Toon posts:

100mbit kabelinternet ! kan iemand me ff helpen met een mail

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
deze vakantie las ik computerblad waar een nieuws item in stond dat een bedrijf een bandbreedte kon verzorgen van 1gbs/100mbit op het kabelinternet. dit met behulp door speciale frequenties die normaal niet worden te gebruiken met speciale apparatuur. nou had ik naar deze mensen een email gestuurd www.naradnetworks.com om te vragen of het gene wat hun aanbieden ook mogelijk is op bijv het @home kabelnetwerk hier in nederland....>/?
en alleen de consument apparatuur hoeft aan te schaffen en niet de provider zelf...>?
en wat de kosten voor de apparatuur zijn om 100mbit internet te krijgen ..>>??

alleen heb ik hier nog steeds geen antwoord op ontvangen ik vraag hier bij deze of iemand een mailtje zou kunnen sturen (want ik denk dat ze nix terug mailen omdat me engels niet zo goed is)

het email adress is info@naradnetworks.com

bij deze al heel erg bedankt

en sluit dit topic aub niet

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat komt zeker uit het zelfde computerblad als die in dit topic:
1gbs via de kabel??? :)

Overigens snap ik het doen van je topic niet.. Ben je te lui om een engelse mail te schrijven en denk je dat andere dat wel even voor je willen doen? :?
Mha, als je zo graag 1gbps wilt hebben mag je er lijkt me wel wat moeite voor doen :P

🌞🍃

Verwijderd

Denk je serieus dat het rendabel is voor één persoon deze apparatuur aan te schaffen. Haha, wat commercieel inzicht is gewenst hoor.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 18:48:
Denk je serieus dat het rendabel is voor één persoon deze apparatuur aan te schaffen. Haha, wat commercieel inzicht is gewenst hoor.
Wie zegt dan dat het maar voor 1 persoon kan zijn? :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
het is niet zo dat ik te lui ben maar mijn engelse vaardigheid is niet echt goed van daar dat ik denk dat de mensen van naradnetworks mijn mail niet serieus hebben genomen. dat is ook waarom ik vraag of iemand me kan helpen en ik dacht dat er wel meer mensen hier baat bij zouden kunnen hebben als het echt mogelijk is of niet dan!?!?!?!?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:16
Je provider moet dan ook verschrikkelijk dure spullen aanschaffen!! Natuurlijk werkt het niet zomaar, en wat denk je dat die bandbreedte kost, bij Level3, MFN, Worldcom, Telia, Sprintlink etc. Dat zijn echt gigantische bedragen. De resultaten die zij laten zien zijn natuurlijk ook alleen maar in de meeste ideale situatie. Gewone Docsis systemen voldoen prima, hun techniek lijkt me niet geschikt en ook niet te betalen voor consumentengebruik.

Verwijderd

ADSL kan ook 100 Mbit aan, en zo zijn er wel tig manieren. Ze zijn alleen nog niet rendabel. Wel een beetje lame om hier 2 topics voor te openen

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 20:27:
ADSL kan ook 100 Mbit aan, en zo zijn er wel tig manieren. Ze zijn alleen nog niet rendabel. Wel een beetje lame om hier 2 topics voor te openen
Adsl kan dus geen 100 mbit aan. Er zijn wel andere technieken gebaseerd op xDsl die dat wel kunnen maar dat is dan wel een andere techniek als adsl

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

rwb schreef op 12 augustus 2002 @ 20:33:
[...]
Adsl kan dus geen 100 mbit aan. Er zijn wel andere technieken gebaseerd op xDsl die dat wel kunnen maar dat is dan wel een andere techniek als adsl
Als je naast de centrale woont idd, en dan hebben alle andere mensen in de buurt last van storing, niet echt bruikbaar dus.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gewoon verder gaan in het oorspronkelijke draadje a.u.b. en niet om de zoveel dagen een nieuw topic openen.

1gbs via de kabel???
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.