<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 10:52 schreef Flipper het volgende:
Waarom leef je, leef je voor je werk?, leef je voor je kinderen? of waarvoor dan?[/quote]Ik leef voor DPC en GoT
Waarom leef je, leef je voor je werk?, leef je voor je kinderen? of waarvoor dan?[/quote]Ik leef voor DPC en GoT
Verwijderd
Voortplanten is een leuke bezigheid
(moeten er alleen nog ff geen kids van komen, eerst stevig oefenen
).
Euh verder? Tja als je het goed bekijkt is het achterlijk om te werken..... je zou gewoon eigenlijk heel je leven alleen moeten feesten aangezien het leven kort is enzo en je het maar 1 keer meemaakt.. moet je er toch ook van genieten..
Helaas is dat niet zo
Maarja het is bijna weer weekend
Euh verder? Tja als je het goed bekijkt is het achterlijk om te werken..... je zou gewoon eigenlijk heel je leven alleen moeten feesten aangezien het leven kort is enzo en je het maar 1 keer meemaakt.. moet je er toch ook van genieten..
Helaas is dat niet zo
Maarja het is bijna weer weekend
got allemachtig, hier kun je een eindeloze discussie over houden.
je leeft om te rijden, en je rijdt om te leven
of zoiets, ik ga me er niet in verdiepen:)
je leeft om te rijden, en je rijdt om te leven
of zoiets, ik ga me er niet in verdiepen:)
Okeee.... hier gaan we dan...
(voor het volgende moet je wel ongelovig zijn...)
Het leven heeft geen enkel nut, want het hele heelal heeft geen nut, maar aangezien wij 2 hele belangrijke instinctjes hebben plegen wij niet ter plekke zelfmoord...
n.l.
-overlevingsinstinct (tenzij je depresief bent)
-Voortplantingsinstinct (tenzij je chemisch gesteriliseerd ben
, dan werkt b.t.w. eerstgenoemde ook niet meer zo....)
Deze 2 houden een beetje verband met elkaar.... probeer ze ook niet te verklaren....
Aangezien wij hier zonder nut leven, is er voor mij wel zin in het leven, namenlijk LOL HEBBEN
, aangenomen dat je hiermee niet de lol van anderen verpest...
(voor het volgende moet je wel ongelovig zijn...)
Het leven heeft geen enkel nut, want het hele heelal heeft geen nut, maar aangezien wij 2 hele belangrijke instinctjes hebben plegen wij niet ter plekke zelfmoord...
n.l.
-overlevingsinstinct (tenzij je depresief bent)
-Voortplantingsinstinct (tenzij je chemisch gesteriliseerd ben
Deze 2 houden een beetje verband met elkaar.... probeer ze ook niet te verklaren....
Aangezien wij hier zonder nut leven, is er voor mij wel zin in het leven, namenlijk LOL HEBBEN
Verwijderd
Je leeft om dood te gaan: c'est toute.
Wat je in die tussentijd doet moet je helemaal zelf weten. Ik zou zeggen: genieten! (lol, vriendschap, diepgang, stappen, liefde)
Wat je in die tussentijd doet moet je helemaal zelf weten. Ik zou zeggen: genieten! (lol, vriendschap, diepgang, stappen, liefde)
"Life is a sexually transferrable, terminal disease"
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Leuk dat ie hiernaar gemoved wordt, maar wij willen hem hier niet.
Niet dat er iets mis is met dit topic hoor, dat niet. Het is alleen dat hier al vele draden over lopen en hebben gelopen. Niet veel zin om er nòg 1 over te beginnen.
Niet dat er iets mis is met dit topic hoor, dat niet. Het is alleen dat hier al vele draden over lopen en hebben gelopen. Niet veel zin om er nòg 1 over te beginnen.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()