[VB] waarom topic over drivers dicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 14:33
kyroII winxp

dichtgegooid,

Als ik alleen die driver zocht had ik geen topic geopend, want die had ik zelf ook al snel gevonden.
Ik had nog wat meer vragen, dus vind ik dit slotje asociaal snel eropgegooid.

Het hoeft er niet af want ik ga niet toch kloten met die drivers, maar ff mijn stuk tekst lezen voordat je er een slotje op gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ehmm, als je meer vragen hebt, moet je dat toch echt erbij zetten.

Nu is het voor ons alleen te zien dat je op zoek bent naar drivers, en die zijn makkelijk te vinden met oa de meuktracker.

Een terecht slotje dus voor zover ik zie.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Die mods zouden allemaal verplicht op een gedachtenlees cursus moeten :( :+

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hij heeft toch wel redelijk duidelijk nog een vraag, nl. of het verstandig is om voor een paar dagen drivers te installeren. Ik zou het wel doen, al is het alleen maar om de refreshrate van 60Hz aldoor... en die kyro en radeon gebruiken hun eigen drivers, dus het lijkt me niet dat ze elkaar in de weg zitten ofzo. Ik heb ook wel es tijdelijk een andere kaart in mijn pc gezet met andere drivers; werkt prima, ook toen ik mn andere kaart weer terug zette..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 14:33
rick_h schreef op 12 augustus 2002 @ 20:29:
hij heeft toch wel redelijk duidelijk nog een vraag, nl. of het verstandig is om voor een paar dagen drivers te installeren. Ik zou het wel doen, al is het alleen maar om de refreshrate van 60Hz aldoor... en die kyro en radeon gebruiken hun eigen drivers, dus het lijkt me niet dat ze elkaar in de weg zitten ofzo. Ik heb ook wel es tijdelijk een andere kaart in mijn pc gezet met andere drivers; werkt prima, ook toen ik mn andere kaart weer terug zette..
goedzo, iemand die kan lezen, die zijn zeldzaam op GoT