Nieuw team voor eccp

Pagina: 1
Acties:

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-04 19:43

Royale de Luxe

The limit is out there

Topicstarter
Hoi,

graag had ik geweten hoe je een nieuw team creeërt en dan flusht voor dit team?

Ik kan enkele vrienden die het wel zien zitten.

Hoe regelen zij dat ze in het juiste SUB-team zitten? userinf.txt?
en hoe regel ik dit om een team te maken?

bedankt voor de hulp... _/-\o_ _/-\o_

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 11:33
En alvast welkom ! Dit zouden meer mensen moeten doen ! :Y)

Verwijderd

Waarschijnlijk wil je wel naar een proxy flushen, bijvoorbeeld van dukebox of van coldfusion. Doe dan even een meeltje naar de beheerder, zodat die weet dat je eraan komt...

En verder.... Happy Flushing en hou je vooral niet in!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 15:02
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 21:26:
bijvoorbeeld van dukebox of van coldfusion.
Mwah. Het is mijnus hoor, de proxy. :( >:)

Proxy FAQ's:

http://proxy.qik.nl/?view=faq
http://innuedo.student.utwente.nl/eccp-tng/new/faq.html

• Royale de Luxe

Royale de Luxe

The limit is out there

Topicstarter
Kan ik dan ook mijn reeds gespaarde DPtjes meenemen naar dit team?

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

Verwijderd

Ja kan zeker.

Maar wat bedoel je met gespaard? die heb je thuis liggen?

• Royale de Luxe

Royale de Luxe

The limit is out there

Topicstarter
Neen ik doe al een maandje mee onder mijn nick, komen deze der dan ook bij?

Zo ja, hoe krijg ik die daar?

Verwijderd

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Dikke edit :

_/-\o_ INNUEDO's _/-\o_ New and Improved, totally Awsome Proxy !!!!!

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Volgens mij kun je je dp's niet gemakkelijk meenemen, als het er echt veel zijn, zou je Chris kunnen mailen, maar die is daar de laatste tijd niet bijzonder blij mee (zie draadje over policy-change)

• Killa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-05-2021
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 09:48:
[...]

Volgens mij kun je je dp's niet gemakkelijk meenemen, als het er echt veel zijn, zou je Chris kunnen mailen, maar die is daar de laatste tijd niet bijzonder blij mee (zie draadje over policy-change)
Als je nog niet bij een (sub-)team zat dan kan je je dp waarschijnlijk wel meenemen. Dat heb ik tenminste van Chris begrepen, al heeft hij daar natuurlijk wel het laatste woord over.

Heb je je punten al naar een ander (sub-)team geflusht dan vrees ik dat Chris er een stokje voor zal steken.

System Specs

Verwijderd

Volgens mij is het mergen van 2 users(subteams) geen probleem voor Chris. Alleen als je als member van een user(subteam) een andere user(subteam) wilt joinen.

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Chris wrote:

/8/9/02
I think I may have jumped the gun with the ``new policy'' for handle changing. After hearing some suggestions, I think the following is fair:

If somebody is not a member of any subteam but wants to join one, they can bring their old points with them.
If somebody is a member of a subteam and wants to change, they are free to do so (by simply changing their userinf.txt file), but their old points will remain with the old subteam.
The issue of team changes needs to be adressed. I'm away at a conference at the moment, though, and this might require sofware changes so a decision will have to wait until I get back (about a week or so).

8/7/02
There has been an incident (which may result in the project losing some big contributors) that made me reconsider policy on changing handles. From here on out, I will not change any handle under any circumstance, except in the case of typographical error. Once points are collected and assigned to a handle/account, they will forever appear that way in the stats. It's unfortunate, but I think it's necessary to avoid the same situation in the future.
Also, I will be out of town for about 5 days, and will only be checking my email intermittently. So some email might go unread during that time. I apologize in advance.

• Killa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-05-2021
thx KoW

System Specs

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik ben blij dat Chris zijn idee gewijzigd heeft. Zo zou het bij alle projecten moeten zijn (vind ik dan)! Chapeau!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

'k had hem een mailtje gestuurd met wat er een beetje gebeurd was, en met wat de mening van de DPC-ers was zoals die in voornoemde draad naar boven zijn komen drijven.
Misschien gaat ie het ook nog op de teams zo invoeren, maar daarvoor moet ie bepaalde stukken code aanpassen, en zijn database structuur.
Pagina: 1