-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
ik heb n samsung yepp gehad met lpt connectie, dit ging met 120 kb/sec ofzo (kilobyte), die soul zal ongeveer hetzelfde halen
Tja, parallelle kabel = traag, je zult het er mee moeten doen.
Met een firmware upgrade kun je bijvoorbeeld zorgen dat de speler andere muziekformaten kan afspelen die de speler normaal niet kan.
geen ramp.Verder heb ik gehoord dat de firmware niet upgradeble is, is dat erg?
Met een firmware upgrade kun je bijvoorbeeld zorgen dat de speler andere muziekformaten kan afspelen die de speler normaal niet kan.
Enige waar ik over zou twijfelen is die 32 mb (of eventueel 64) maar dat hangt helemaal af van de prijs waar je hem van koopt.
-
Ik vind uploaden via de parallele poort wel erg traag. Vooral als je 's ochtends weg moet en nog ff snel nieuwe muziek in je mp3 speler wil proppen, dan kan het irritant zijn (tenminste, dat heb ik altijd als ik een beetje haast heb
)
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
heb hier nog een yepp -e64 met 32 mb uitbreiding, nn jah, duurt wel ff om em vol te zetten, maarjah, dat doe ik altijd 's avondsMilly schreef op 13 augustus 2002 @ 15:18:
Ik vind uploaden via de parallele poort wel erg traag. Vooral als je 's ochtends weg moet en nog ff snel nieuwe muziek in je mp3 speler wil proppen, dan kan het irritant zijn (tenminste, dat heb ik altijd als ik een beetje haast heb)
edit:
typo
typo
Pagina: 1