Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Veel plezier ermee
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Bel anders even kpn of kijk op kpn.com die doen dat imode zut
Verwijderd
Bovendien, in Japan zijn ze inderdaad verder dan hier, maar dat ligt niet alleen aan de GSM-etjes die ze daar hebben. Je kan nog zo'n koel toestel hebben, als je provider geen diensten aanbiedt heb je er nog geen fuck aan.
Die dingen zijn te licht om als Paper-weight te gebruiken.
Verwijderd
Heb een e-mail gestuurd naar kpn:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Om gebruik te kunnen maken van i-mode heeft u een mobiel toestel nodig
dat i-mode ondersteunt. Op dit moment is uitsluitend de NEC n21i
beschikbaar. Later dit jaar zullen ook andere toestellen geïntroduceerd
worden.
In theorie zou u met een ander cHTML toestel gebruik moeten kunnen maken
van i-mode. KPN Mobile kan echter niet garanderen dat het in de praktijk
ook werkt omdat het toestel niet in het assortiment zit. Het is dus niet
op het netwerk van KPN Mobile getest.
Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.
Vriendelijke groet,
Helpdesk i-mode
0800-0507
Original Message Follows:
------------------------
Form Message
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een vraag over buitenlandse imode toestellen. Ik wil graag een
toestel uit japan halen, maar ik wil graag weten of het in nederland met
een kpn abonnement goed functioneerd.
Met vriendelijke groet,
Nagezocht en dit is waar... helaas.Pc123 schreef op 12 augustus 2002 @ 19:47:
Ze verkopen geen gsm's in Japan, ze gebruiken namelijk geen GSM maar CDMA. De telefoons die je daar koopt werken dus 100% zeker niet.
(BEN site laat maps zien met standaarden over de hele wereld, waar je kan bellen enzo.)
Verwijderd