Interne klok loopt ineens veel te snel :?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, 'k heb helemaal niks geks gedaan met mijn PC en ineens loopt hij 5 seconden achtereen 2x zo snel als normaal en dan weer een paar seconden normaal. Daarna weer 5 seconden 2x zo snel en dan weer normaal. Het scheelt enorm veel want ik had hem voor ik naar de supermarkt ging goed gezet, kom terug: staat hij weer 10 minuten voor!

Kan het zijn dat de batterij bijna leeg is ofzo, dat hij daarom zo onregelmatig loopt? Dat ik morgen niet voor niets een nieuwe batterij haal want die dingen zijn duur :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

verkeerd lopende klokken duiden idd vaak op een lege batterij maar ik beloof nix ik wil geen boze modderator op mn dak.. 8)7

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

de batterij vervangen kan zowieso geen kwaad, maar ik zou niet absoluut zeker durven zeggen dat dit het probleem is

hoe lang zit die batterij van nu er in? (Ofte : hoelang heb je dat mobo al?)

Verwijderd

ik had dat ooit eens na het runnen van een ev1l dos programmatje dat zogenaamd mijn cpufuncties in een TXT zou dumpen (os was toen nog w98se)

toen zag ik de minuten in me taskbar voorbijvliegen en binnen een uur of 10 kon ik mijn net geinstalleerde trial van fotosoep niet meer starten :P (vond ut er wel cool uitzien vandaar zolang) (je moest me uptime es zien :+ )

iig heeft een reboot en het nooit meer starten van dat proggie bij mij de oplossing geboden

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 19:34:
de batterij vervangen kan zowieso geen kwaad, maar ik zou niet absoluut zeker durven zeggen dat dit het probleem is

hoe lang zit die batterij van nu er in? (Ofte : hoelang heb je dat mobo al?)

Ik heb geen idee hoelang hij er in zit, ik heb dit mobo nu misschien net een maand (2ehands gekocht). Ik zal de batterij morgen vervangen, tot nu toe synchroniseer ik gewoon iedere 5 minuten met ntp.utwente.nl :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards