou bijv. een twinview kaart o.i.d. hebt, dan kun je VGA en TV-out hetzelfde hebben (clone) en dan kun je dus met de VGA een beamer o.i.d. aansturen...
Pagina: 1