O2 abonnement verlengen

Pagina: 1
Acties:

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-07 10:18

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Topicstarter
Onlangs is mijn telefoon kapot gegaan (8210). Natuurlijk buiten de garantie om, waterschade... :( )

Ik heb contact opgenomen met O2, om te kijken naar een contract verlenging, van 1 of 2 jaar.

Iemand ervaring wat voor een aanbieding ik van O2 kan verwachten als ik mijn huidige abo verleng bij ze? En hoe gaat zoiets precies in zijn werk?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik heb toen mijn oude (toen nog) Telfort contract verliep ook eerst gedacht over contract verlenging. Ik was toen voordeliger uit met een nieuw (O2) abo via internet met nummerbehoud van m'n oude abo. Maar goed, jij zit natuurlijk nog een wat maanden aan je huidige contract vast neem ik aan..?

Ik zou gewoon bellen en zeggen dat je je contract wil verlengen, ze vragen dan (als het goed is) of je je toestel wil behouden of dat je een nieuwe wil (nieuwe dus), en dan hoor je een standaard prijs voor jouw toestelletje. Ik kreeg deze keus in ieder geval wel toen ik zei dat ik op wilde zeggen. De deal was toen op zich wel ok, maar via internet was voor mij net weer ff voordeliger en, ware nederlander die ik ben, die paar eurotjes kon ik natuurlijk niet laten lopen ;)

Wees consequent, maar niet altijd

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik heb van de week bericht gehad van O2 met aanbiedingen bij verlenging.

Viel zwaar tegen, bij een 1 jarig abbo kon ik of 3 maanden gratis krijgen. Of korting op wat gsm's. Waren er maar een stuk of 6. Ik effe gebeld en kon ik ook geen andere gsm krijgen.

Ze hadden 6310 en nog niet eens de 6310i

Bij 1 jarig abbo, kon ik kiezen uit volgende gsm. in combinatie met O2 120

8310 voor 209 euro
3310 15 euro
5210 80 euro
6310 229 euro
a300 164 euro
C45 0 euro
S45 122 euro
Me45 109 euro

Nu heb ik op internet mijn abbo laten verlengen en nu krijg ik 169 euro. :) Hou ik mijn eigen 6210 nog wel een jaartje.

En als ik mijn geld nog voor eind van de maand krijg vul ik die papieren van O2 ook gewoon in voor 3 maanden gratis abbo kosten. Kan het altijd proberen zie wel wat ze dan doen :)

Maar je kunt idd beter of een nieuw abbo afsluiten, of op internet de boel laten verlengen. Deze bijv http://www.belstore.com/belstore/belindex.html

Verwijderd

ik zit nog te wachten op de info van O2... ze hadden het bij mij over gratis gsm's (terwijl ik ook O2 120 heb....) >:)

/me gaat zeiken als er geen gratis gsm's tussenstaan :D :D

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Hier staan ook wel aardige prijzen, specifiek gericht op O2 verleng abo's!!

http://www.gsmshop.nl/site/abonnementen_verlenging.php3
edit:
Dat wordt toch moeilijk denk ik:"Verlenging is alleen mogelijk als de looptijd van je huidige O2 abonnement vertreken is."

Wees consequent, maar niet altijd