Dag mensen, ik heb vandaag eindelijk mijn A7V333 binnen. Dus ik prop alles in de kast en denk lekker windows te kunnen installen. Maar nee dus ding is de hele tijd aan het f*cken.
Dit is wat hij doet:
1. Start de pc
2. Monitor gaat niet aan.
3. 15 Seconden lang gebeurt er niet.
4. Een vreemde en zeer stomme japanse dame probeert me uit te leggen wat er mis gaat. En daar zit het hem ook in ik kan dat mens totaal niet verstaan. Volgens mij zegt ze iest in de richting van 'good com fails cputar".
Nu is de vraag aan jullie dus hoe zet ik of die stomme stem uit (en de oude piep terug) of wat probeert ze te zeggen? (helemaal leuk zou zijn als jullie meteen weten wat het is..)
Heb de cpu en mem al eens gewisselt met die van een andere pc maar ook dat hielp niet.
Ook de search heb ik geprobeert. (wat je search noemt...
) En ook in de supertopic heb ik het zo snel niet kunnen vinden.
Dit is wat hij doet:
1. Start de pc
2. Monitor gaat niet aan.
3. 15 Seconden lang gebeurt er niet.
4. Een vreemde en zeer stomme japanse dame probeert me uit te leggen wat er mis gaat. En daar zit het hem ook in ik kan dat mens totaal niet verstaan. Volgens mij zegt ze iest in de richting van 'good com fails cputar".
Nu is de vraag aan jullie dus hoe zet ik of die stomme stem uit (en de oude piep terug) of wat probeert ze te zeggen? (helemaal leuk zou zijn als jullie meteen weten wat het is..)
Heb de cpu en mem al eens gewisselt met die van een andere pc maar ook dat hielp niet.
Ook de search heb ik geprobeert. (wat je search noemt...