Pay peanuts get monkeys !
Doet bij dat persoon de verbinding het wel weer als hij restart, of moet hij gewoon een tijdje wachten?
EN: Heeft hij een vast IP of een dhcp gevalletje?
EN: Heeft hij een vast IP of een dhcp gevalletje?
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 12-08-2002 21:42 . Reden: typo ]
🌞🍃
Restart is het enige dat helpt, ip-adres weet ik niet helaas
Pay peanuts get monkeys !
Wat doet de modem ??
ff kijken naar de lampjes
ff kijken naar de lampjes
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
kijk eens naar de lampjes op zijn modem.. haal de adapter er eens uit als alles oranje is en geef hem opnieuw spanneng .. nog problemen hierna bel chello helpdesk
Verwijderd
ik heb ook chello en er zijn inderdaad periodes dat de verbinding wegvalt 
meestal is de verbinding er binnen 1-2 minuten wel weer, maar van de week viel het weg om 21:30 en om 00:30 kon ik nog steeds niet online
bij de overburen en buren werkte chello nog wel, maar bij mij niet! pas de volgende ochtend was m'n verbinding er weer
bellen naar chello is volkomen zinloos! die controleren (na eerst 60 minuten in de wacht te hebben gestaan) op afstand het kabelmodem en zeggen dan: filters enzo staan goed! dus uw verbinding moet er gewoon zijn!
ze kan proberen om de kabelmodem ff uit te zetten en dan weer aan...
meestal is de verbinding er binnen 1-2 minuten wel weer, maar van de week viel het weg om 21:30 en om 00:30 kon ik nog steeds niet online
bij de overburen en buren werkte chello nog wel, maar bij mij niet! pas de volgende ochtend was m'n verbinding er weer
bellen naar chello is volkomen zinloos! die controleren (na eerst 60 minuten in de wacht te hebben gestaan) op afstand het kabelmodem en zeggen dan: filters enzo staan goed! dus uw verbinding moet er gewoon zijn!
ze kan proberen om de kabelmodem ff uit te zetten en dan weer aan...
Pagina: 1