Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Het is vast wel te maken, het is alleen de vraag of een nieuw mobo dan niet goedkoper is
Dat is een SMD component, het is wel te maken als je de goede aparatuur hebt.
Maar met die uurlonen, verzendkosten. Hmmm moeilijke keuze.
lullig voor je man! maar je weet in ieder geval waar het probleem zit....
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Ik gok erop dat als je het niet zelf kunt (laten) doen, dat het financieel niet uitkan ivm uurlonen etc. Je hebt ca 50% kans dat iemand met een vaste hand en wat apparatuur een poging kan doen om het te solderen.
offtopic:
Gisteren heb ik op bijna dezelfdewijze m'n P3B-F gesloopt
Computer deed het niet meer toen ik thuiskwam van vakantie en ik vermoedde blikseminslag. Echter, na alle componenten eruit gehaald te hebben deed ie het weer totdat ik bij het bijplaatsen van een netwerkkaart een paar van die lijntjes op het moederbord raakte en klein vonkje zag overspringen en een lichte brandlucht rook. Er is geen schade te zien maar hij doet niks nuttigs meer gehalve dat het grote LED op het mobo nog brandt. Computer stond overigens uit, maar stekker zat er nog in (ATX) 
Gisteren heb ik op bijna dezelfdewijze m'n P3B-F gesloopt
Verwijderd
Gewoon effe vast solderen. Zelf had ik ooit een chip om mijn mb doorgebrand. Een kennis van me haalde een nieuwe chip en soldeerde hem er op en draaien maar weer.
Ik heb ooit eens een nieuwe bios besteld bij Amor, en op die bon staat dat reparatie 15 Euro kost als je de bon nog hebt (50 euro (!!!) zonder bon)....Ghost schreef op 12 augustus 2002 @ 23:35:
Dat is een SMD component, het is wel te maken als je de goede aparatuur hebt.
Tsja het lijkt me wel een heel gepriegel dat mini dingetje...
Hmz ik zal eens een mailtje sturen
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Pagina: 1