Lite-ON KT333 Mainboard met RAID voor 89 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik was een beetje aan het kijken naar een nieuw mobo+proc, en toen kwam ik dit bord tegen:

Afbeeldingslocatie: http://212.79.224.170/img/producten/1021391598.jpg
De Lite-ON AA 280.

http://www.liteontc.com.tw/pcbu/aa280.htm

En dat voor slechts 89 euro :? je hebt natuurlijk ook de ECS K7VTA3 met 4 IDE poorten maar er staat nergens dat het RAID is.

Heeft er iemand ervaring met dit bord? Zoeken met google bracht mij naar deze kleurige site, maar daar staat weer dat RAID optioneel is, maar dat valt natuurlijk altijd na te vragen bij de leverancier. Ook kwam ik op deze site, daar staat hij ook op, met daarnaast de AA 220 met KT400 Chipset 8)7

http://www.tweakers.net/pricewatch/30651

Verwijderd

hmmm... het brod ziet er wat mij betreft wat kinderachtig uit...
rare kleur groen btw

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ziet er fijn uit, voor die prijs.....
lite-on heeft bij mij wel een goede reputatie.. hoop dat het voor de mobo's ook geldt, heb zelf nog nooit van Lite-on mobo's gehoord..

• Erik1
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 18:31:
hmmm... het brod ziet er wat mij betreft wat kinderachtig uit...
rare kleur groen btw
dat kan ook aan de foto liggen, kijk maar eens naar de kleur van de parralelle en game poort :?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
waar is de USB gebleven :?

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:33
ja precies, niets dan lof voor de lite-on cd-writers (en spelers). Hopelijk ook zo met mobo's.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Helemaal onderaan.. de kleuren kloppen niet met het echt...

Verwijderd

maakt toch niet zoveel uit of een moederbord er kinderachtig uitziet of niet . Er komt geen tribune mensen voor te zitten die er de hele dag naar kijken .
Voor 40 Euro meer heb je een EPoX SocketA DDR EP-8K3A+ VIA KT333 dan weet je wel dat je iets goeds hebt . Heeft Lite-On zich al bewezen op de moederbordmarkt?

• Erik1
  • Niet online
Tobias schreef op 12 augustus 2002 @ 18:34:
ja precies, niets dan lof voor de lite-on cd-writers (en spelers). Hopelijk ook zo met mobo's.
Ik heb zelf een Lite-ON CD brander, bevalt me zeer goed, maar mijn neefje heeft een monitor die volgensmij van lite-on is, en dat is toch maar een vaag din, het scheelt denk ik wel wat per soort product :)

Verwijderd

Volgens de specs zit er wel usb op, maar op die foto is het inderdaad niet echt te zien. Plaatsing lijkt vreemd , maar dat zal wel aan mij liggen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 18:41:
Volgens de specs zit er wel usb op, maar op die foto is het inderdaad niet echt te zien. Plaatsing lijkt vreemd , maar dat zal wel aan mij liggen.
jongens.. daar helemaal onderaan.. is nu hapje uit.. maar als je goed kijkt zou daar normaal precies een usb blokkie passen :)

• Erik1
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 18:44:
[...]
jongens.. daar helemaal onderaan.. is nu hapje uit.. maar als je goed kijkt zou daar normaal precies een usb blokkie passen :)
Maar waarom zouden ze het dan eraf soepen :?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Erik1 schreef op 12 augustus 2002 @ 18:49:
[...]
Maar waarom zouden ze het dan eraf soepen :?
die foto is genomen van een productie sample oid?

• Erik1
  • Niet online
m-m schreef op 12 augustus 2002 @ 18:53:
[...]
die foto is genomen van een productie sample oid?
Dat kan, maar dat is niet echt professioneel om een gare overbelichte foto te maken van een productie sample.

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 11:40
Ik denk dat ze de PS/2 poorten eraf gegooid hebben en de hele rij connectors netjes opgeschoven hebben ;) ala MAX series van Abit

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

wat is dit dan "AMDR K7 processors" ;)
en volgens mij was het toch liteonit.com.tw :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Erik1
  • Niet online
chucky666 schreef op 12 augustus 2002 @ 19:14:
wat is dit dan "AMDR K7 processors" ;)
en volgens mij was het toch liteonit.com.tw :?
Dat AMDR zou heel misschien wel een foutje kunnen zijn ;)
En de wesite, www.liteonit.com.tw is dacht ik voor de branders, dvd spelers enz... en liteontc.com.tw voor de rest (mobo's, monitoren enz...)
Pagina: 1