Toon posts:

DEVIl may CRY -2-

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Devil May Cry 1 vind ik het beste spel voor PS2. Ik hoorde dat er ook een 2edeel in de maak was. En na ff zoeken Heb ik een mooie trailer gevonden

http://www.capcom.co.jp/devil2/movie/d2_320b.mpg

in het filmpje kun je zien dat hij er een paar lijpe moves bij heeft geleerd hij kan nu ook lopen op muren. en het filmpje speeld zich in de stad af. Naja check de trailer zelf maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Mmm impressive.

Ik dacht ik reageer even, anders staat het zo suf. Ik heb het spel nog nooit gespeeld (geen PS2), maar als ik het filmpje zo bekijk lijken de gevechten een beetje op Sword of the Berserk op de DC.

Is deel 1 daar ook een beetje mee te vergelijken?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deel 1 vond ik cool, maar ik kwam onmogelijk voorbij de eerste baas :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit deel PS/2 exclusive :?

Zou best jammer zijn, deze heb ik nl. niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:42:
Is dit deel PS/2 exclusive :?

Zou best jammer zijn, deze heb ik nl. niet :P
Volgens mij verwar jij de Playstation 2 een beetje met een bepaald soort aansluiting voor muis en toetsenbord achter op je PC. De Playstation 2 kort je af als PS2, terwijl je Personal System/2 van IBM afkort als PS/2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik kort hem altijd af als PS/2, waarom weet ik eig. niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:15

NoTimeRemains

I know

Devil N schreef op 12 augustus 2002 @ 22:55:
[...]
Volgens mij verwar jij de Playstation 2 een beetje met een bepaald soort aansluiting voor muis en toetsenbord achter op je PC. De Playstation 2 kort je af als PS2, terwijl je Personal System/2 van IBM afkort als PS/2 :)
wou ik net zegge :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 12 augustus 2002 @ 22:27:
Mmm impressive.

Ik dacht ik reageer even, anders staat het zo suf. Ik heb het spel nog nooit gespeeld (geen PS2), maar als ik het filmpje zo bekijk lijken de gevechten een beetje op Sword of the Berserk op de DC.

Is deel 1 daar ook een beetje mee te vergelijken?
Sword of the Berserk ken ik niet. Maar Ik raad je echt aan om devil may cray te proberen. Als je geen ps2 wil kopen Huur of leen hem desnoods. Want ik vind het echt een van de beste spellen ooit. De actie is niet te vergelijken met spellen die ik heb gespeeld. Daarom wacht ik met smart op het 2e deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:37:
deel 1 vond ik cool, maar ik kwam onmogelijk voorbij de eerste baas :{
De 1ste Baas was Supermakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
Hmmm.. beetje grouw spel.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die filmpies van 1 zagen er impressive uit, deze ook, maar om nou alleen daarvoor een ps2 te kopen ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 02:38:
die filmpies van 1 zagen er impressive uit, deze ook, maar om nou alleen daarvoor een ps2 te kopen ... :P
hmmm ik vind het wel waard om hiervoor een ps2 voor te kopen. Want zon spel is alleen goed met een console te spelen. trouwens Dual shock werkt perfekt bij dit spel. Het spel zou denk ik veel minder zijn op een pc. Maar je weet niet hoe goed het spel is, tot je het zelf gespeeld hebt. Dan Zou je ook niet meer kunnen w88 op deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Devil May Cry is echt een van de lekkerste spellen die er zijn. Absoluut niet te vergelijken met iets anders vind ik. En het is gewoon het Stoerste spel dat er is, in welk spel kan je nou iemand met een swordswipe omhooggooien en dan met je shotgun of je dubbele guns hooghouden?

Tis alleen wel een pittig spel, maar zekers super verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:18
DinoPK schreef op 13 augustus 2002 @ 09:19:
Devil May Cry is echt een van de lekkerste spellen die er zijn. Absoluut niet te vergelijken met iets anders vind ik. En het is gewoon het Stoerste spel dat er is, in welk spel kan je nou iemand met een swordswipe omhooggooien en dan met je shotgun of je dubbele guns hooghouden?

ik heb het een paar keer gespeeld en was wel onder de indruk van het spel
het had iets, iets wat andere fightgames niet hadden

het filmpje ziet er wel ok uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DinoPK schreef op 13 augustus 2002 @ 09:19:

Precies
Pagina: 1