CS F1 & F2 knoppies

Pagina: 1
Acties:

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:49
Het is uiteraard vaker langs geweest, maar aan gezien die search #@%@$&@$& nog niet gemaakt is... Dan maar ff vragen dus :)
Hoe kan je die F1 en F2 knoppies (iets met demo is dat geloof ik) er uit halen?
Ik wil me binds weer een beetje kunnen gebruiken...
_/-\o_

Aap!

Verwijderd

volgens mij heeft dit zelfs op de frontpage van www.counter-strike.net gestaan...

heb je niet eerst even gezocht? :?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ik heb een beetje lopen zoeken omdat mijn F1 en F2 binds het niet meer doen in CS1.5 ik heb op het forum van unitedadmins dit gevonden :

(het werkt egt want ik heb het nu ook )

je moet naar je sierra directory (dit werkt als het goed is ook voor cs retail, of je hebt er in retail helemaal geen last van ... najah .. ik weet het niet meer en ga niet opnieuw naar dat forum van unitedadmins daar ben ik te lui voor ) daar ga je naar half-life (voor retail is dit dus cstrike ) dan ga je naar valve dan naar cl_dlls en daar verander je de namen GameUI.dll en DemoEditor.dll in "ietsanders" op unitedadmins adviseren ze van bijde gewoon *.bak ipv *.dll te maken en dan doet je F1 het weer en F2 ook (deze functies zijn al ingebouwd voor CS1.5) misschien moet je ze later dus weer terug zetten ... maar iig voor nu is het een oplossing

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 17:26:
volgens mij heeft dit zelfs op de frontpage van www.counter-strike.net gestaan...

heb je niet eerst even gezocht? :?
CS.net sux.
CS.nl is velen malen beter, die laten tenminste nog nieuws zien, CS.net vrijwel nooit meer.

Aap!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Anders gebruik je de search harmageddon, dit is al zo vaak langsgekomen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:11
MM- schreef op 12 augustus 2002 @ 18:54:
Anders gebruik je de search harmageddon, dit is al zo vaak langsgekomen.
search is brak ;)
Pagina: 1