Toon posts:

[Word] Spellingscontrole tijdens typen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg basic dit, maar ik word echt gek hiervan;

Op mijn vaders pc is Office2000 geinstalleerd. Word2000 heeft het probleem dat alhoewel de opties voor spellingscontrole tijdens typen aan staan, dit niet gebeurd. (Je moet dus achteraf handmatig er door heen.)

Vreemd is dat het op zijn vorige pc wel goed werkte, en dat de documenten van toen, als je daar in zit te werken, het wel goed doen.

De instellingen zijn zoals ik hierboven goed, nl net als bij mij op de pc waar het wel goed werkt.

Wat zie ik over het hoofd???

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Staat 'spelfouten in dit document niet weergeven' soms aangevinkt?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Al eens opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb word2000 nog niet opnieuw geinstalleerd, maar mocht dat nodig zijn, dan zal ik het wel doen.

De optie 'spelfouten in dit document niet weergeven' staat niet aangevinkt.

Ook de andere opties staan goed, zover ik kan zien. Misschien mis ik nog een tabblad oid, maar ik zou niet weten wat en waar...

Verwijderd

JeeDee,

Kijk is even goed naar de opties, kloppen de verwijzingen naar de woordelijsten nog wel?
Dat op nieuw installeren word iets te vaak aan geraden, installeren lost vaak je probleem op maar het moet te verklaren zijn waarom het nu niet goed werkt.

Spit nou maar eerst is ff alle instellingen door en plaats des noods een nieuwe wordenlijst in de juiste directory alvorens je opnieuw gaat installeren. (Dat zou ik doen)

Succes ermee en hopelijk is het snel opgelost.

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:50:
JeeDee,

Kijk is even goed naar de opties, kloppen de verwijzingen naar de woordelijsten nog wel?
Dat op nieuw installeren word iets te vaak aan geraden, installeren lost vaak je probleem op maar het moet te verklaren zijn waarom het nu niet goed werkt.

Spit nou maar eerst is ff alle instellingen door en plaats des noods een nieuwe wordenlijst in de juiste directory alvorens je opnieuw gaat installeren. (Dat zou ik doen)

Succes ermee en hopelijk is het snel opgelost.
En hoe kan jij dan verklaren dat 'oude' documenten (gemaakt met de vorige versie) WEL spellingsfouten laten zien? :+

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

SiHiDa schreef op 13 augustus 2002 @ 10:26:
En hoe kan jij dan verklaren dat 'oude' documenten (gemaakt met de vorige versie) WEL spellingsfouten laten zien? :+
Dat riekt naar een normal.dot waarin staat dat spelling check niet mag. Dan mag het wel van Word, maar de defaullt in je nieuwe document zetten het dan weer uit.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• SiHiDa
Ortep schreef op 13 augustus 2002 @ 12:48:
[...]

Dat riekt naar een normal.dot waarin staat dat spelling check niet mag. Dan mag het wel van Word, maar de defaullt in je nieuwe document zetten het dan weer uit.
En dat geldt dan weer niet voor oude documenten? Dat vind ik maar vreemd...

Verwijderd

Topicstarter
Dus opnieuw installeren is/blijft beste optie?

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 19:13:
Dus opnieuw installeren is/blijft beste optie?
Lijkt me wel. Is in principe niet zoveel werk en waarschijnlijk goed resultaat. :) :+

Verwijderd

Topicstarter
Zal dat dan ff doen, als dat niet helpt, of ik er later uit kom, dan meld ik nog wel even.

Verwijderd

Zet bij 'taal instellen' dat vinkje voor 'automatisch taal detecteren' uit.
Pagina: 1