zoek gewoon op google wat reviews ofzo .. 
daar staan vaak dingen in die ze al getest hebben op oc gebied
daar staan vaak dingen in die ze al getest hebben op oc gebied
deze mobo is echt een schatje op dat gebied
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Al wat wijzer geworden? We willen wel results zien he! Als je iets niet snapt ofzo kun je het natuurlijk vragen. Punt is alleen dat als je de faq gelzen hebt we jou niet het hele verhaal uit hoeven te leggen, maar alleen de dingen die niet duidelijk zijn. Dusse, oc'en die hap 
Edit: kijk, aangezien het een KX7 333 is ben ik wel even nieuwsgierig
Edit: kijk, aangezien het een KX7 333 is ben ik wel even nieuwsgierig
sorry voor het lange wachten maar ik heb idd wel een aantal reviews gelezen en enkele faq's en ik denk dat ik zal beginnen met het opkrikken van de fsb, maar wanneer moet ik mijn divider veranderen van 4:2:1 naar 5:2:1 ?
Moest er nog iemand een site gevonden hebben met instelligen -> let me know!
Verwijderd
Die divider gaat vanzelf geloof ik. iig moet hij bij 166Mhz naar 5 toe. Nou ja, hoeft niet natuurlijk, maar als je sys instabiel wordt zou ik het wel doen. Als je het niet doet heb je wel meer snelheid, maar ook meer kans op rare grappen.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 11:26:
sorry voor het lange wachten maar ik heb idd wel een aantal reviews gelezen en enkele faq's en ik denk dat ik zal beginnen met het opkrikken van de fsb, maar wanneer moet ik mijn divider veranderen van 4:2:1 naar 5:2:1 ?
166 / 5 = 33Mhz (ongeveer)
133 / 4 = 33Mhz (ongeveer)
Die 33Mhz is je pci bus. Als die hoger dan 33Mhz is win je daar dus ook in snelheid, maar heb je ook meer risico op netwerkkaarten en geluidskaarten die moeilijk gaan doen. Hoeft niet per se, kan wel..
Verwijderd
Alleen als je sys instabiel wordt. Dus eerst fsb berhogen --> testen (3dMark ofzo)--> fsb verder verhogen. Als hij niet meer opstart verhoog je de vcore. Als hij niet meer verder wil met vcore verhogen kan het je geheugen zijn (vmem verhogen) of een pci kaart of de temp.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 11:32:
best ook direct mijn voltages verhogen zeker?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()