de titel spreekt voor zich maar winamp speelt alle mpg file gewoon of maar als ik een divx start speelt hij alles op de kop af. het gaat hier om winamp 3.
wat bedoel je met "op de kop af"
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Screenshot! Bedoel je dat ie de bovenkant onder weergeeft en de onderkant boven?
Is het enkel met winamp? Of ook met andere programma's? Anders kan het misschien een virus zijn ofzo?
welnee. zoek gewoon naar invert in je instellingen
Forza Mucca!
Verwijderd
ja,ik heb dit ook, met media player kan je het nog veranderen bij eigenschappen als je een film draait, maar met winamp kun je niet flippen (ondersteboven)
winamp is ook bedoeld voor mp3
Ik werk gelukkig nog met de 2.x versie. De 3.x is heel erg buggy imho
Ik werk gelukkig nog met de 2.x versie. De 3.x is heel erg buggy imho
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ummm ik weet niet of ik nu iets heel doms zeg ofzo, maar sinds wanneer speelt Winamp 3 mpg en divx bestanden afVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 20:55:
de titel spreekt voor zich maar winamp speelt alle mpg file gewoon of maar als ik een divx start speelt hij alles op de kop af. het gaat hier om winamp 3.
Misschien helpt het als je de divx codec een keer opnieuw installeerd, welke versie gebruik je btw?
Dan gebruik je toch gewoon de instelling van je divx-codec? Daar kon het altijd wel iig.
Forza Mucca!
Verwijderd
winamp 3 zou je eens moeten installeren.Tetsuo schreef op 12 augustus 2002 @ 23:12:
[...]
Ummm ik weet niet of ik nu iets heel doms zeg ofzo, maar sinds wanneer speelt Winamp 3 mpg en divx bestanden af. Of maak je gebruik van een of ander speciale plugin die dit mogelijk maakt ??
Misschien helpt het als je de divx codec een keer opnieuw installeerd, welke versie gebruik je btw?
ik heb zelfs trouwens alles al weer terug gezet, zodat wmp het allemaal weer afspeelt
ik bedoel winamp 3 en die speelt ook video file`s af. mpg gaat goed maar divx gaat fout bij alle andere speler`s gaat het goed.
Dit is omdat Winamp 3 zuigt, ga maar gewoon voor 2.80 en omdat winamp niet voor video is, neem een echt videoafspeelproggie joh en hou winamp voor audio.
Verwijderd
Ik had het een keer na het installeeren van de nimo pack. Die installeerde ook een fix voor de G400, dan speelt ie alles op ze kop af, ms dat je dit hebt gedaan?
Verwijderd
humble ja dat heb ik dus ook gehad met mijn gforce2 kaart (rip) , de divx player werkte wel goed maar met mediaplayer niet. nadat ik de drivers opnieuw had geinstalleerd was het probleem over.
raar maar waar
raar maar waar
Verwijderd
Winamp 3 zuigt, ik heb de oude vertrouwde weer terug 
Films speel je toch gewoon met één van de vele andere mediaspelers af.
Films speel je toch gewoon met één van de vele andere mediaspelers af.
Pagina: 1