Aangezien de search een beetje f****d up is, moet ik het via deze manier doen. Heb net 'n Asus P4B266-SE icm een Intel P4 Celeron 1.7GHz ter vervanging van m'n defecte Epox 8k7a+ (met AMD 1200, 266FSB).
Heb net Windows XP opnieuw geinstalleerd, met de nieuwe Intel Chipset drivers en Application Accelerator. Ook heb ik een Radeon 8500 (van Point-of-View) en heb daar de nieuwste Catalyst van geinstalleerd.
Vervolgens draai ik 3dMark200x om te kijken hoeveel dit nou scheelt met m'n oude systeempje (niet dat me 't echt heel veel uitmaakt, maar OK). Blijkt dat ik echt maar 'n score van +/- 4000 in 2000 haal!!! Betekent dit dat die Celeron nou zo beroert presteert tov de 'normale' P4 (Northwoord) of is er toch iets met software aan de hand???
Ook na Windows update bleef de score onveranderd....
HELP!?
Heb net Windows XP opnieuw geinstalleerd, met de nieuwe Intel Chipset drivers en Application Accelerator. Ook heb ik een Radeon 8500 (van Point-of-View) en heb daar de nieuwste Catalyst van geinstalleerd.
Vervolgens draai ik 3dMark200x om te kijken hoeveel dit nou scheelt met m'n oude systeempje (niet dat me 't echt heel veel uitmaakt, maar OK). Blijkt dat ik echt maar 'n score van +/- 4000 in 2000 haal!!! Betekent dit dat die Celeron nou zo beroert presteert tov de 'normale' P4 (Northwoord) of is er toch iets met software aan de hand???
Ook na Windows update bleef de score onveranderd....
HELP!?
edit:
Op m'n oude systeem haalde ik +/- 8200 in 3dMark 2000!!!
Op m'n oude systeem haalde ik +/- 8200 in 3dMark 2000!!!
[ Voor 0% gewijzigd door dlmh op 12-08-2002 18:41 . Reden: Info ]
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein