Moest even me nieuwe gordijnen laten zien ben er erg blij mee namelijk. Al tijdje stond me ht op een laag pitje maar vanaf vandaag gaan we er weer vol tegenaan. Wilde jullie de foto's niet onthouden, zoek de verschillen 

Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Verwijderd
Dat groene mannetje is Shrek btwjadjong schreef op 12 augustus 2002 @ 21:45:
Ik zie een verschil, er staat geen groen mannetje op.
Waar woon je?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Alone at last
Just nostalgia and I
kan (lees: is_MaLa_ schreef op 12 augustus 2002 @ 21:46:
...
lijkt het wel op
kijk goed, ligt een X-BOx incl 2 controllers voor z'n TVOkyah schreef op 12 augustus 2002 @ 21:50:
Game je nou met je doos op dat scherm?
Koop ook nog een Cube en je hebt de ultieme entertainment setup
he, als je dit kan payen, wat voor pc heb je dan
en welk merk zijn die boxen en wat voor een beamer heb je?
is die Shrek daar nou echt?
tziet er wel erg scherp uit
"People should know when they're conquered..."
lijkt het wel op_MaLa_ schreef op 12 augustus 2002 @ 21:46:
das netjes maar volgens mij is dat beeld op die projector gesoept
Alone at last
Just nostalgia and I
Cogito Ergo Credo
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Alone at last
Just nostalgia and I
Ha Gotcha!! fotosoeper!Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:08:
Tis lastig beetje knappe foto's in het donker te maken, nog geen tijd gehad om me daarin te verdiepen maar gaat ik zeker doen tzt.
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Verwijderd
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
HEEEEEEY nog een HT'er => Voor alle tweakers die dit er leuk uit vinden zien zal ik morgen ff een filmpje maken van de mijne met ehmmmmm Soldier of Fortune 2 misschienVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:01:
WauwDat zijn wel een heel veel reacties tegelijkertijd
Zal proberen alle vragen die de revue zijn gepasseerd te be-antwoorden.
Overzichte van mijn apparatuur (en overige foto's) is te vinden op: http://www.schaaps.com. Kort samen gevat komt het neer op b&w 7nt front speakers, mirage center, mirage side surround, mirage rear surrounds, phonar subwoofer, Denon 3801 versterker, toshiba dvd (met psm-1) als bron voor me sony 1270 crt![]()
Geschatte prijs tot nu toe, uhm.... 9K+ schat ik(auw)
Woon in Alkmaar
Shrek is er opgesjoept, crt heeft nogal weinig lichtopbrengst en kamer moet totaal verduisterd zijn anders zie je geen hol helaas, vandaar ook de gordijnen.
Ik game niet op dat scherm, heb nog geen vga convertor helaas en composiet op zo'n scherm dat is niet om aan te zienCube van vriendin staat in de hobby kamer
Ik heb geen snelle pcDual 500 mhz, helaas
Dat was wel geloof ik?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2002 22:17 . Reden: moest ff xbox commentaar erop pleuren ]
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
hehe ... heb je wel is van RGBHV gehoordOkyah schreef op 12 augustus 2002 @ 22:18:
He, welke Doos-games heb je nou, want dat is niet op je site te vinden, maar wat vor ingangen heeft die CRT van je? geen Scart dus, das wel minder, maar hoe sluit ej dan je DVD speler aan?
nja, vet blijft t ieg wel, hoor, dude
Verwijderd
wat heb jij dandigital8 schreef op 12 augustus 2002 @ 22:23:
he.., cool zoiets heb ik ook, alleen moet ik weer ff m'n scherm ophangen.., verhuizingen... *zucht*
Verwijderd
lcd dus ?digital8 schreef op 12 augustus 2002 @ 22:27:
Compleet sony set inclusief beamer enzo (ziet er ong allemaal hetzelfde uit).., scherm van zo'n 3m x 2.5m is best zwaar relaxed filmpjes kijken...
't is wel leuk CS'en trouwens.., je ziet mensen op een grote afstand veeel eerder aankomen...
Oh oh oh ,s orryVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:20:
[...]
hehe ... heb je wel is van RGBHV gehoord
alle kleuren over een aparte kabel en 2 sync signalen
zijn dus gewoon 5 coax kabelsik zal morgen even iets leuks laten zien van hoe mijn video kaart eruit ziet
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Okyah schreef op 12 augustus 2002 @ 22:32:
[...]
Oh oh oh ,s orry
maar kheb alleen ervaring met Speelstation2 en Xdoos als dvd-speleren een cyberhome DVD speler en die zijn gewoon scart.
errr... ik ben niet echt stom, hoor, ik heb ook ho/ve/tricolor kabels voor mn CTXpr960f, ik weet wat je bedoelt
dus neit meteen iemand gaan afkraken bitte
errrr, ja, dat weet ik, ik zei toch ook dattei al een Xdoos had, maar zei dattie OOK een Cube moest kopenMalebolgia schreef op 12 augustus 2002 @ 21:52:
[...]
kijk goed, ligt een X-BOx incl 2 controllers voor z'n TV
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
ik kraak je niet af hoor, ik doe alleen een beetje arrogant sorryOkyah schreef op 12 augustus 2002 @ 22:32:
[...]
Oh oh oh ,s orry
maar kheb alleen ervaring met Speelstation2 en Xdoos als dvd-speleren een cyberhome DVD speler en die zijn gewoon scart.
errr... ik ben niet echt stom, hoor, ik heb ook ho/ve/tricolor kabels voor mn CTXpr960f, ik weet wat je bedoelt
dus neit meteen iemand gaan afkraken bitte
Oh, ok, maar ik word de hele tijd behandeld alsof ik leip ben, dus ik voel me nu snel geschopt zegmaar
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
hebben we allemaal wel is toch, no hard feelingsOkyah schreef op 12 augustus 2002 @ 22:37:
[...]
Oh, ok, maar ik word de hele tijd behandeld alsof ik leip ben, dus ik voel me nu snel geschopt zegmaar
Euh.., wat bedoel je precies..?

Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Brazza op 12-08-2002 22:50 . Reden: link crt beamer ]
iddVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:38:
[...]
hebben we allemaal wel is toch, no hard feelings
Alone at last
Just nostalgia and I
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Hij woont sinds een paar jaar opzich zelf, tsjek zzn site www.schaaps.comBrazza schreef op 12 augustus 2002 @ 22:44:
Leuk opstelling, is dat je eigen kamer/huis of woon je nog bij je ouders ofzo? Heb trouwens ook wel eens voor 2 weken een beamer gehad zeker leuk. Counterstrike/divx op kijken ideaal..
Alone at last
Just nostalgia and I
Tis wel een soort beamer
Alone at last
Just nostalgia and I
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
Nja, je hoeft toch niet bliksemsnel te wisselen tussen de 2?leipie schreef op 12 augustus 2002 @ 22:53:
hoge kwijlfactor
Maaruh, hoe doe je dat met het wisselen tussen TV en scherm?
Lijkt me toch dat je dan of te ver van je TV of te dicht op je scherm zit?
(* LEiPiE komt overigens uit Heerhugowaard oorspronkelijk)
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Verwijderd
hail to the king babyVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:58:
NICE MAN !!!!!
heel mooi gedaan !!!!!!!!!!!
en mjah check dit ook ens , als het niet al oud nieuws is
hiero
http://expert.cc.purdue.edu/~jbusby/images/holyshit.jpg
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Hehe, strakke zet, goed gezienRocketKoen schreef op 12 augustus 2002 @ 21:56:
meeste films hebben ook geen logo rechtsonderaan
wie wilt er nou een snellle pc als je dit hebtVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:01:
WauwDat zijn wel een heel veel reacties tegelijkertijd
Zal proberen alle vragen die de revue zijn gepasseerd te be-antwoorden.
Overzichte van mijn apparatuur (en overige foto's) is te vinden op: http://www.schaaps.com. Kort samen gevat komt het neer op b&w 7nt front speakers, mirage center, mirage side surround, mirage rear surrounds, phonar subwoofer, Denon 3801 versterker, toshiba dvd (met psm-1) als bron voor me sony 1270 crt
Geschatte prijs tot nu toe, uhm.... 9K+ schat ik(auw)
Woon in Alkmaar
Shrek is er opgesjoept, crt heeft nogal weinig lichtopbrengst en kamer moet totaal verduisterd zijn anders zie je geen hol helaas, vandaar ook de gordijnen.
Ik game niet op dat scherm, heb nog geen vga convertor helaas en composiet op zo'n scherm dat is niet om aan te zienCube van vriendin staat in de hobby kamer
Ik heb geen snelle pcDual 500 mhz, helaas
Dat was wel geloof ik?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
if broken it is, fix it you should
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Verwijderd
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
Verwijderd

ik zie bijna alles (ik ben ook console freak)Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 00:55:
ik vind dit nog het leukste![]()
(maar niet de mooiste)
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij heeft tie alles op console gebied![]()
![]()
![]()
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Laat mij eens raden !Nikel schreef op 14 augustus 2002 @ 23:58:
Ik heb sinds vandaag een beamer, maar nog geen scherm, dus projecteer even op de muur, iets van twee meter breed.
http://130.89.160.120/~nikel/got/IMG_0589.JPG
en
http://130.89.160.120/~nikel/got/IMG_0590.JPG
De beamer is deze:
http://www.projectorcentr...r_details.cfm?part_id=732
Het is inderdaad niet makkelijk om het beeld goed op de foto te krijgen, zo ziet het beeld er bij mij op de foto ook veel minder mooi uit dan in het echt, en je mist natuurlijk alle referentie wat grootte betreft.
Vind het wel meevallen eigenlijk4POX schreef op 15 augustus 2002 @ 08:28:
[...]
Laat mij eens raden !
Die beamer was € 400 , en de lamp zit bijna op het einde van zijn levensduur ?
En waar slaat dit op? Ben je jaloers ofzo?4POX schreef op 15 augustus 2002 @ 08:28:
[...]
Laat mij eens raden !
Die beamer was € 400 , en de lamp zit bijna op het einde van zijn levensduur ?
eey je gebruikte nomfiMalebolgia schreef op 12 augustus 2002 @ 21:52:
hmm, dit lijkt wel de ideale mogelijkheid om je HT ff the showen en de nodige-smilies te incasseren...
nomfi hoor, want ik zal niet ontkennen dat dit redelijk in de buurt komt van mijn idee van ideale thuisbios
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 00:35:
Aan de Topicstarter, ik ben serieus geïnteresseerd om eens op mijn dooie gemakkie een film te komen kijken op je gewaardeerde systeem. zelf ben ik ook bezig met mijn home theater setupje en ben al aardig ver, maar er moet nog een keer een projector komen. Ik woon nu nog thuis en daardoor heb ik dat nog niet kunnen realiseren. ( zwaar ruimtegebrek)
Je wilt een standalone dvd speler omdat het geluid van een stand alone speler nog altijd vele malen mooier is.Tijgert schreef op 15 augustus 2002 @ 00:50:
Ok, als we dan toch gaan patsen...
Loewe Xelos 81cm breedbeeld
Onkyo DS-575 amplifier/ audio center
5x Infinity Overture speakers
DVD? die zit in mijn pc... who needs stand alone these days...
Zit in de it, maar of dat nu de branche is waar je op dit moment in wilt zitten.... Dit is iets wat je gewoon in de loop van de jaren opbouwd en dat is voor mij niet anders geweest, zit nu op een punt dat het een leuke set begint te worden.koentjuh schreef op 15 augustus 2002 @ 09:08:
Heey, wat voor werk doe jij...?? ga ik daar mijn studie op afstemmen![]()
Dit MOET ik ook hebben...
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
Omdat ik ook op het punt stond om die beamer te kopen omdat het geen geld is.. Maar ik heb er niet de kamer voor. Mijn slaapkamer bied mij geen mogelijkheid om een beamer te herbergen...Sheik schreef op 15 augustus 2002 @ 08:54:
[...]
En waar slaat dit op? Ben je jaloers ofzo?
Ik vind het er goed uitzien!
Dit topic is gesloten.
![]()