Toon posts:

standaard software voor linux

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik liever geen mensen lastig val voor elk klein vraagje... weet iemand hier een nuttige pagina waar een boel standaard windows software met een linux tegenhanger staat?
voordat ik heel download.com af ga...
Eindelijk waag ik ook eens de stap om over te gaan op linux, en nu kom ik dus allerlei dingetjes tegen die ik graag zelf uit zoek, maar ik heb op dit moment geen idee waar ik moet beginnen.
Dingen als dvd player, office variant, welke 'games ' er al draaien op linux en in hoeverre ik dingen moet weten om dat te installeren.
Korton een hele serie waarbij ik net zo goed een boek kan kopen, wat ik eigenlijk al lang zo leuk niet meer vind.
Als iemand een startpuntje voor mij heeft... dan alvast bedankt

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:42

Niek

f.k.a. The_Surfer

Kijk eens in de FAQ: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/17#17
Zie verder ook de search, er zijn al veel topics over geweest (wat is be beste mediaplayer ed): http://gathering.tweakers.net/forum/find
Veel progjes kan je ook vinden op freshmeat.net en sf.net, er bestaat ook een Linux-sectie bij Tucows: linux.tucows.com
Tenslotte natuurlijk: www.google.com (of anders google.com/linux)

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-03 11:35
en natuurlijk www.freshmeat.net
goed office pakket is trouwens openoffice.org (te vinden op, jaja je raad het al: www.openoffice.org :P)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Juist. Welkom in NOS, het raamloze keldertje op GoT :)
Zoals je aan de 2 heren hierboven kunt zien, is dit een vraag die je in de FAQ had kunnen vinden of zelf had kunnen opzoeken in google e.d.... daarom doe ik deze dicht. Wel goed van je trouwens, dat je al bereid bent om veel zelf te doen, met een dergelijke instelling kom je een heel eind. Nog veel plezier met Linux! :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.