[php] source code

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Topicstarter
vraag 1.
ik heb een host speciaal voor m'n php stuf en daar heb ik een paar scriptjes op staan en soms wil ik er wat aan kunnen veranderen.
nu heb ik geen ftp acces dus ik upload via de site van de hosting provider, maar daarmee veranderde ik de scriptjes ook soms mee.
maar nu kan ik niet meer met die editor php scriptjes editten dus dan mot ik het maar met notepad doen.
ik heb dan nu bijv. een ip scriptje (dat je ip laat zien),maar als ik dan de source bekijk dan zie ik de php code niet alleen de output (in dit geval mijn ip).
hoe kan ik toch die php bestand van m'n server downloaden met de php code erbij :?

vraag 2.
wat is ook al weer het variable van je hostnaam :?
zoals van je ip bijv.: $REMOTE_ADDR is.
alvast bedankt.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
voor vraag 1 zou ik een script gebruiken om op de server zelf bestanden te bewerken. Zoek maar voor een file manager script op www.hotscripts.com.

voor 2 moet je ww.php.net toch maar ns doorpluizen, en dan zeker de voorgedefinieerde variables.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:21

Verwijderd

Je eerste vraag is vrij onduidelijk, en de vraag is of je vraag wel in P&W kan, of dat die in SA hoort. Als je problemen hebt met het uploaden of downloaden, dan hoort je vraag in SA, als je problemen met je script hebt, dan in P&W. In W&G hoort die sowieso niet.

Dus als je nog een topic opent, wees dan duidelijk!

Voor je tweede vraag moet je gewoon even da manual op php.net inkijken.

Dit topic is gesloten.