Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
verkeerd lopende klokken duiden idd vaak op een lege batterij maar ik beloof nix ik wil geen boze modderator op mn dak..
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
de batterij vervangen kan zowieso geen kwaad, maar ik zou niet absoluut zeker durven zeggen dat dit het probleem is
hoe lang zit die batterij van nu er in? (Ofte : hoelang heb je dat mobo al?)
Verwijderd
ik had dat ooit eens na het runnen van een ev1l dos programmatje dat zogenaamd mijn cpufuncties in een TXT zou dumpen (os was toen nog w98se)
toen zag ik de minuten in me taskbar voorbijvliegen en binnen een uur of 10 kon ik mijn net geinstalleerde trial van fotosoep niet meer starten
(vond ut er wel cool uitzien vandaar zolang) (je moest me uptime es zien
)
iig heeft een reboot en het nooit meer starten van dat proggie bij mij de oplossing geboden
toen zag ik de minuten in me taskbar voorbijvliegen en binnen een uur of 10 kon ik mijn net geinstalleerde trial van fotosoep niet meer starten
iig heeft een reboot en het nooit meer starten van dat proggie bij mij de oplossing geboden
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 19:34:
de batterij vervangen kan zowieso geen kwaad, maar ik zou niet absoluut zeker durven zeggen dat dit het probleem is
Ik heb geen idee hoelang hij er in zit, ik heb dit mobo nu misschien net een maand (2ehands gekocht). Ik zal de batterij morgen vervangen, tot nu toe synchroniseer ik gewoon iedere 5 minuten met ntp.utwente.nl
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards