Gezocht: ADSL Alcatel modem die een ping-of-life nodig heeft

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ok, misschien een beetje een rare vraag maar ik zal het uitleggen.
Misschien ken je het, misschien ken je het niet: Auto port mapping [http://www.mirdesign.cjb.net]

Ik ben dus bezig met een nieuwe versie aan het maken.
Maar nu heb ik iemand nodig die een modem heeft die een Ping of Life nodig heeft.

Een andere optie zou zijn als iemand mij hier kan vertellen hoe ik mijn modem in zo'n staat krijg dat 'ie alleen te redden is met een Ping of Life.

Iets wat luguber..I know I know, maar je wil wat 8)

Ik ben benieuwd!

Verwijderd

:?

• Mir
  • Niet online
En niet al geheel verassende reactie :)

Maar :? vanwege het niet begrijpen wat ik wil of omdat je niet snapt waarom ik dit wil?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mir schreef op 12 augustus 2002 @ 22:50:
[...]

En niet al geheel verassende reactie :)

Maar :? vanwege het niet begrijpen wat ik wil of omdat je niet snapt waarom ik dit wil?
Ik denk dat ie niet weet hoe het zit met een Alcatel ADSL modem en die "ping of life".

Ik heb het wel ooit ergens gelezen, maar ik weet zelf ook niet meer wat het nu is. Het had met het tweaken(en mislukken) van het modem te maken, toch :?

Verwijderd

Niet begrijpend wat je wil :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2002 22:53 . Reden: Te laat :P ]

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Stel een ongeldig IP adres in. Dwz, ga in de modem (expert) en gebruik ifconfig om een compleet ongeldig IP te maken.

Wat ik NIET zou doen is de netwerkkaart afzetten, als ie AF staat is de kans reeel dat hij nooit meer up komt.

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-08 11:11
zou iemand mij ff het nut hirvan kunnen uitleggen???????

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Verwijderd

Ik snap idd niet wat uberhaubt een ping of life is...

:)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

nog nooit last mee gehad maareuh ... dat proggie van jou ziet er wel cool uit ..... jez ......

Iperf

• Major 7
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

Major 7

BOFH!

Ik heb nog een alcatel modem hier liggen, over van mijn vorige mxstream abbonnement.
Heb je intresse om die over te nemen?
(Ik hoop dat dit niet tegen een regel is, of zo...)

UNFAQ --- Unfrequently Answered Question

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
Major7 schreef op 13 augustus 2002 @ 00:45:
Tuurlijk niet, het modem is gewoon jouw eigendom. Jij hebt er zo'n 400 keiharde nederlandse florijnen voor neer moeten tellen.

• Mir
  • Niet online
XTerm89D schreef op 12 augustus 2002 @ 22:53:
Stel een ongeldig IP adres in. Dwz, ga in de modem (expert) en gebruik ifconfig om een compleet ongeldig IP te maken.

Wat ik NIET zou doen is de netwerkkaart afzetten, als ie AF staat is de kans reeel dat hij nooit meer up komt.
Dit soort dingen ga ik doen in uiterste nood ;)
M'n pa ziet me al aankomen.. :-/
sjaaktrekhaak17 schreef op 12 augustus 2002 @ 22:59:
zou iemand mij ff het nut hirvan kunnen uitleggen???????
Ok; het programma is in staat heel veel werk uit handen te nemen! Met een paar drukken op wat knopjes kan je dingen voor elkaar krijgen die normaal allemaal heel fijn ingetikt moest worden, wat niet echt fijn was.

Maar ik wil extra features aanbrengen, waarbij dus ook een knop "Bring back my modem!! :'( " ofzo ;)
Maar ik moet natuurlijk wel kunnen testen!
Vandaar mijn vraag.
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 23:14:
Ik snap idd niet wat uberhaubt een ping of life is...

:)
Een manier om een 'dode' modem weer leven in te roepen.
Een ADSL Alcatel modem.
Major7 schreef op 13 augustus 2002 @ 00:45:
Ik heb nog een alcatel modem hier liggen, over van mijn vorige mxstream abbonnement.
Heb je intresse om die over te nemen?
Er is intresse, kan je me mailen?
Wannapuf schreef op 13 augustus 2002 @ 00:49:
[...]

Tuurlijk niet, het modem is gewoon jouw eigendom. Jij hebt er zo'n 400 keiharde nederlandse florijnen voor neer moeten tellen.
Die ik liever niet in rook op zie gaan omdat ik zonodig weer eens moest testen! :D
Ik heb al zat keren meegemaakt tijdens het testen dat mn hart in mn keel zat. Dat ik hem echt zat te knijpen! :D
Dat wil ik niet nog een keer mee maken! ;)
Pagina: 1