Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Linux opstarten: linux installatie CD ROM erin, kies voor rescue mode. Dan even wachten, dan kom je op een schermpje en staat er dat je systeem is gemount onder /mnt/sysimage (oid) en dat je met "chroot /mnt/sysimage" je oude systeem terugkrijgt. Dat type je dan dus ook in, en dan 'grub-install' en dan is grub weer terug. Met 'reboot' kun je rebooten.
Hoe je win2k moet booten weet ik niet uit mijn hoofd, maar kijk in /etc/grub.conf voor obvious mistakes. Ik zal zo mijn grub.conf even posten (of als iemand anders eerder is: be my guest
).
Hoe je win2k moet booten weet ik niet uit mijn hoofd, maar kijk in /etc/grub.conf voor obvious mistakes. Ik zal zo mijn grub.conf even posten (of als iemand anders eerder is: be my guest
alvast dank je welVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 19:49:
Linux opstarten: linux installatie CD ROM erin, kies voor rescue mode. Dan even wachten, dan kom je op een schermpje en staat er dat je systeem is gemount onder /mnt/sysimage (oid) en dat je met "chroot /mnt/sysimage" je oude systeem terugkrijgt. Dat type je dan dus ook in, en dan 'grub-install' en dan is grub weer terug. Met 'reboot' kun je rebooten.
Hoe je win2k moet booten weet ik niet uit mijn hoofd, maar kijk in /etc/grub.conf voor obvious mistakes. Ik zal zo mijn grub.conf even posten (of als iemand anders eerder is: be my guest).
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Heeft iemand hier al een oplossing voor? Zit namelijk met hetzelfde probleem, bij mij is het dan wel Win XP Pro.
Verwijderd
[rml][ red hat]Red hat boot niet.[/rml]
Hier is een thread die in principe over hetzelfde gaat
Hier is een thread die in principe over hetzelfde gaat
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2002 21:26 . Reden: buiten scherm getiept ]