Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
- goede kastindeling
- zwaarder ijzer = minder meetrillen met bv cdrom (minder lawaai dus)
- kwalitatief betere voeding dan std kast, altijd beter dus
- zoveel duurder dan een normale kast is dat niet (tenzij een
kast)
- zwaarder ijzer = minder meetrillen met bv cdrom (minder lawaai dus)
- kwalitatief betere voeding dan std kast, altijd beter dus
- zoveel duurder dan een normale kast is dat niet (tenzij een
Verwijderd
Veel ruimte, makkelijk op bouwen, heeft houders voor 4 case fans (2 voor onder, waarvan 1 voor de onderste 3.5 inch bay, 2 achter) dus goede airflow en tenslotte een goede voeding.
Ik ben erg blij met de mijne
Ik ben erg blij met de mijne
Der is zelfs ruimte voor een 5de case fan.
Moet je er wel een extra houder erbij bestellen voor in de HD-bays.
Dan kun je 6 HD's lekker gekoeld in de kast kwijt.
je zult dan wel je floppydrive op moeten offeren, but who needs that?
Moet je er wel een extra houder erbij bestellen voor in de HD-bays.
Dan kun je 6 HD's lekker gekoeld in de kast kwijt.
je zult dan wel je floppydrive op moeten offeren, but who needs that?
Hele goeie kast is zeker zijn eurocenten waard.
En daarbij is hij zeer goed afgewerkt.
Ik heb er ook 1 en hij is echt vet.
En daarbij is hij zeer goed afgewerkt.
Ik heb er ook 1 en hij is echt vet.
2 woorden (eigenlijk in totaal dus 10 cijfers niet meegerekend
)
TOP KAST!
TOP KAST!
*empty*
Verwijderd
Hmmm... echt een typenummer van die kast weet ik niet uit mijn hoofd..
hmmm.. ik heb de DX-01B-D besteld... zal wel dezelfde zijn in een ander kleurtje
Anywayz: Mooie kast, zware voeding, zover ik weet is ie goed uitbreidbaa en als ik nog een keer gek wordt en er een gat in ga maken (window) schijnt het nog mooi te zijn ook
hmmm.. ik heb de DX-01B-D besteld... zal wel dezelfde zijn in een ander kleurtje
Anywayz: Mooie kast, zware voeding, zover ik weet is ie goed uitbreidbaa en als ik nog een keer gek wordt en er een gat in ga maken (window) schijnt het nog mooi te zijn ook
Kast met zeer goede airflow, makkelijk overal bij te komen.
Nadeel vond ik alleen dat er geen tray voor het mobo inzat, maar daar had ik alleen bij het inbouwen van mijn mobo last van.
Al met al een van de betere kasten.
Nadeel vond ik alleen dat er geen tray voor het mobo inzat, maar daar had ik alleen bij het inbouwen van mijn mobo last van.
Al met al een van de betere kasten.
What if this weren't a hypothetical question?
ik heb hem en moet er zegge ben er zeer tevreden over goeie airflow kabel goten naast de psu (is echt fijn).
en ikvindt dat cd-rom mechanisme ok echt goed
Jah, maar het is ook gelijk het enige nadeel wat ik van mijn kast ken. Ik heb namelijk removable-brackets. Die worden door dit mechanisme iets vervormd. Daardoor gaat het klepje wat het gat afdicht als er geen lade in zit heel slecht dichtgfo schreef op 13 augustus 2002 @ 00:01:
Maar voor de rest : top kast heerlijk de ruimte die er in zin, veel plek voor fans e.d.
Is dat niet die zwarte gewoon? Zo ja, zou je da even in dit topic willen meedelen of er in de zijwand een fan is ingebouwt?(ikeb bij computerland in Haarlem een zwarte chiefteckast gezien, bij deze kast was het voofrontje om de een of andere reden niet meegespoten en er zat geen xtra casefan in de zikant die je bijvoorbeeld bij de blauwe Wel hebt..Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 21:53:
Hmmm... echt een typenummer van die kast weet ik niet uit mijn hoofd..
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
De DX01-BL-D is de blauwe versie en deze heeft WEL een fan in de zijkant, de zilvere versie DX-01-SL-D heeft dit ook.
De zwarte versie heeft deze fan alleen niet.
De zwarte versie heeft deze fan alleen niet.
Verwijderd
Zover ik van plaatjes heb gezien is het de enige zonder fan aan de zijkant... maar ik krijg hem eind volgende week, dus dan zal ik het snel genoeg merken...Waterlelie schreef op 13 augustus 2002 @ 00:48:
[...]
Is dat niet die zwarte gewoon? Zo ja, zou je da even in dit topic willen meedelen of er in de zijwand een fan is ingebouwt?(ikeb bij computerland in Haarlem een zwarte chiefteckast gezien, bij deze kast was het voofrontje om de een of andere reden niet meegespoten en er zat geen xtra casefan in de zikant die je bijvoorbeeld bij de blauwe Wel hebt..
En ja: het typenummer dat ik gaf is van de zwarte... wat mij betreft de mooiste
Verwijderd
De zwarte en de witte hebben geen extra blowhole in het sidepanel. Die andere wel. Dit is ook omdat het alienware kasten zijn eigenlijk (de gekleurde).
Pagina: 1